جمعه 7 اردیبهشت 1403

آب باران هرگز برای نوشیدن مناسب نیست

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
آب باران هرگز برای نوشیدن مناسب نیست

ترکیبات پِروپلی فلوروآلکیل (PFAS)، خانواده بزرگی از مواد شیمیایی مصنوعی هستند که در طبیعت وجود ندارند. چون این مواد در طبیعت تجزیه نمی‌شوند جزء دسته «مواد تا ابد شیمیایی» دسته بندی می‌شوند.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*سعی کردیم بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس یک ریکاوری مناسب از لحاظ ذهنی و جسمی داشته باشیم و خودمان را برای بازی با نفت آماده کنیم. این بازی برای ما پراهمیت است.

*روند نفت مسجد سلیمان روند رو به جلو و خوبی است. به هر حال آقای فکری را مدت زیادی است می‌شناسم و بسیار برای من قابل احترام هستند. ما از لیگ دسته دوم مقابل هم تقابل داشتیم تا امروز. با وجود این که بازیکن ارزنده‌ای بودند، مراحل مربی‌گری را پله پله طی کردند. با حضور آقای فکری می‌توان دورنمای خوبی برای نفت متصور بود.

*امیدوارم با تدبیر و برنامه‌ریزی‌ای که داریم بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم فارغ از هر گونه حاشیه‌، شاهد فوتبال خوبی باشیم و تیمی که بهتر است به پیروزی برسد.

*یونس اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین عقیل کعبی به دلیل چهار کارته بودن در بازی فردا حضور ندارد.