سه‌شنبه 29 اسفند 1402

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - یک فعال میراث فرهنگی گفت: بافت تاریخی محله «ابواسحاقیه» در شمال مسجد «جامع» شرایط دشواری دارد و خانه‌های تاریخی آن در حال ویرانی و اضمحلال هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویژه برنامه نوروزی «بهار بازار» از 29 اسفند تا 11 فروردین شمای کلی از بازار‌های مختلف نظیر بازار خودرو، سرمایه، مسکن، سکه و طلا به فعالان اقتصادی می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

گفته می‌شود یک رژیم تقلیدی از روزه داری که در آن مواد غذایی کم کالری و غنی از مواد مغذی مصرف می‌شود دارای چندین مزیت عمده برای سلامتی می‌باشد.

وب‌گاه فرارو

انتخاب بالش مناسب برای بدن و وضعیت خواب می‌تواند به طور قابل توجهی سلامتی تان را بهبود بخشد. با توجه به فردی بودن انتخاب بالش عاقلانه‌ترین توصیه آن است که پیش از آن که متعهد به خرید بالش شوید آن را امتحان کنید. این امتحان نباید در یک فشار دادن سریع بالش در مغازه فروش بالش باشد. تا زمانی که امکان پذیر است برای امتحان بالش وقت بگذارید. آیا بعد از پنج، 10 یا حتی 15 دقیقه بالش کماکان چنان...

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 29 اسفند ماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه فرارو

در سال 1400 تعداد اتومبیل در تهران به قدری زیاد خواهد شد که اگر مثلا یک نفر به طور طبیعی بخواهد از یک طرف خیابان اسلامبول به طرف دیگر برود باید حداقل 15 سال به انتظار بایستند تا چراغ قرمز چهارراه روشن گرد و اتومبیل‌ها متوقف شوند!

وب‌گاه فرارو

شما در این فصل آشپزی با سوفی در فرارو، خواهید دید که چگونه با دستور العمل های آسان می توان سریع یک غذای خوشمزه و لذیذ برای اعضای خانواده و مهمانان تهیه کرد.

وب‌گاه فرارو

گرمابه‌های قدیمی در نیم قرن پیش از معضلات شهر تهران محسوب می‌شدند.

وب‌گاه فرارو

خوردن ماست خطر دیابت نوع 2 را کاهش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

آش بلغور گندم یکی از انواع آش‌های ایرانی است که به دلیل داشتن بلغور گندم و حبوبات بسیار مقوی و کامل است و برای افطار یک غذای کامل محسوب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

با نزدیک شدن به عید نوروز می‌توانید با ارسال یک پیام زیبا و عاشقانه برای پدر، مادر، همسر و دوستان فرا رسیدن این عید باستانی را به آنها تبریک بگویید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از پویش پیمان محمد (ص) برگزار شد. این پویش توسط جمعی از تشکل‌های دانشجویی و طلبگی (مشکات، معصومیه قم، علامه، تبریز، کرمانشاه، سمنان، مشهد) تشکیل شده است و در موضوع قطع تجارت نفت و غذای کشور‌های اسلامی (خصوصاً ترکیه) با رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که افراد شاد چه کاری انجام می‌دهند تا خود را برای یک روز خوب آماده کنند؟

وب‌گاه فرارو

هنوز هیچ کس مسئولیت این شئ یکپارچه درخشان در ولز را برعهده نگرفته است. نخستین بار در سال 2020 بود که مجسمه‌هایی شبیه این‌ها در نقاطی در سراسر دنیا دیده شدند.

وب‌گاه فرارو

ساوه را باید از شهر‌ها و دژ‌های مادی دانست. در کتب تاریخی و مسالک و ممالک بعد از اسلام به این شهر تحت عناوین جبال یا کوهستان یا عراق عجم اشارات فراوانی وجود دارد. ابن حوقل در کتاب صوره الارض درباره ساوه می‌آورد «ساوه شهری است در 30 فرسنگی همدان، بسیار پاکیزه و نیکو حال، به طریق عراق است.»

وب‌گاه فرارو

سرطان پروستات شایع‌ترین سرطان پس از سرطان ریه در بین مردان است. اگرچه سرطان پروستات معمولا به آهستگی رشد می‌کند، اما می‌تواند کشنده باشد.