شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

مراسم ورود نمادین شبه کاروان حسینی به سرزمین کربلا عصر هشتمین روز محرم 1403 با حضور اقشار مختلف مردم از شهر‌های کشور از مرکز هیئت حسینی نوش آباد به طرف خیابان امام خمینی، بلوار ایثارگران، بلوار محرم و زمین خیمه‌گاه در این شهر برگزار شد.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزاری شد.

خانه موزه شهید مدرس یکی از قدیمی‌ترین بنا‌های تاریخی تهران است که در ایام محرم حسینیه‌ای برای عرض ارادت و اقامه عزای سیدالشهدا (ع) می‌شود.

مراسم عزاداری شب هشتم محرم با حضور عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) در امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار شد.

آیین مشعل گردانی نجفی‌های مقیم قم همه ساله در شب هشتم، نهم و دهم محرم الحرام با حضور دسته طبال و مشعل گردانی سنتی برگزار می‌شود. در این مراسم سنتی نجفی‌های مقیم قم پس از اجتماع در مسجد امام رضا (ع) گذرخان دسته عزاداری خود را حرکت داده و برای عرض تسلیت به کریمه اهل بیت (ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) می‌روند.

دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

نمایشگاه عکس «مجلس پرده‌نشینان»؛ عکس‌های طاهره بابایی و تهمینه رحمانی (عکاس خبرگزاری میزان) از روضه‌های خانگی، روز شنبه (23 تیر 1403) در گالری شماره یک خانه عکاسان افتتاح شد.

مراسم رونمایی از سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) روز شنبه (23 تیر 1403) با حضور خاندوزی، وزیر اقتصاد برگزار شد.

حسینیه سادات اخوی با قدمت حدود 200 سال یکی از اولین و قدیمی‌ترین تکایای تهران است. این حسینیه توسط حاج سید ابراهیم تقوی معروف به «اخوی» در زمان فتحعلی شاه قاجار در محله عودلاجان تهران احداث شد که به مرور زمان به تکیه «سادات اخوی» معروف شده است.

اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور، صبح نخستین جمعه ماه محرم (22 تیر 1403) در شهرستان اهر برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور، صبح نخستین جمعه ماه محرم (22 تیر 1403) در مهدیه تهران برگزار شد.

آیین بدرقه کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به المپیک 2024 پاریس، امروز پنجشنبه (21 تیر 1403) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، ورزشکاران و خانواده هایشان در هتل المپیک برگزار شد.

دکل حفاری الوند بهمن ماه گذشته از سکوی نصر واقع در میدان نصر (منطقه سیری شرکت نفت فلات قاره ایران) به لنگرگاه غربی جزیره کیش انتقال یافته بود و هم اکنون این دکل در اسکله بندرگاه تجاری کیش پهلو داده شده تا اقدامات لازم در خصوص به روز رسانی آغاز شود. دکل حفاری الوند آخرین بار در سال 2009 میلادی توسط شرکت Royal Oyster در اسکله دبی تعمیرات اساسی شده که پس از گذشت سال ها و برای نخستین بار...

نوبت دوم آزمون سراسری 1403 با رقابت حدود یک میلیون داوطلب در گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه (21 تیر 1403) برگزار شد.

معاون اول قوه قضاییه امروز (چهارشنبه، 20 تیرماه) همراه با سیدزاده مدیر کل حوزه معاونت اول و محمد کاظمی‌فرد، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و معاونان و مدیران این مرکز از واحد پایش و نظارت امنیت فناوری، واحد بررسی و نظارت دفاتر، واحد پایش و نظارت آمار و عملکرد و تعاملات سازمانی و واحد امور سامانه‌ها و نیز واحد زیرساخت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه بازدید کردند.