شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه فرارو

سیاسی وب‌گاه فرارو

همسر سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

رئیس جمهوری، گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

حسین سلاح ورزی؛ رییس پیشین اتاق بازرگانی با انتشار این ویدیو در توییتر نوشت: دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!

غضنفرآبادی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درخصوص ایراد دوم شورای نگهبان به لایحه حجاب اظهار داشت: موضوع دیگر بحث ماده 19 لایحه بود که به دلیل داشتن بار مالی با ایراد اصل هفتادوپنجی مواجه شد که دولت بار مالی آن را قبول کرده، ولی یک سری شرایطی دارد که دولت معتقد بود شرایط و تعیین آن را برعهده بگیرد، اما شورای نگهبان معتقد است که شرایط را نمی‌شود واگذار کرد.

جلسه فوق‌العاده دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی و وزرای کابینه برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود نوشت: در آئین تکریم از خادمان قرآن که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، گفتم انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت قرآن، ارزش‌های الهی را در برابر توحش غربی احیا کرد و امکان تجربه حیات طیبه را در دسترس بشر قرار داد.

پیام نوروزی آقای رئیسی و آمار‌هایی که ارائه داد، نشان از آن داشت که قطار توهم همچنان بر روی ریل سخنان ایشان، تلق تولوق کنان پیش می‌رود و قرار نیست هیچ منطق استوار اقتصادی سوار این قطار باشد یا سوزنبانی دانشمند و فهیم، مسیر اقتصاد کشور را تغییر دهد.

آخرین جلسه هیئت دولت در سال 1402 بعد از ظهر امروز یکشنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و طی آن وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و روسای کل بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گزارش‌های مشروحی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در طول سال گذشته ارائه کردند.

رئیس جمهور گفت: در این مجموعه آنچه امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، دو میلیون تن آهن اسفنجی در سال تولید می‌شود و این یعنی ایران در مقام اول منطقه و دوم جهان قرار می‌گیرد که این افتخار بزرگی است.

رئیس‌جمهور به منظور انجام دیدار رسمی دوجانبه و نیز شرکت در هفتمین نشست مجمع سران کشور‌های صادرکننده گاز (GECF) بامداد شنبه در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی عازم الجزیره پایتخت الجزایر خواهد شد.

جلال رشیدی‌کوچی با انتشار توییتی به مهم‌ترین اقدامات دولت آقای رئیسی در دو ماه منتهی به انتخابات واکنش نشان داد.

سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه دوم اسفند 1402 در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم اظهار داشت: توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی و اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی مورد توجه همه کسانی باشد که در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالیت...

«امیدواریم تا قبل از عید بودجه نهایی شود تا دولت از اول فروردین مطابق بودجه عمل کند.»

وحیدی، جایگاه مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، مجلس شورای اسلامی است که در رأس امور قرار دارد.

خاندوزی عنوان کرد: در حال حاضر، مسیر، مسیر درستی است، اما وضع تورمی کشور مطلوب دولت و مردم نیست و کاهش تورم، اولویت ستاد اقتصادی دولت است.

سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به خبرنگاری اقدامات مهم دولت را تشریح کرد.