شنبه 6 مرداد 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران، تقویم نقل و انتقالات فصل 1404-1403 را اعلام کرد.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با حمله به تیم‌های بزرگ لیگ برتر انگلیس گفت: موفقیت منچسترسیتی پیش پا افتاده یا به دلیل قدرت مالی نیست.

تهران - ایرنا - چهارمین دوره مسابقات مسترز اسنوکر کشور با قهرمانی نماینده تهران به پایان رسید.

ساری - ایرنا - همزمان با سفر رئیس جمهور به استان مازندران، میز ارتباط مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

ساری - ایرنا - مازندران از قهرمانان و استعدادهای ناب ورزشی فراوانی برخوردار و قطب ورزش کشور است؛ با وجود این و به دلیل اشتیاق بی‌نظیر و علاقه بالای مردم استان به ورزش، زیرساخت‌های موجود پاسخ‌گوی این همه ظرفیت و استعداد نیست، حالا و در آستانه دور دوم سفر هیات دولت به استان ورزشکاران این خطه شمالی کشور دغدغه‌های خود را می‌خواهند در یادداشتی به اطلاع آیت الله رئیسی برسانند.

تهران - ایرنا - نایب رییس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دومین جلسه کارگروه عالی نظارت بر مسابقات با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

تهران - ایرنا - دبیرکل فدراسیون بوکس، گفت: هیچکدام از مسئولان فدراسیون در تصمیمات سرمربی تیم ملی، دخالت نداشته و ندارند.

تهران - ایرنا - مدیر بخش توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال، کنفرانس برگزار شده در کوالالامپور را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: یقین دارم در دو سال آینده، پیشرفت خوبی در فوتبال خواهیم داشت.

تهران - ایرنا - تیم ملی بسکتبال در 806 روزی که از مدیریت جواد داوری می‌گذرد تا کنون 3 سرمربی را به خود دیده و در روزهای آتی نیز باید منتظر معرفی چهارمین گزینه‌ای باشیم که بر روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست.

تهران - ایرنا - در ترکیب منتخب هفته بیست‌وهفتم تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس، نساجی مازندران و تراکتور تبریز با 2 نماینده در صدر جدول قرار دارند.

تهران - ایرنا - کاپیتان آلومینیوم اراک گفت: با توجه به پیروزی حساس ما مقابل پرسپولیس در جام حذفی باشگاه پاداش ویژه‌ای به ما داد که ما از قبل با اعضای تیم هماهنگ کردیم که در صورت شکست این تیم پاداش برد این بازی را برای آزادی یک زندان خرج کنیم.

تهران - ایرنا - هفتاد و چهارمین کنگره فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با حضور رئیس و روسای کشورهای عضو در بانکوک پایتخت تایلند برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - داوران دیدارهای فینال لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفراس اروپا مشخص شدند.

تهران - ایرنا - روز نخست مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با درخشش نمایندگان ایران و کسب 7 مدال رنگارنگ همراه شد.

تهران - ایرنا - جلسه رسیدگی به شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در دادگاه داوری ورزش (CAS) برگزار شد.

تهران - ایرنا - مدافع فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.