سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است. ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال)، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال)، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) سنگین است.

براساس اعلام سازمان تامین اجتماعی، سطوح مختلف حق بیمه پرداختی بیمه دانشجویی، به سه صورت است؛ نرخ پرداخت حق‌بیمه 12 درصد مشتمل بر تعهدات بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی است.

«بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه کشکان سبب بسته شدن جاده و قطع آب آشامیدنی 5 روستای شهرستان معمولان شد.»

وزیر نیرو نیز در گزارشی به رئیس‌جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود در چند روز آینده با حجم و شدت بارش‌های قابل توجهی روبرو شویم. احتمالا این بارش‌ها در برخی نقاط به 300 میلی‌متر برسد.

«کارشناسان بر این باورند نرخ ترک تحصیل در ایران به بیشترین میزان در نیم دهه اخیر رسیده است. از این رو، یافته های میدانی حاکی از این هستند که نرخ ترک تحصیل در سال های 1402-1401 در تمامی مقاطع تحصیلی دچار افزایش شده است. در این چهارچوب، نرخ ترک تحصیل در دوره ابتدایی به 1.2 درصد، در دوره متوسطه اول به 5.47 درصد و در دوره متوسطه دوم به 4.4 درصد رسیده است.»

شرکت گوگل به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال نو ایرانی، لوگوی خود را تغییر داد. در این لوگوی جدید اِلِمان‌های فرهنگ ایرانی شامل طرح‌های پیچیده گل، خوشنویسی و هفت سین به وضوح دیده می‌شود. گوگل همچنین گزارشی از آیین باستانی نوروز و قدمت 3000 ساله آن منتشر کرده است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روزجمعه (3 فروردین 1403) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب و جنوب غرب کشور، اغلب مناطق ایران زیر رگبار باران قرار می‌گیرد.

رییس پلیس راه استان البرز از بازگشایی جاده چالوس از ساعت هفت صبح امروز 29 اسفند ماه خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: طبق بررسی‌ها و گزارش‌های اولیه، زلزله چهار و چهار دهم ریشتری در سرخه خسارتی نداشت.

پیدا و پنهان افشاگری‌های اخیر بابت ادعای زمین‌خواری در ازگُل تهران نگران کننده است.

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای سال 1404 اعلام شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های لاسم، آب اسک، رینه و گزنک هستیم.

یک لابراتوار مجهز تولید هروئین در قزوین 60 سال پیش کشف شد.

علی فرهادی گفت: حق التدریس معلمان را تا پایان آذرماه دریافت کرده و تلاش می‌کنیم دی‌ماه را نیز دریافت کنیم؛ ولی تا پایان آذر قطعی شده و به زودی به حساب معلمان واریز خواهد شد؛ تلاش می‌کنیم قبل از پایان اسفندماه این واریزی صورت گیرد و تاکید رییس جمهور نیز همین است.

خبر واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در اول فروردین واقعیت ندارد و تاکنون از هیچ مرجع رسمی اعلام نشده است.

گزارش زیر از مراکز عرضه فست فود و ساندویچ و کباب با قیمت پایین است.