شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت استاد شهید مطهری با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه روز شنبه (8 اردیبهشت 1403) دیدار و گفتگو کردند.

تصویری زیبا از رعد وبرق در زاهدان طی بارش‌های اخیر.

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان روز جمعه (7 اردیبهشت 1403) با حضور جامعه عشایری استان‌های مختلف ایران و چند کشور خارجی در شهر جعفرآباد منطقه مغان در استان اردبیل برگزار شد. در این جشنواره که در هوای بهاری و در دل طبیعت زیبا و سرسبز منطقه مغان در شهر جعفرآباد شهرستان مرزی بیله سوار استان اردبیل برگزاری شد، توانمندی و سبک زندگی جامعه عشایری ایران و جمعیت کوچرو به نمایش...

نوبت اول آزمون سراسری 1403، صبح جمعه (7 اردیبهشت 1403) با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری با مساحتی حدود 16421 کیلومتر مربع، بیست و دومین استان ایران از نظر مساحت و یکی از استان‌های مناطق کوهستانی فلات مرکزی کشورمان است و از شمال و مشرق با اصفهان، از سمت غرب با خوزستان، از جنوب با کهگیلویه و بویراحمد و در شمال غربی با لرستان هم مرز و همسایه است. زبان‌هایی که مردم این نقطه با آن صحبت می‌کنند فارسی، لری، بختیاری و ترکی است و شهرکرد مرکز این استان است که...

همایش مسئولان روابط عمومی سازمان پزشکی قانونی با حجت‌الاسلام والمسلمین سعید سعدی رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه روز چهارشنبه (5 اردیبهشت 1403) برگزار شد.

مراسم امضای قرارداد واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، روز چهارشنبه (5 اردیبهشت 1403) با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و جوانان، مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و خریداران دو باشگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضاییه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که با حکم صادره در محاکم استان البرز، 50 هکتار از اراضی ملی که به منظور کشت گردو اجاره داده شده بود، اما مستاجر پس از پایان مدت اجاره، قصد ویلاسازی در آن را داشت آزادسازی و به بیت المال بازگشت.

مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق» شامگاه سه شنبه (4 اردیبهشت 1403) با حضور اصحاب فرهنگ و هنر در پردیس سینمایی رز مال تهران برگزار شد.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه‌شنبه (4 اردیبهشت 1403) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و وزیری نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

بوستان باغ ایرانی با مساحتی حدود 3 هکتار در محله ی ده ونک تهران قرار گرفته و هر سال بهار میزبان لاله های رنگارنگ بسیاری است.

جلسه شورای عالی قوه قضاییه روز دوشنبه (3 اردیبهشت 1403) به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

تولید غذای کشور از مهم‌ترین فعالیت‌ها در همه کشور‌ها است و و بر همین اساس، تامین امنیت غذایی و تولید غذای سالم، باکیفیت و متناسب با نیاز کشور، جزو استراتژیک‌ترین فعالیت‌های بنیاد مستضعفان است که در سال‌های اخیر با توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش، تلاش شده تا امنیت غذای مردم در شرایط مختلف کشور تامین شود و در این راستا تولید شیر و گوشت به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های غذایی مردم ایران،...