شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک 2024 پاریس تحویل دادند.

شیراز - ایرنا - مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان فارس در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو 2024 که در شهر جیانگ بین کشور چین برگزار شد با کسب 2نشان طلا و یک نقره جواز حضوردر مسابقات جهانی استرالیا را به دست آورد.

تهران - ایرنا - زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل 1403-1402 تغییر کرد.

تهران - ایرنا - امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا به دلیل عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در کشور، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

تهران - ایرنا - ملی‌پوشان تیراندازی جانبازان و توان‌یابان در جام جهانی کره‌جنوبی موفق به کسب 3 مدال طلا، نقره و برنز شدند.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در واکنش به بالا رفتن میانگین سنی بالای لیگ برتر معتقد است مربیان را نمی‌توان به استفاده از بازیکنان جوان مجبور کرد اما می‌توان از طریق آیین‌نامه لیست بازیکنان و اینکه تعداد بازیکن جوان و بزرگسال چند نفر باشند، تیم‌ها و مربی‌ها را به سمت استفاده از جوانان سوق داد.

اصفهان - ایرنا - تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان عصر امروز (شنبه) در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور به مصاف «طبیعت اسلامشهر» می‌رود، تیمی که توانسته است گاندوها را در آخرین دیدار و در خانه شکست دهد.

تهران - ایرنا - کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به ریاست مهدی تاج، تشکیل جلسه داد.

کیش - ایرنا معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «سهیلا منصوریان» بانوی بانوی ووشو کار کیش با افتخار آفرینی در مسابقات انتخابی چین، سهمیه حضور در جام جهانی را دریافت کرد.

تهران - ایرنا - یکی از تیم‌های باسابقه والیبال ایران با وجود اینکه در دو فصل گذشته باید به دسته اول سقوط می‌کرد اما در هر دو بار لیگ برتری باقی ماند.

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش گفت: به‌دنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم.

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی، تاریخ‌سازی نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و رکوردزنی در ماده 400متر با مانع را تبریک گفت.

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: تیم ما عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با همه تمرکز برای رویارویی با تایلند به زمین رویم تا با کمترین اشتباه، نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در خصوص علت اعزام نشدن شیما صفایی به مسابقات انتخابی المپیک گفت: عملکرد و رنکینگ ندا شهسواری و مهشید اشتری بالاتر از صفایی بود.