شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

حسین زاکانی پدر شهردار فعلی تهران، بعداز انقلاب مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی بود!

اشلوت، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

رئال که در مقطع پایانی فصل به استراحت بازیکنان کلیدی‌اش احتیاج دارد، به اقتصادی‌ترین شکل ممکن؛ یک برد خارج از خانه مهم به دست آورد. تونی کروس، رودیگر، لونین، وینیسیوس جونیور، رودریگو، فدریکو والورده، واسکز و مندی در این بازی روی نیمکت بودند.

حالا شانس سپاهان و تراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته. تیم‌های مس، ملوان و آلومینیوم البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور بزید.

پرسپولیس بدون علیرضا بیرانوند ضربات پنالتی را باخت و توسط گربه سیاه سال‌های اخیرش از جام حذفی، حذف شد. با اینحال رفیعی جوان با وجود دریافت چهارگل در اراک، حداقل 4 بار دروازه سرخ‌ها را در 120 دقیقه بازی با واکنش‌های عالی نجات داد

در جامی که ژاپن، قهرمان دوره قبل، از مرحله مقدماتی هم صعود نکرد و شگفتی‌های زیادی رقم خورد، نزدیک بود تیم ملی ایران مدعی همیشگی و قدرت اول قاره هم در نیمه نهایی حذف شود و سرانجام فینال بدون ایران را هم ببینیم اما اینبار پنالتی‌ها به سود...

عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب 59.48ثانیه در اختیار خودش بود را بهبود بخشید.