دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

کرمانشاه

کرمانشاه

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر مسابقات قهرمانی کاراته برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس برای تامین ذرت از کشاورزان و تامین کنندگان داخلی به صورت زنجیره تامین (SCM) به عنوان مهم ترین ماده اولیه زیست پالایشگاه کرمانشاه، قرارداد همکاری با شرکت خانه سبز مبین منعقد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار شامگاه 28 اردیبهشت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در شهر گرگان برگزار و برگزیدگان این دوره از جشنواره معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ مهلت اعتبار آن دسته از کارت ملی افرادی که منقضی شده به صورت اتوماتیک تمدید شده و برای صدور کارت جدید به مردم اطلاع رسانی می‌شود. جزئیات تغییر در کارت ملی مردم اعلام شد / تکلیف 34میلیون شناسنامه قدیمی چه می‌شود؟ اطلاعات نوشت: احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اطلاعات درباره وضعیت کارت ملی...

خبرگزاری دانشجو

معاون میراث فرهنگی کشور با بیان اینکه طرح میدان مشق در سند انتظار دولت قرار دارد، گفت: سند ملی میراث فرهنگی و سند ملی موزه داری در حال تدوین است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغری مسؤول ستاد مدینه منوره با اشاره به اینکه تمام زیرساخت‌ها برای میزبانی از هم‌وطنانمان در مدینه آماده است، اظهار داشت: عملیات حج تمتع 1403 به بهترین شکل خود در حال انجام است و با هماهنگی‌هایی که در ایران و کشور میزبان شده است سفر هوایی ضیوف‌الرحمن به مدینه منوره بر اساس برنامه ادامه دارد. وی افزود: تا پایان روز 28 اردیبهشت ماه حدود 9 هزار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. در هفته گذشته استان کرمانشاه با 6 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 و 3.8 لرزید و آلونیه استان چهارمحال و بختیاری زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 4 و اشکنان استان فارس زلزله‌ای به بزرگای 4.6 را تجربه کردند. به...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزای دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز بارش در مناطقی از شمال غرب‌، استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد. بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت. فردا یکشنبه در شمال غرب، نیمه غربی سواحل دریای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و احتمال وقوع آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به کشاورزان از بارش‌های شدید در خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: برای افزایش توان تولیدی کاغذ در کشور، از ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه مانند مجموعه نکا، بیستون کرمانشاه و کاغذسازی کاوه استفاده شود.

وب‌گاه فرارو

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه برای افزایش توان تولید کاغذ در کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در ایران سالانه بین 100 تا 500 میلیون تن نخاله در طبیعت رها می‌کنیم. حقیقت ماجرا این است که اگر به اطراف همه شهرها نگاه کنیم کاملاً معلوم است که نخاله‌ها به صورت مدیریت‌نشده و سازمان‌نیافته رها شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر سال هشتم ماه می در کره جنوبی به عنوان روز والدین گرامی داشته می‌شود. لی یونگ آئه بازیگر معروف کره‌ای که به خاطر بازی در نقش یانگوم شناخته شده، است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: مرحوم «علی مشهوری»، دانشجوی دندانپزشکی این دانشگاه صبح امروز (جمعه) براثر ایست قلبی درگدشت و موجب تاثر جامعه دانشگاهی شد.