شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

آل اسحاق با اشاره به این موضوع که شرایط کنونی بازار ارز ناپایدار است، گفت: تحولات بازار ارز به علت رخدادهای سیاسی است؛ بنابراین زمانی که این فضا آرام شود؛ دلار به صورت خودکار به محدوده‌های قبلی خود بازمی‌گردد.

عربستان برای اطمینان از عملکرد روان ورود و خرج زائران و کاهش تخلفات احتمالی در حج، مجازات‌های سختگیرانه‌ای در نظر گرفته و با همکاری اداره کل گذرنامه، عواقب شدیدی را برای افرادی که قوانین حج را نقض می‌کنند، تعیین کرده است.

انتقاد دستیار رئیس جمهور از رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی: با بی حجابی موافق نیستم، نقد من به نحوه اجراست!

در این ویدئو یک خانواده روستایی اهل کشور آذربایجان را می‌بینید که به روشی سنتی و جالب به تهیه ترشی سیر می‌پردازند.

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره 112 (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

این معضل، مسئله ای وحشتناک تر از فقر، توسعه نیافتگی، آلودگی هوا و... است؛ تمام این‌ها نیز ناشی از آن است که رابطه انسان با معنا گم شده است، وقتی رابطه انسان با معنا گم می شود، رابطه انسان با خودش هم گم می‌شود. انسانی که بی خود و بی خویشتن است، کارهای احمقانه هم زیاد می‌کند و ما در چنین جهانی زندگی می‌کنیم.

ویدئویی از خلاقیت شهروند روستای کوهین در ساخت یک مینی نیسان در فضای مجازی وایرال شده است.

در این مقاله به دنیای فاجعه‌های تکنولوژی می‌رویم و بدترین گوشی های هوشمند جهان را معرفی می‌کنیم. از گلکسی نوت 7 تا آیفون 6 و بسیاری دیگر.

مجید قناد (عمو قناد) با حضور در برنامه تلویزیونی برمودا درباره ماجرای تعطیل شدن فیتیله توضیحاتی داد. صحبت‌های عمو قناد درباره تعطیلی برنامه فیتیله را در این ویدئو ببینید.

به باور دانشمندان اگر بشر در همین مسیر گام بردارد، وقوع ششمین انقراض جمعی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود و عصر حاضر، بخشی از این دوره زمین‌شناسی خواهد شد.

یک منبع نزدیک به دولت بایدن گفت که کاخ سفید در حال بررسی توافق هسته‌ای جدید با ایران در ازای لغو برخی تحریم‌های اقتصادی علیه تهران است تا از یک جنگ تمام عیار در منطقه جلوگیری کند. این منبع گفت: یک دیدگاه در داخل دولت این است که رئیس جمهور فرصتی را برای آغاز مذاکرات دیپلماتیک برای احیای مجدد توافق هسته‌ای ایران می‌بیند.

بازیکنان چلسی در بازی با اورتون بر سر زدن پنالتی با یکدیگر درگیر شدند! درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی که در نهایت پالمر پشت توپ قرار گرفت و گل چهارم خود را به ثمر رساند.

ایران از عضویت در «شورای بین‌المللی موزه ها» و «شورای بین‌المللی محوطه ها و بناها» (‌ایکوموس) و همچنین «شبکه سازمانهای علمی جهان سوم» که در زمان تصویب عضویت قرار بوده همکاری هایی با وزارت فرهنگ و آموزش عالی و به ویژه دانشگاه صنعتی شریف و سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران داشته باشد، انصراف داده است.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل: خواستار جنگ در منطقه نیستیم. اما از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران در زمان لازم از حق خودش دفاع می‌کند. علاقه‌ای برای درگیری با آمریکا در منطقه نداریم. اگر آمریکا اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد از حق خودمان استفاده می‌کنیم.

«دورچی» خواننده رپ خبرساز چند ماه گذشته این بار با اتهام اغفال برخی افراد و دریافت هزینه‌های سنگین از آنها مواجه شده است.