شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از رایزنی با سازمان محیط زیست جهت اخذ مجوز و فعال شدن کارخانه آسفالت در شرق تهران خبر داد.

از زمان ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی که ماهیتی فراقوه‌ای دارد، بیش از دو سال می‌گذرد. فراز و فرودهای مدیریتی وزارت رفاه به عنوان متولی اصلی آن و زمانبر شدن تنظیم و تصویب لوایح مربوطه تذکر رهبر انقلاب به منظور تسریع در اجرای آن را به همراه شد.

رئیس قوه قضاییه مقوله عفاف و حجاب را یکی از مسائل مهم کشور و مردم دانست و در مواجهه با آن خواستار استفاده از اندیشه شهید مطهری شد.

معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک کارگروه تخصصی با دستور رئیس جمهور و بعد از 8 جلسه تخصصی درباره هواپیمای جت 72 نفره به این نتیجه رسیدیم که این پروژه به دلایل متعدد پروژه‌ای نیست که جوابگوی صنعت هواپیمایی کشور باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان از بورسیه 10 هزار نفر از دانشجویان کشور توسط دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی با بیان این که در سال های گذشته عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه اقدامات و اعمال زیبایی بوده است؛ گفت: درعین حال مراکز فاقد مجوز و زیرزمینی منشأ اصلی صدمات به زیبایی و سلامت مردم هستند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر 212 نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد.

از تعداد فوت های ثبت شده در سال 1402، 55/6 درصد مرد و44/4 درصد زن بوده‌اند.

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

خوابگاه متأهلی سرای حکیم ویژه 120 نفر از دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد.

معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از رتبه هفدهم ایران در زمینه هوش مصنوعی در جهان خبر داد.

کیفیت هوای تهران در یک هفته اخیر در وضعیت قابل قبول قرار داشته و این وضعیت تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران بر تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده 5، 7 و 100 برای روزهای پایانی سال 1403 تاکید کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری اشاره کرد و گفت: با افتتاح این پروژه معضل ترافیکی چندین ساله در تهران حل خواهد شد.