یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گردشگری و میراث فرهنگی

گردشگری و میراث فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

پژوهش‌ها نشان داده است که پیوندهای اجتماعی قوی با خطر کمتر زوال عقل و همچنین کاهش فشار خون و امید به زندگی طولانی‌تر همراه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز همزمان با حضور در دومین نمایشگاه بین‌المللی انرژی پاک در ازمیر ترکیه، از اعلام آمادگی اتاق تبریز برای میزبانی از هیئت اتاق بازرگانی ازمیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که برای دومین بار، شنبه 29 اردیبهشت سامانه بارشی قدرتمندی وارد شمال استان خراسان به‌ویژه سرخس و مشهد می‌شود. گفت‌وگوی «دنیای اقتصاد» با تعدادی از ساکنان مشهد پیش از ساعت 3 و 20 دقیقه نشان می‌داد که در این روز مدارس تعطیل و تردد بسیار در خیابان‌ها کم شده بود. اداره‌ها و مراکز دولتی تعطیل شدند و بیشتر مغازه‌دارها سر کار نرفتند. به‌نظر می‌آمد که اوضاع روبه‌راه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: من زبان خودم هستم. سخن مرا فقط از زبان خودم بشنوید و اگر حرفی به من نسبت داده می‌شود، مرجع رسمی فقط رسانه دفتر نماینده ولی‌فقیه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حفاظت و صیانت از هویت زیارتی مشهد یکی از سه رسالت راهبردی است که برای خود در نظر گرفته‌ام.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با اشاره به حوضچه آرامش بالای کوه مقبره خشایارشاه گفت: این حوضچه کارکردش را از دست داده است به همین دلیل آب ناشی از باران به صورت آبشار سرازیر شده و سنگ‌های صخره را به پایین انداخته است. مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با اشاره به حوضچه آرامش بالای کوه مقبره خشایارشاه گفت: این حوضچه کارکردش را از دست داده است به همین دلیل آب ناشی از باران به صورت...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تشریح خدمات رفاهی به تاکسیران‌ها، از ارائه کمک بلاعوض درمانی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تاکسیرانی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه بار فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی با اشاره به شناسایی نیاز‌های تاکسیرانان در شرایط فعلی گفت: پیرو هماهنگی انجام شده با مراکز مختلف و به منظور فراهم کردن امکانات رفاهی و ارائه سرویس‌های مناسب به خانواده بزرگ تاکسیرانان، مقرر شد خدمات متنوعی در قالب عقد توافق‌نامه همکاری با این مراکز در اختیار تاکسیرانان قرار گیرد. مالکی افزود: سازمان تاکسیرانی در حوزه‌های درمانی، خدمات...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 40 کیلوگرم چای آغشته به تریاک در پایانه هوشمند بار توسط پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

9 ماه پس از استرداد الواح هخامنشی از آمریکا به ایران، سرانجام تعدادی از این گل نبشته‌ها در موزه ملی ایران رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در بامیان افغانستان، چهار نفر از جمله سه گردشگر اسپانیایی کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی و علی‌اف سد قیز قلعه‌سی را افتتاح می‌کنند سد قیز قلعه‌سی محصول مشترک ایران و آذربایجان که بر روی رود ارس احداث شده، فردا با حضور مقامات عالی دو کشور به افتتاح خواهد رسید. به گزارش عرشه آنلاین، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فردا (یکشنبه 30 اردیبهشت) در سفری یک‌روزه به منطقه‌ی پارس‌آباد مغان سد آبی - خاکی قیز قلعه‌سی که محصول مشترک ایران و جمهوری آذربایجان است را افتتاح خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرآیند دریافت گواهینامه‌های پروازی هواپیمای ترابری سیمرغ طی مراسمی با حضور رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و رییس سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد.

وب‌گاه الف

9 ماه پس از استرداد الواح هخامنشی از آمریکا به ایران، سرانجام تعدادی از این گل نبشته‌ها در موزه ملی ایران رونمایی شد.