یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه 55 آنلاین

احسان دلبندی، خواننده و مدرس فن بیان نابینا، در تاک‌شوی "ای کاش" از بزرگ‌ترین حسرت خود و بخش قابل توجهی از نابینایان سخن گفت: رانندگی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای سبز تأثیرات آنتی‌باکتریال دارد که می‌تواند کمک کند تا تشکیل حفره‌های باکتریایی در دهان کاهش یابد. چای سبز تأثیرات آنتی‌باکتریال دارد که می‌تواند کمک کند تا تشکیل حفره‌های باکتریایی در دهان کاهش یابد. به گزارش عرشه آنلاین، وقتی چای می‌نوشید، ممکن است دندان‌هایتان کمی زرد شود، اما این ارزش را دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایران گفت: «از گفت‌وگوهای ایران - عربی عبور کرده‌ایم و به گفت‌وگوهای منطقه‌ای وارد شده‌ایم و بلکه فراتر از آن، امروز در مرحله همکاری‌های منطقه‌ای قرار داریم».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,950,000 (چهل میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.62 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات داشت و بدون تغییر بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان جریمه‌ای 50 میلیون تومانی در نظر گرفت. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان جریمه‌ای 50 میلیون تومانی در نظر گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این مورد نوشت: درباره گزارش ابرازی علیه عبداله ویسی، سرمربی تیم فولاد خوزستان مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از مسابقه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی ثبات داشت و به 44,879 (چهل و چهار هزار و هشتصد و هفتاد و نه) تومان رسید که نسبت به روز پیش تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: پس از افزایش 40 درصدی قیمت خرید تضمینی چغندر قند و حذف ارز ترجیحی واردات شکر خام، قیمت جدید شکر به تصویب ستاد تنظیم بازار رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال عشق امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال عشق امروزتان را بدانید با ما همراه باشید. فال عشق از فال های پر طرفدار در بین مخاطبان است. فال عشق و یا هر نوع فال دیگر را که می خوانید حضور و قسمت خداوند باری تعالی را فراموش نکنید. اگر فال عشق شما آن چیزی نیست که انتظارش را دارید مایوس نشوید و امید داشته باشید. فال عشق امروز 23 اردیبهشت به نیت ماه های مختلف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد گفت: بیش از 53 هزار مادر روستایی و عشایر تحت پوشش، مشمول طرح بیمه رایگان زنان دارای سه فرزند روستایی و عشایر هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی یک ماه گذشته، 3 نفر از پرستاران ما در خواب فوت کردند و دلیل فوت‌شان، «سندروم کاروشی» و مرگ بر اثر کار زیاد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

منابع افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص خواهد یافت. دولت در لایحه بودجه سال گذشته این پیش‌بینی را داشت که منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مبنی بر مشروط بودن آتش‌بس در غزه به آزادی اسرای صهیونیست از سوی این جنبش را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز از جمع‌آوری 30 هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان امر این تعداد به 100 هزار نفر خواهد رسید. دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز از جمع‌آوری 30 هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان امر این تعداد به 100 هزار نفر خواهد رسید. به گزارش عرشه آنلاین، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج در البرز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آشنایی با فرهنگ و آداب قبایل آدمخوار‌ها می‌تواند نگاهی تازه به گذشته بشریت و ریشه‌های تمدن امروزی بگشاید و از این رهگذر بر غنای تنوع فرهنگی جهان بیفزاید. آشنایی با فرهنگ و آداب قبایل آدمخوار‌ها می‌تواند نگاهی تازه به گذشته بشریت و ریشه‌های تمدن امروزی بگشاید و از این رهگذر بر غنای تنوع فرهنگی جهان بیفزاید. به گزارش عرشه آنلاین، در گوشه‌های دنج و دورافتاده جهان، قبایلی باقی مانده اند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور قانون تشکیل «سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی» را با هدف تداوم و تثبیت راه شهید فخری‌زاده، به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت KMC X5 حدود یک میلیارد و 388 میلیون تومان است. کرمان موتوری ها حاضرند در قبال پیش پرداخت یک میلیارد تومانی این محصول تازه خود را واگذار کنند.