شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

پیش از ظهر امروز، یکی از کسبه محله یافت آباد با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و اعلام کرد که یک پرنده شکاری وارد مغازه‌اش شده و همین موضوع نیز باعث ترس و وحشت کسبه شده است. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش نشانان ایستگاه 87 را به سمت محل حادثه واقع در یافت آباد، خیابان فاخری اعزام کرد.

ایجاد آتش سوزی عمدی در جنگل‌ها جرم و براساس این قانون برای مرتکبین سه تا 10 سال حبس در نظر گرفته شده است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، گفت: مهم‌ترین فاکتور تاثیرگذار در انتقال بیماری و تب دنگی، محیط است این محیط است که اجازه رشد، گزش، تولید مثل و انتقال بیماری را به پشه می‌دهد و اگر بتوانیم اگر محیط را برای پشه ناسالم کنیم و اجازه تخم‌ریزی ندهیم، می‌توانیم گام خوبی در جهت کنترل بیماری برداریم.

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام آزمون آیلتس را اعلام کرد.

چندی پیش ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات تهران بزرگ از شرارت و قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محدوده نارمک با سلاح سرد دریافت کرده و برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی درباره روند شناسایی افراد مجهول‌الهویه توضیحاتی را ارائه کرد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در پی افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در خلیج‌فارس هشدار زرد صادر کرد.

طبق اعلام ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران، مراکز معاینه فنی خودرو تهران، تعطیل است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: «از امشب تا پایان عاشورای حسینی، تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر تهران تا ساعت 24 ممنوع است.»

در منطقه‌ای به شعاع حدود 100 کیلومتری مرکز تهران کنونی، به لحاظ آماری در هر سده دو زمین‌لرزه با بزرگای بین 6 تا 7 قابل انتظار است. آنچه در توسعه ناپایدار تهران به‌ویژه در شش دهه اخیر رخ داده است، منجر به ایجاد پهنه‌ای شهری با تاب‌آوری پایین بین 10 تا 20% و گاه کمتر با جمعیت انبوه شده که آسیب به زیرساخت‌های حیاتی‌اش در یک زمین‌لرزه شدید در شهر‌های تهران و کرج به آسیبی در ابعاد ملی برای...

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و خیزش گردوخاک در غرب و جنوب استان خبر داد.

یک گزارش جدید هشدار می‌دهد که 17 زن در 9 ایالت امریکا پس از تزریق بوتاکس تقلبی بیمار شده‌اند که از این تعداد، 13 نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند و یک مورد نیز برای ادامه حیات به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارد.

ابزار‌های مبتنی بر اینترنت، اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌هایی که آنلاین هستند، در بسیاری از موارد زندگی را برای ما تسهیل کرده و سرعت انجام کار‌ها را بالا می‌برند.

در روزهای اخیر افزایش قابل توجه دمای هوا در سراسر کشور به‌خوبی حس می‌شود و علت آن رکورد‌شکنی دوباره گرمای کره زمین است، به‌طوری‌که کمینه دمای هوا در 70 درصد از استان‌های کشور افزایش 2 درجه‌ای را به ثبت رسانده است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: «هم‌اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.»

ادارات استان مرکزی 28 تیرماه (پنجشنبه) تعطیل شد.