دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری تسنیم

افطاری امسال ماه مبارک رمضان یک افطاری خاطرانگیز برای هنرمندان شد. چهره‌های نام‌آشنایی که رو در رو با شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی پس از پنج روز با معرفی برندگان شش بخش رقابتی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختتامیه بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای کشور با رویکرد پیشرفت و امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوش و خوب با عنوان «جام رسانه امید» امروز یکشنبه (30 اردیبهشت) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از صاحب‌نظران این حوزه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزاد سازی خرمشهر در محل مزار شهید گمنام افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هاشمی شنبه شب در آیین رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی خراسان جنوبی، بیان کرد: قرارگاه شهید آوینی ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه‌ای بوده که باعث ایجاد شور و رونق فرهنگی در استان شده است. وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رهبری، امروز یک حرکت موثر فرهنگی نیازمند حرکت قرارگاهی و همدلانه است، گفت: خوشبختانه امروز نگاه عدالت‌محور...

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی مسئولان استانی در خراسان جنوبی، احصای ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشت که خروجی آن رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد گفت: در حوزه رسانه‌ای هیچ رسانه‌ای حق ندارد، مردم را نسبت به گذشته پرافتخار پشیمان و نسبت به آینده با شکوه در انتظارش ناامید کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد از تیترهای روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری تقدیر و تشکر کرد. وزیر ارشاد از تیترهای روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری تقدیر و تشکر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، وزیر ارشاد می‌گوید: «روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.»

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نبایدها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نبایدها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مراسم اختتامیه جام رسانه امید گفت: رهبر معظم انقلاب از سال گذشته موضوع ایمان و امید را مطرح کردند. امروز دشمن در این سنگر با ما مبارزه می‌کند و در وزارت فرهنگ و دولت جمهوری اسلامی ایران کار سختی را از دو سال و نیم پیش برای بازگرداندن مسیر به مسیر انقلاب در این حوزه شروع کردیم. وی افزود: سختی‌ها...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران از مذاکره با ترکیه برای حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده به عنوان مهمان ویژه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در همایش بین المللی خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول، ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: امام خمینی پرچمدار نهضت بزرگ اسلامی و بیداری مسلمانان بود و امروز هم پرچم در دست رهبر معظم انقلاب است نهضت ما یک نهضت دینی و اسلامی است. اسماعیلی ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حال و هوای اردیبهشت با ادبیات فارسی پیوند خورده است؛ اولین روزش را سعدی به یادمان می‌آورد، نیمه‌اش روز شیراز است شهر حافظ، و آخرین روزهایش یادآور عظمت و بزرگی فردوسی است، و بهترین مسمی برای انتخاب روز زبان فارسی، که الحق همو پاسدار اول و بزرگ زبان فارسی بود. پیش‌تر 25 اردیبهشت تنها به عنوان روز...

خبرگزاری دانشجو

کارگردان سینما در افتتاحیه سینما مهر مادر دزفول از نیروهای جوان حوزه هنری برای توسعه زیرساخت های سینما ایران تقدیر کرد.