پنج‌شنبه 3 آبان 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، فرآیند کاشت و برداشت میوه خوش طعم لیمو ترش را در کشورهای مختلف می بینید.

عمر پسر اسامه، در 42 سالگی، قطعا می‌دانست ذکر خیر پدرش در فلان شبکه اجتماعی، یک پست یا کامنت عادی قلمداد نخواهد شد و تبعات سیاسی خواهد شد. کار او تقریبا به این ماننده است که در آینده، کسی در کشور فلسطین، از نتانیاهو به نیکی یاد کند

ناترازی های حوزه برق که بیش از هر زمان در 2 فصل تابستان و زمستان، باعث مشکلاتی از جمله قطعی برق می‌شوند، طی سال‌های اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

رهبر انقلاب در خطبه‌های اخیر جمعه نصر با اشاره به حوادث فلسطین فرمودند: «همه‌ی این حملات و طوفان‌الاقصی که در سال گذشته تقریباً همین ایام انجام گرفت، یک حرکت درستِ منطقیِ قانونیِ بین‌المللی بود و حق با فلسطینی‌ها بود.» 1403/07/13 در این نماهنگ بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره حق قانونی دفاع از فلسطین مرور شده است.

در فاصله دو روز تا بازی تیم ملی فوتبال با ازبکستان، باز هم نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در صدر خبرها دیده می‌شود. این بار اما خبر جدید اعتراف بیرو به پرداخت «شیرینی» است! اگر پرداخت رشوه اثبات شود بیرانوند 12 ماه محروم خواهد شد. با احتساب 4 ماه محرومیت تعلیقی، بیرانوند 16 ماه محروم می‌شود و عملا دو فصل از مسابقات را از دست می‌دهد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: به باور من هیچ کجای دنیا هیچ فعال اقتصادی در شرایط تاجران ایرانی نمی‌تواند کار کند اما خوشبختانه تجارت در کشور ما با وجود این مشکلات برقرار است.

دولت آلمان اعلام کرد که صادرات سلاح به رژیم اسرائیل را به دلیل جنایات جنگی در نوار غزه ممنوع کرده است.

با صدور دستور قضایی از سوی دادستانی شهرستان چالوس و رصد دقیق اطلاعاتی، متهمین به اتهام اختلاس توام با جعل دستگیر و پس از تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان چالوس، با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

سردار حاجی زاده در این مصاحبه می گوید: «آن موقع که رادار نداشتیم، از یکی از کشورهای تولیدکننده رادار که اتفاقا دوست ایران هم هست قرار شد رادار خریداری کنیم. من خودم به عنوان فرمانده پدافند، هفت سامانه رادار خریدم از آنها. بالاخره پس از رفت و آمد زیاد، آن کشور دوست، علی‌رغم دریافت پیش پرداخت، سامانه رادار را به ما تحویل نداد.»

روز جمعه سطح آبِ رودخانه «نگرو» در «مانائوس» در ایالت «آمازوناس» واقع در شمال غرب برزیل به 12.66 متر رسید که این کمترین میزان از زمان شروع رصد سطح آب در سال 1902 است.

جنگ با ایران، تصمیم شخصی صدام بود. صدام همیشه بر اساس اعتقاد به توانایی های شخصی خود عمل می کرد نه بر اساس توانایی های ارتش عراق.

«دونالد ترامپ» تقریبا سه ماه9 پس از ترور نافرجامی که از آن جان سالم به در برد، مجددا به همان محل برگزاری رویداد انتخاباتی در شهر «باتلر» بازگشت و «ایلان ماسک» میلیاردر و کارآفرین آمریکایی و مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) هم برای اولین بار در رویداد انتخاباتی بر روی صحنه در کنار ترامپ ظاهر شد.

سید حسن خمینی در برنامه جریان: نتانیاهو غلط می‌کند ایرانی که شاید شما هیچ علاقه‌ای هم به او نداشته باشد را بکشد. حتی اگر آن ایرانی ضدانقلاب باشد. یک اسرائیلی حق ندارد دستش را روی ایرانی بلند کند.

نیروی حافظ امنیت با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان در بیمارستان، به علت شدت جراحت وارده، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

هر ضربه به رژیم صهیونی خدمت به کل انسانیت است / طوفان الاقصی یک حرکت قانونی و بین‌المللی بود و حق با فلسطینی ها بود. هر ملتی حق دارد از کشور و خاک خود در مقابل متجاوز دفاع کند.

در این ویدئو، دیدار وزیر خارجه عربستان با مسعود پزشکیان در دوحه را ببینید.