شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دانشگاه فردوسی مشهد پیرامون سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز دانشگاه‌ها علیه جنگ غزه و جنایت‌های رخ داده در فلسطین اشغالی به روسای دانشگاه‌های آمریکا نامه نوشت.

اقتصادنیوز: بیت کوین، امروز به 63,013 (شصت و سه هزار و سیزده) رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.22 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 44,198 (چهل و چهار هزار و صد و نود و هشت تومان) اعلام شد.

اقتصادنیوز: دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراضات خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

اقتصادنیوز: سکه امامی، امروز به 42,150,000 (چهل و دو میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، بدون تغییر 0 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,501,800 (سه میلیون و پانصد و یک هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.92 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,501,800 (سه میلیون و پانصد و یک هزار و هشتصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.92 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: با 500 میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی آپارتمانی با عمر بنای 9 سال و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی 62 متری و 8 سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

اقتصادنیوز: دلار مبادله ای، امروز به 44,198 (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 0.36 درصدی داشته است.

اقتصادنیوز: تنظیم گر ایمنی خودرو در آمریکا، برای فراخوانی که خودروسازی تسلا سابقا برای 2 میلیون خودرو با نقص فنی سیستم خودران اعلام کرده بود، پرونده باز می‌کند.

اقتصادنیوز: مرکز دفاع مدنی در غزه اعلام کرد از دبیرکل سازمان ملل درخواست کرده کمیته بین‌المللی مستقلی را برای تحقیقات درباره جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه در مجتمع پزشکی ناصر، تشکیل دهد.

اقتصادنیوز: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که این کشور یک بسته کمک جدید به ارزش 6 میلیارد دلار را به اوکراین اختصاص داده است.

اقتصادنیوز: گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

اقتصادنیوز: خریداران بلوک 85درصدی سرخابی‌ها در صورت انجام تعهدات خود از تخفیف 10 درصدی مبلغ کل قرارداد واگذاری برخوردار خواهند بود.

اقتصادنیوز: پائولو رانگل، وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با دکتر امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان درخصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

اقتصادنیوز: معاون بهره‌برداری و بازرگانی راه‌آهن در خصوص قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه با بیان این‌که کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت راه‌آهن سواستفاده کرد، گفت: کنسرسیوم مذکور به تعهدات خود عمل نکرد.