سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اجرای طرح های توسعه مجتمع مس سونگون را مقدم تر از دیگر بخش ها در سونگون دانست و گفت: مهم‌ترین موضوع در مجتمع مس سونگون توسعه است و اگر به این موضوع توجه لازم نداشته باشیم مسیر طی شده در سالیان گذشته ادامه خواهد یافت.

ایران خودرو فراخوان مجدد متقاضیان خودروی پارس را براساس مجوز تداوم تولید از سوی نهادهای ذی‌ربط آغاز کرد.

درحالی گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو ایران در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک بود که این تیم پس از درخشش در مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای، شب گذشته به تهران بازگشت.

سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه ای رسمی از افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جدید خبر داد.

بانک ملی ایران با استفاده از اختیار قانونی دولت در بودجه سال 1402 از طریق انتشار اوراق، به میزان 250 هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه می دهد.

طرح ویژه نوروزی کرمان موتور از 26 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403 با 120 پایگاه در سراسر کشور انجام می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در حکمی، نیما مصلح را به عنوان سرپرست شرکت صنعتی نیرومحرکه منصوب کرد.

دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با شروع فصل بهار، آغاز می‌شود.

صبح امروز در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیر عامل شرکت ملی نفت، مدیران شبکه بانکی کشور و همچنین دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، از نقش شبکه بانکی کشور برای مشارکت 13.5 میلیارد دلاری در میدان مشترک آزادگان، آذر2، میدان نفتی سومار، دلاوران و مسجد سلیمان تقدیر شد.

معاون مالی بانک صادرات ایران از افزایش سرمایه 457 درصدی بانک صادرات ایران تا 1200 هزار میلیارد ریال و کسب جایگاه اول این بانک در بین بانک‌های بازار سرمایه خبر داد.

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز بازار طلای تهران به 38 میلیون و 150 هزار تومان رسید.

شرکت بهمن دیزل با تولید 22 هزار 560 دستگاه انواع خودروی تجاری در سال 1402، توانست نسبت به سایر رقبا بالاترین میزان تولید را به نام خود ثبت کند.

شعب کشیک بانک کارآفرین در تعطیلات نوروزی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور هستند.

دو محصول «کالانو» و «باجت» بانک تجارت، با رای هیات داوران هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شدند.

شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، از 28 اسفندماه 1402 تا 28 فروردین ماه 1403 به مدت یک ماه، به دارندگان بیمه نامه بدنه خدمات ویژه ای ارائه می دهد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر ادامه نهضت افزایش کیفیت و کاهش بهای تمام شده تولید محصولات تاکید کرد.