شنبه 6 مرداد 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون آیلتس را اعلام کرد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی بالاخره پس از گذشت یک ماه از اعلام نتایج اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی، زمان انتخاب رشته در این آزمون را اعلام کرد.

در دیدار رییس دانشگاه تبریز و سفیر چین در ایران زمینه‌های همکاری دانشگاه تبریز و دانشگاه‌های چین مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1403 تمدید شد.

رییس جهاددانشگاهی گفت: در انتخابات اخیر برخوردی که با نظرسنجی‌ها صورت گرفت، برخورد مناسبی نبود. اگر بر اساس این آمارها برنامه‌ریزی صورت می‌گرفت، شاید نتایج نهایی انتخابات شکل دیگر بود.

جزئیات ثبت‌نام اسکان تابستان 1403 در خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام شد.

در بازدید معاون پژوهش و فناوری و رئیس میز روسیه دانشگاه شیراز از دانشگاه معدن سنت پترزبورگ روسیه، نقشه راه اجرایی تفاهم‌نامه دو دانشگاه منعقد شد و به امضا رسید.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: نحوه و شرایط استمرار فعالیت مؤسسات آموزش عالی علمی - کاربردی هلال احمر و شهرداری تهران تعیین شد.

دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی گفت: در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری در آموزش علوم پزشکی به دنبال ماموریت محور کردن دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها هستیم.

معاون دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در کارگاه آموزشی سامانه سازمان بازرسی کل کشور گفت: فقط به دانشگاه هایی دسترسی به سامانه داده می شود که در ماه بیش از 15نامه شکایت دارند.

تقویم آموزشی نیم‌سال اول و دوم سال تحصیلی 1403-1404 دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

مسوول کارگروه بورس دانش گفت: پیش‌بینی شده است در سال 1403، یک هزار و 119 ظرفیت بورس دانش در سراسر کشور داشته باشیم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه الزهرا و هیات دانشجویی محبان‌الزهرا برای ثبت‌نام در کاروان دانشجویی اربعین فراخوان داد.

شرایط و ضوابط، تاریخ، نحوه ثبت‌نام و انتخاب رشته برنامه پذیرش کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال 1403 اعلام شد.

بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) فراخوان جدید شرکت در برنامه فرصت تحقیقاتی دانشمندان جوان را منتشر کرد.

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم با انتقاد از تعداد کم قراردادهای ارتباط صنعت اعضای هیئت علمی گفت: بخش زیادی از اعضای هیات علمی هنوز همکاری موثری با صنایع ندارند.