شنبه 6 مرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

متخصص مغز و اعصاب و فلوشیپ سردرد گفت: احساس داغی و سوزش دهان از جمله علائم سندروم سوزش دهان و زبان است.

مسئولان امنیتی کابل می‌گویند این اقدام طالبان طبق توافق کمیسیون فرهنگی، متشکل از نمایندگان وزارت اطلاعات و فرهنگ، امر به معروف و نهی المنکر و علمای اهل تشیع صورت گرفته است.

مدل جدید لندروور دیفندر با قدرت بیشتر و قابلیت‌های آفرودی هیجان‌انگیزتر معرفی شد.

نابغه ها در تشخیص الگوها و ایجاد ارتباطاتی که دیگران نمی‌بینند عالی هستند. این بخشی از آن چیزی است که آنها را به حلال مشکلات و مبتکران بزرگ تبدیل می‌کند.

ژوزه مورایس، سرمربی فصل گذشته سپاهان، که پس از فینال جام حذفی تمایل خود به جدایی را به صورت شفاهی به مدیران باشگاه اعلام کرده بود، 48 ساعت فرصت دارد تا پاسخ نهایی خود را در مورد ماندن یا ترک سپاهان ارائه دهد.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی‌ها، در آستانه بازی حساس مقابل بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، ماسک محافظ صورت خود را تغییر داد. گفته می‌شود ماسک جدید به دلیل تراکم بیشتر، راحتی بیشتری برای امباپه فراهم می‌کند.

در این ویدئو یک هنرمند اهل هنگ کنگ را خواهید دید که با گل یک قوری شنی چهارگوش سنتی چینی دست ساز می‌سازد و فرآیند آن را به نمایش می‌گذارد.

در میان عوامل مختلفی که عملا با یکدیگر همپوشانی دارند، رژیم غذایی پرچرب به عنوان عامل احتمالی چاقی و اضطراب شناسایی شده است.

در این ویدئو یک لوله کش هندی نحوه تعویض لوله و افزایش فشار آب لوله روشویی توالت را نشان می دهد.

فضاپیمای اسیریس - رکس (OSIRIS-Rex) ناسا 24 سپتامبر سال گذشته از کنار زمین عبور کرد و همانطور که در نزدیکی سیاره ما پرواز می‌کرد، کپسولی حاوی نمونه‌های سنگی جمع آوری شده از یک سیارک نزدیک به زمین موسوم به بنو (Bennu) را به زمین انداخت.

جامعه‌ستیزان معمولاً رفتار ضد اجتماعی خود را در سنین بالاتر «ر‌ها کرده» و قادر به برقراری روابط قوی و پایدار می‌شوند.

حدود 75 درصد از نرم پر مرغابی شمالگان در جهان از کشور ایسلند تامین می شود و نوع ایسلندی این نرم پر با کیفیت ترین نمونه در نظر گرفته می شود.

به شما دروغ گفتند که دولت روحانی واکسن نیاورد؛ آقایان مانع می‌شدند و می‌گفتند ما واکسن داخلی تولید می‌کنیم. وقتی ما دولت را ترک کردیم 120 میلیون دوز واکس آورد بودیم، مگر واکسن خمره رنگرزی است که یک هفته بعد از خروج ما از وزارت خارجه، میلیون‌ها دوز وارد شود.

سهمیه بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، 24 آبان 1398، براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

در حال حاضر، ناوگان جت‌های تجاری بزوس، شامل یک عدد جت Pilatus PC-24 و دو گلف استریم G650ER، به نام‌های N271DV و N758PB می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بیان کرد: متاسفانه در آتش سوزی این بیمارستان هشت نفر جان باختند که علت فوت آنها در دست بررسی است.