سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

1402 سالی بود که با گذشتن از نیمه‌ی آن رویداد‌های خبری به ویژه در سطح بین المللی به اوج خود رسید. جنگ غزه، انتخابات مجلس، رویداد‌های ورزشی و... سالی پر فراز و نشیب را برای دنیای خبر رقم زد. گزارش پیش رو چکیده‌ای است از عکس‌های خبرگزاری میزان در سال 1402

بازار تجریش از بازار‌های مهم تهران است که در روز‌های پایانی سال و در آستانه‌ی نوروز مردم زیادی برای خرید به این منطقه می‌آیند و بیش از پیش رنگارنگ و پر جنب و جوش می‌شود.

هیئت ایرانی به سرپرستی کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر، روز دوشنبه (28 اسفند 1402) در پنجاه‌وپنجمین نشست شورای حقوق بشر در ژنو حضور یافت.

کنسرت موسیقی علیرضا قربانی شامگاه یکشنبه (27 اسفند 1402) در سالن هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

جلسه شورای عالی قوه قضاییه روز دوشنبه (28 اسفند 1402) به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

در روز‌های پایانی سال و نزدیک شدن به فصل بهار، گلخانه‌های شهر بجنورد با پرورش انواع گل‌ها به استقبال بهار می‌روند.

همزمان با ششمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان و همچنین تعدادی از قضات برتر قاری قرآن در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برگزار شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان عصر امروز یکشنبه (27 اسفند 1402) در ورزشگاه آزادی در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند.

بازار گل و گیاه محلاتی تهران که یکی از بزرگترین بازار های گل پایتخت است در آستانه سال نو و فرا رسیدن نوروز رونق خاصی می گیرد.

آیین افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان شامگاه شنبه (26 اسفند 1402) برگزار شد.

نشست خبری محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با موضوع تبیین برنامه‌های استقبال از بهار و عید نوروز شهرداری برگزار شد.

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی جمعی از مسافران ایستگاه راه آهن تهران، عصر شنبه (26 اسفند 1402) با حضور خادم یاران رضوی بدرقه شدند.

در راستای دستور خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت میدانی در روز‌های پایانی سال؛ قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و بازرس کل استان تهران به صورت سرزده از میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید کردند.

آخرین نشست خبری هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز شنبه (26 اسفند 1402) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

میدان مرکزی میوه و تره‌بار در اسفندماه رنگ و بوی عید می‌گیرد؛ در یکی از سالن‌های این میدان ماهی قرمز به فروش می‌رسد. این سالن تنها بازار عرضه ماهی قرمز شهر تهران است و ماهی سفره‌های هفت سین مردم تهران و شهرستان‌ها از این بازار تامین می‌شود. دیدن ماهی قرمز در بازار حس خوب سال نو و نوید بهار دارد.