سه‌شنبه 29 اسفند 1402

ورزشی خبرگزاری دانا

ورزشی خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی اعلام کرد: داده‌های پهنه‌ای میانگین دمای هوای کشور نشان می‌دهد که دی ماه امسال دمای کشور حدود یک درجه سلسیوس سردتر از نرمال بوده است.

یخنورد ایرانی در جام جهانی شامپاگنی فرانسه مدال نقره کسب کرد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور در واکنش به قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا، این اقدام را دنباله‌روی از سیاست‌های شکست خورده آمریکا دانست و گفت: اگر اروپایی‌ها در سیاست‌های ضد ایرانی اخیر خود تجدیدنظر نکنند، حتماً پشیمان می‌شوند.

مراسم بزرگداشت سالگرد مرحوم یزدانی خرم با حضور مسئولین ورزش برگزار شد.

با برگزاری دیدار تیم های نبوغ اراک و توفارقان آذرشهر پرونده هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با پیروزی نماینده استان مرکزی بسته شد.

عملکرد حمل‌ونقل ریلی در 9 ماهه سال جاری حاکی از جابه‌جایی 22 میلیون مسافر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 47 درصد رشد همراه شده است.

دقایقی پیش نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد.

رئیس فدراسیون فوتبال اقدام به ایجاد تغییراتی در ارکان اداری و تشکیلاتی ساختمان خیابان سئول کرده است.

جزئیات برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه 28 دی‌ماه اعلام شد.

زلزله 4.2 ریشتی با فاصله زمانی کوتاه ساری، قائم‌شهر، بابل و برخی مناطق شرقی استان مانند بهشهر و نکا را لرزاند.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137 پلاس) گفت: در سردترین روز پایتخت طی سال جاری، بیش از 17 هزار شهروند با سامانه 137 پلاس تماس گرفتند که در طول فعالیت این سامانه یک رکورد محسوب می‌شود.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمرمعاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به بیش از 26 هزار نفر متاثر از برف و کولاک از تاریخ 18 دی ماه تا ساعت 6 صبح امروز 27 دی ماه امروز خبر داد.

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به مشکل بهره‌وری در صنایع گفت: باید به سمت اتخاذ سیاست‌هایی حرکت کنیم که رانت را کاهش دهد و انگیزه لازم برای تولیدات محصولات با فناوری‌های بالاتر و توسعه زنجیره ارزش ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش صددرصدی تمامی ماشین‌آلات سازمان پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور ظهر امروز شنبه (24 دی) با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دیدار کرد.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برنامه‌ریزی برای سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان کشوری درحال انجام و نهایی شدن است.