پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

پسر جوانی که پدر خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در صحنه جنایت دستگیر شد.

مراسم افتتاح 16 سوییت ملاقات خصوصی و کلنگ‌زنی سالن ملاقات عمومی در مرکز نگهداری بهبودیافتگان از اعتیاد (سروش) با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

شهردار منطقه10 گفت: در 6 ماهه اول سال 1403 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 55 درصدی در زمینه نهضت پخش آسفالت در سطح منطقه 10 داشته‌ایم.

در حالی که رقابت جهانی در حوزه هوش مصنوعی روز به روز فشرده‌تر می‌شود و کشورهای منطقه مانند عربستان و امارات با تخصیص بودجه‌های نجومی500 میلیارد دلاری به این فناوری سرعت می‌گیرند، ایران همچنان در انتظار بودجه وعده داده شده برای حوزه هوش مصنوعی است!

زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: والدین برای واریز کمک مالی به مدرسه دقت داشته باشند که شماره حساب با عدد 415 شروع شود.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی از اعطای وام 4 میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه تجهیزات مراقبت‌های پرستاری خبر داد.

استاد دانشکده گردشگری دانشگاه تهران، راهبردهای عملیاتی برای رفع موانع توسعه گردشگری را تشریح کرد.

شهردار منطقه 12 شهر تهران از مرمت خانه هوشنگ مردانی کرمانی تا پایان سال خبر داد.

میرهاشم موسوی پس از 3 سال خدمت به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی امروز این سازمان را ترک می‌کند.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال برخی از گونه‌های امانی و ارزشمند باغ وحش صفادشت تهران به پارک طبیعت پردیسان در پی مطالباتِ به حق افکار عمومی خبر داد.

رئیس کل بازرسی استان تهران تأکید کرد: تمامی تولیدکنندگان مواد غذایی باید بدانند که حق استفاده از اتباع مجاز و غیرمجاز را ندارند. در صورت تخلف، محصولات آن‌ها به‌عنوان کالای غیر استاندارد و غیر بهداشتی معرفی خواهد شد.

رئیس کمیته گردشگری شهر تهران بر لزوم راه‌اندازی سازمان گردشگری تا دو ماه آینده تأکید کرد.

فهرست منابع و حذفیات کنکور 1404 اعلام شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به طرح تحولی پهنه جنوبی تهران گفت: یکی از پیشنهادات در این جابه‌جایی، ترمینال جنوب است.

تعاملات چندسویه، به‌عنوان کلید موفقیت سازمان تأمین اجتماعی، با ایجاد ارتباط مؤثر با ذینفعان مختلف، به بهبود خدمات و ارتقای شفافیت کمک می‌کند. این ارتباطات باعث اعتمادسازی، شناسایی نیازها و همکاری‌های مؤثر در راستای افزایش رضایت جامعه می‌شود.