سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

براساس اعلام وزارت بهداشت در شبانه روزگذشته (از دیروز تا امروز) 112 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند.

دادستان تهران درباره تخلف مدیران بانک دی شعبه حافظ گفت: کیفرخواست مدیر و چهار کارمند این شعبه بانکی به اتهام اهمال و قصور در انجام وظیفه صادر شد.

جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای شناخت بیشتر از حریف امروز برگزار شد.

محمد خزاعی در پیامی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران گفت: این المپیاد به رشد فردی و اجتماعی جامعه مخاطبان و آشنایی آنان با منظومه فکری انقلاب اسلامی و سرفصل‌های مهم آن همچون فضلیت‌جویی و عدالت‌محوری یاری می رساند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ازکاهش تعرفه گمرکی کالاهای اساسی و نهاده های دامی در لایحه بودجه سال آتیخبردادوگفت: دو میلیارد دلار برای واردات خودرو در نظر گرفته شده که بهتر است خودروهای عمومی وارد شود تا رضایت مندی مردم افزایش یابد و از طریق این خودروها به عموم مردم خدمت رسانی شود.

دور جدید اردوی آماده سازی تیم سابر جهت اعزام به جام جهانی شمشیربازی لهستان در تهران آغاز می‌شود.

سازمان هواشناسی کشوراعلام کرد در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.

منابع آگاه گفتند که رئیس کارکنان کاخ سفید قصد دارد در هفته‌های پیش رو از سمت خود کناره‌گیری کند.

وکیل رئیس جمهور آمریکا خبر داد که در جریان تفتیش خانه شخصی بایدن، شش سند محرمانه مربوط به زمان حضور بایدن در مجلس سنا و همچنین معاونت دولت اوباما کشف شده است.

رییس سازمان هواپیمایی گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بلیت پروازها در حال بررسی است، اما هنوز مورد تصویب قانونی قرار نگرفته است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با گروه تروریستی داعش افزود: اقدامات مخرب پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران خلاف منشور سازمان ملل متحد است.

دبیر فدراسیون کشتی درباره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی کشور صحبت کرد و گفت: ما دو فدراسیون هستیم.

سرپرست سابق تیم ملی گفت: ارتباط فدراسیون فوتبال با خوبان عالم را صد درصد تایید می کنم.

رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر اصلاح نرخ سود سپرده‌ها و تسهیلات بانکی با رعایت دقیق قوانین و بخشنامه‌های بانک مرکزی گفت: مهار تورم و کنترل نقدینگی مهمترین هدف بانک مرکزی است.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات سوپرلیگ غرب آسیا، انتقام شکست بازی رفت مقابل الریاضی لبنان را گرفت.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه در گزارش سالانه پارلمان اروپا در دو بخش «سیاست خارجی و امنیتی مشترک» و «سیاست امنیتی و دفاعی مشترک»، بر حفظ کانال‌های ارتباطی در رابطه با توافق هسته‌ای ایران، تاکید کرد.