یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان دستگیر شد. فرد مرتبط با شبکه‌های معاند در اصفهان دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، در اقدام اطلاعاتی مشترک سازمان اطلاعات انتظامی اصفهان و سازمان اطلاعات سپاه استان فردی که با شبکه‌های معاند در ارتباط بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه زائران کشورمان، شهر پیامبر (ص) تا مکه مکرمه را با قطار سریع السیر حرمین طی کردند و پس از حدود دو ساعت به مقصد رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای انقلاب فرهنگی گفت: با استفاده از آموزه‌های قرآن، مسیر متفاوت برای دستیابی به عقلانیت واقعی و شایسته انسان باز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نساجی قبل از بازی حساس مقابل استقلال اقدام عجیبی انجام داد. نساجی قبل از بازی حساس مقابل استقلال اقدام عجیبی انجام داد. به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه نساجی بلیت جایگاه استقلال را گران‌تر از بلیت جایگاه خودش تعیین کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس کسب اطلاع خبرنگار مهر واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر وقت فردا تکمیل خواهد شد. براساس کسب اطلاع خبرنگار مهر واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر وقت فردا تکمیل خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، تعدادی از بازنشستگان در تماس با خبرگزاری مهر عنوان کردند که حقوق بازنشستگی آنها برخلاف ماه‌های قبل هنوز پرداخت نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیوئیه نام روستایی ست که تنها یک سرنشین دارد. نیوئیه نام روستایی ست که تنها یک سرنشین دارد. به گزارش عرشه آنلاین، دل کندن از کوچک‌ترین روستای ایران به قدری برایش سخت است که حاضر نیست از روستای «نیوئیه» بیرون بیاید. نیوئیه مأمن حاج حسین حاجی‌پور است. وی حالا 102ساله شده و همچنان دوری از روستا برایش عذاب‌آور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قوه قضاییه با اعلام خبر صدور حکم بدوی پرونده تتلو عنوان کرد: تتلو در جریان رسیدگی به پرونده اش شاکی خصوصی نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احکام بدوی پرونده‌های امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران و یکی از شعب دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی مصوبه تعطیلی شنبه را اتفاقی ننگین در روزهای آخر مجلس یازدهم دانست و نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به وی گفت: این عباراتی که شما درباره مصوبات مجلس بکار می‌برید، نه در شأن حضرتعالی و نه در شأن مجلس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عشق علی حاتمی به زری خوشکام در هنگام ساخت فیلم ساخته نشده مترسک در این مطلب روایت شده است. عشق علی حاتمی به زری خوشکام در هنگام ساخت فیلم ساخته نشده مترسک در این مطلب روایت شده است. به گزارش عرشه آنلاین، شادروان زری خوشکام و علی حاتمی آبان ماه 1350 با هم ازدواج کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بند قراردادی راحت برای جدایی تک تیرانداز پرسپولیس باعث نگرانی هواداران شده است. بند قراردادی راحت برای جدایی تک تیرانداز پرسپولیس باعث نگرانی هواداران شده است. به گزارش عرشه آنلاین، اوستون اورونوف در پرسپولیس آن قدر راحت به نظر می رسد که انگار 10 سال می شود که در این تیم پرطرفدار ایرانی توپ می زند!

وب‌گاه الف

بررسی آمارهای بانک مرکزی نشان میدهد، در سال گذشته حدود 900 میلیون دلار موبایل از طریق رویه واردات در مقابل صادرات خود ترخیص شده است. همچنین نزدیک به یک میلیارد و 750 میلیون دلار قطعات خودرو و لوازم یدکی نیز از این مسیر وارد کشور شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد از تیترهای روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری تقدیر و تشکر کرد. وزیر ارشاد از تیترهای روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری تقدیر و تشکر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر ارشاد می‌گوید: «روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

قوه قضاییه اعلام کرد که امیر تتلو شاکی خصوصی ندارد. قوه قضاییه اعلام کرد که امیر تتلو شاکی خصوصی ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد.