سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات معلمان از جمله 3 ماه حق‌التدریس معلمان خبر داد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: امکان استعلام تاریخچه پلاک، دریافت کروکی الکترونیکی و استعلام تخلفات حوزه حجاب در برنامه کاربردی پلیس من فراهم شد.

424 مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است.

صندوق نوآوری و شکوفایی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، 18858 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا کرده است که نسبت به دوره مشابه در دولت قبل، 1.8 برابر شده است.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه 7 هزار راننده تهرانی برای 3 ماه محروم از رانندگی شدند، از ابطال گواهینامه 451 نفر خبر داد.

بیوفیلم‌ها، ساختارهایی هستند که در آنها، باکتری‌ها پنهان می‌شوند تا از گزند دارو و عوامل آنتی‌باکتریال مصون بمانند. به تازگی مریم حاج‌فتحعلیان و همکارانش با استفاده از نانوذرات و لیزر، ابزاری برای از بین بردن بیوفیلم‌ها ارائه کردند.

دبیر ستاد حقوق بشر طی سخنانی در جریان نشست شورای حقوق بشر درباره به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب گفت: گزارش این هیئت، در واقع، واگویی و مشروعیت‌بخشی به ادعا‌های بی‌اساسی است که مکررا در رسانه‌های ضد ایرانی و از تریبون‌های برخی دولت‌های غربی مطرح شده است.

اداره ملی فضایی چین (CNSA) روز جمعه اعلام کرد که موشک حامل کاوشگر ماه Chang'e-6 چین به سایت پرتاب فضاپیمای Wenchang در استان Hainan در جنوب چین رسیده است.

"پل طبیعت" واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در شب سال نوی 1403 به‌مناسبت سال نو سه‌شنبه ساعت 23 نورافشانی ویژه و خاص خواهد شد.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تایید بودجه سال 1403 شهرداری تهران توسط فرمانداری خبر داد.

به گفته وزارت آموزش و پرورش، دانش‌آموزان نوروز 1403، پیک نوروزی ندارند اما تکالیف مهارت محور ارائه می‌شود.

یک شرکت دانش‌بنیان "پرنده عمودپرواز دکل موقت" ساخته است که به جای برق از باتری استفاده می‌کند و قادر است محموله را تا ارتفاع 100 متری و تا 15 کیلوگرم جابه‌جا کند و مداومت پروازی 16 ساعت دارد.

لوگوی گوگل به مناسبت عید نوروز تغییر پیدا خواهد کرد.

مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد.

پاویون ایران در بیست‌وسومین نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین (cippe 2024) برپا و طی آن شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در آن حضور خواهند داشت.

همزمان با لحظه تحویل سال درب‌های آرامستان بهشت زهرا (س) در روز چهارشنبه مصادف با اول فروردین ماه از ساعت 3 بامداد باز خواهد بود.