دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

بیماری زبان یکی از دردناک ترین بیماری هاست چون با تغذیه رابطه مستقیم دارد و مانع از خوردن غذا می شود در نتیجه بدن ضعیف شده و بیماری دیرتر بهبود می یباد.

ساخت آلیاژهای فلزی مانند آلیاژهای موجود در گوشی‌های تلفن همراه و فضاپیماها، سابقه‌ای دیرینه دارند. پیشینه آن‌ها به عصر برنز برمی‌گردد، زمانی که مردم برای اولین بار شروع به مخلوط کردن فلزات کردند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، در آخرین بازی خود در ورزشگاه دراگائو، با گلزنی در ثانیه‌های پایانی، نه تنها وداعی باشکوه با هواداران این تیم داشت، بلکه پورتو را نیز به طور مستقیم راهی لیگ اروپا کرد.

دیمیتری یرماکوف عکاس خستگی‌ناپذیر اهل گرجستان بود که مجموعه عکس‌هایش تصویری درخشان و ماندگار از سرزمین‌ها و فرهنگ‌های مختلف دنیا در پایان قرن نوزدهم و ابتدای قرن بیستم ارائه می‌دهند.

در شبی که پاری سن ژرمن پیش از این قهرمانی خود را قطعی کرده بود، کیلیان ام باپه با به ثمر رساندن یک گل و نمایشی احساسی، از هواداران این تیم در آخرین بازی خانگی فصل خداحافظی کرد. با این حال، پاری سن ژرمن در این دیدار با نتیجه 3 بر 1 مغلوب تولوز شد.

زن 53 ساله ای در اراک که دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، با تلاش و اقدامات به موقع کارشناسان اورژانس 115 به زندگی بازگشت.

معاون سابق رئیس‌جمهور در ادامه استعفانامه خود خطاب به رئیسی تصریح کرد: اینک در پایان دوره مجلس یازدهم و شروع به کار مجلس دوازدهم به نظر می رسد ترجیح بر این است که فرد دیگری جایگزین شود. توفیق روز افزون جنابعالی و دولت «کار و فعالیت» را در خدمت بی منت به مردم شریف، پیشرفت ایران عزیز و اجرای رهنمودها و منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب از خداوند قادر متعال خواهانم.

اسرائیل مدعی شد که تأسیسات زیربنایی حزب الله نیز در منطقه «الخریبه» هدف قرار گرفت.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی حکمی، سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور را به عنوان دبیر شورای امنیت ملی روسیه منصوب و نیکلای پاتروشف، دبیر پیشین این شورا را برای انتقال به پستی دیگر از سمت دبیری شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، برکنار کرد.

تیم فوتبال آتالانتا در دیداری حساس و نفس‌گیر در هفته سی و ششم لیگ ایتالیا موفق شد رم را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و جایگاه خود را در رده پنجم جدول رده‌بندی و در کورس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کند.

نماینده مردم میانه در مجلس عنوان کرد: ما معتقد بودیم با این قانونی که خصوصاً برای افراد مثلاً کم حجاب و بی‌حجاب به صورت خیلی شدید و غلیظ دارد جرایمی را درنظر می‌گیرد حتی در مواردی این جریمه ها برای جرم‌هایی مثل سرقت و موارد درنظر گرفته نشده است.

دختری جوان برای اینکه به خواستگارش کمک کند، خودش را ربود و نقشه اخاذی از والدینش را اجرا کرد.

فروشنده‌ای در دیوار بابت کارتن خالی یخچال بوش دو میلیون درخواست کرده و آن یکی قیمت کارتن خالی ساید‌بای‌ساید هیتاچی را یک میلیون و 500 هزار تومان گذاشته است. ماجرا مشکوک نیست؟

مصطفی زبردست، مدیرکل دامپزشکی لرستان، از آغاز صادرات گوشت مرغ از این استان به کشور عراق در روزهای آینده خبر داد.

رئیس نظام پزشکی: دستیاران پزشکان 2 برابر یک کارگر کار می کنند، حقوق کمک هزینه ای دریافت می کنند!