شنبه 6 مرداد 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری، بازارهای مالی با پشتوانه دلار در روند کاهشی قرار گرفتند، اما تثبیت قیمت طلای جهانی بالای مرز 2400 دلاری، بازار طلای داخلی رشد محدودی پیدا کرد. سهراب اشرفی کارشناس اقتصادی و فعال بازار طلا با اشاره به اینکه تحویل دولت فعلی به دولت جدید بازارهای مالی را در دوران گذار قرار داده است به رکود روزهای محرم در بازار طلا اشاره کرد. به اعتقاد او برای...

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (یکشنبه، 24 تیرماه) در بازار طلای تهران با افزایش 348 هزار تومانی نسبت به دیروز (شنبه) به 40 میلیون و 450 هزار تومان رسید و قیمت هر گرم طلای 18 عیار 20 هزار تومان افزایش داشت.

حسن یزدانی ستاره بی بدیل کشتی ایران و قهرمان طلایی المپیک و جهان، سفیر برند «میلکوم» شد.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در کف بازار ارز تهران به کانال 58 هزار تومان رسیده است که نسبت به دیروز، رشد نسبی دارد. اما همچون روز‌های اخیر، تقاضای موثری در بازار رویت نمی‌شود.

کمیته خودتنظیم‌گری انجمن بلاکچین ایران، از پلمب مرکز خرید و فروش غیرقانونی ارز دیجیتال، با نام خانه رمزارز ایران، به دلیل فعالیت غیرقانونی خبر داد.

در حال حاضر، به مدد پیشرفت‌های علمی، می‌توان دریافت که مغز چه کسی سریع‌تر از روال طبیعی‌اش پیر می‌شود، بر همین اساس با پیگیری آن می‌توان در آینده درمان پیشگیرانه مناسب‌تری ارائه کرد.

قیمت سکه امامی به 40,250,000 (چهل میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.62 درصدی داشته است.

تعارض منافع سهام‌دار در دو میدان قطعه‌سازی و تولید خودرو، منجر به اقداماتی خواهد شد که شائبه تخلفات متعدد را تقویت خواهد کرد و در نهایت دودش به چشم مردم خواهد رفت.

بازارهای ریالی و تتری نوبیتکس میزبان سه توکن محبوب و جدید از شبکه اتریوم هستند. لیرزیرو، میم‌کوین و اوما سه رمزارزی هستند که هم‌زمان به بزرگترین پلتفرم تبادل رمزارز در ایران یعنی نوبیتکس راه پیدا کردند. طبق اعلام روابط‌عمومی نوبیتکس کارمزد معاملات این سه رمزارز تا 26 تیر 1403 ساعت 16 رایگان است. به این ترتیب تعداد بازارهای معاملاتی در دسترس برای بیش از هفت میلیون کاربر نوبیتکس به 220...

امروز (یکشنبه) قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال، صعودی شد.

قیمت گوشت قرمز امروز یک‌شنبه 24 تیر 1403 اعلام شد.

نرخ شاخص ارزی در معاملات بازار دیروز به کانال 57 هزار تومانی سرک کشید. براساس مشاهدات به عمل آمده از روند نرخ دلار آزاد در ماه‌های...

امروز هم قیمت طلا تغییری نداشت و ارزش هر اونس بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به 2,411 (دو هزار و چهارصد و یازده) رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: آن دسته از مشاوران املاکی که دو پروانه تخصصی پروانه کسب و پروانه تخصصی املاک را نداشته باشند، با حکم دادستانی پلمب خواهند شد.

خانوارهایی که جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار می‌گیرند، مبلغ یارانه نقدی سی‌ام هر ماه به دست‌شان می‌رسد.

قیمت انواع خودرو در بازار اعلام شد.