شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

آموزشی وب‌گاه عصر ایران

6 فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال 99 بوده است از ساخت پایتخت 7 حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در این ویدئو سه پدربزرگ روستایی 70 ساله مشهور هندی را می‌بینید که به پخت 50 کیلو چلو خورشت زبان گاومیش می‌پردازند.

نمایشگاه خودرویی پکن را ببینید. چین در این نمایشگاه نشان داد که به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی است.

جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

جمعی از روحانیون در تجمع در حرم حضرت معصومه با لباس‌های جنگی اعتراض خود با به بی حجابی نشان دادند و از طرح نور حمایت کردند.

بنا به گزارش شبکه 13 تلویزیون صهیونیستی، اسرائیل انعطاف زیادی در مورد درخواست حماس برای خروج نظامیان ارتش از گذرگاه «نتزاریم»، نشان داده است.

با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری، مهار شد. یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد. با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر توقیف پلاک خودروهای اعلامی و مسدود کردن کارت‌های سوخت، قاچاقچی سوخت را به پرداخت 134 میلیارد و 275 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

قهوه به شما کمک می‌کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است.

صورت این سرخپوست بومی آمریکا چنان دارای چین و چروک بود که برخی از اعضای جامعه او را "گوشت چروکیده" می نامیدند.

کنعانی گفت: از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران ورود دادگاه آرژانتینی به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام نظر نهایی در خصوص انگیزه‌ها و عوامل اصلی انفجار، اقدامی ناشیانه و بدور از حزم حقوقی - قضایی است.

مهدی چمران درباره ایرادات و مشکلات وارد شده از سوی وزارت کشور برای واگن‌های وارداتی، خاطرنشان کرد: تاییدیه واگن‌ها باید به مجموعه متخصص از سوی وزارت کشور واگذار شود که به نظر می‌رسد شرکت مترو بهترین مجموعه متخصص برای این مسئله است و ما انتظار داریم تاییدیه‌ها برای ورود واگن‌های وارداتی از سوی وزارت کشور به مترو تفویض اختیار شود.

فروش کلی سینمای ایران از ابتدای فروردین تا 23 این ماه به بیش از 115 میلیارد و 337 میلیون تومان رسیده است.

ویدیویی دیدنی از لحظه تیک آف از فرودگاه میامی از نمایی جالب در کابین خلبان را ببینید.

مدیران شهری می گویند هزینه خدمات بهشت زهرا در سال 1403 نسبت به سال گذشته 30درصد گران می شود اما بررسی جزییات لایحه شهرداری تهران نشان می دهد در بخش هایی شهرداری بیش از 60درصد پیشنهاد افزایش هزینه خدمات در بهشت زهرا را مطرح کرده. این لایحه هنوز در صحن شورای شهر بررسی و تصویب نشده و نرخ ها پس از تصویب در صحن شورا و تایید فرمانداری اجرایی می شوند.

در این ویدئو، ببینید 2 تا هوش مصنوعی چگونه در مورد هوش مصنوعی با یکدیگر صحبت می کنند.