سه‌شنبه 29 اسفند 1402

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی مواد مخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد. همشهری: زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی مواد مخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد. چندی قبل مرد جوانی هراسان به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل قاضی کشیک قرار گرفت، گفت: برادر 17ساله‌ام که تنها در خانه‌ای...

وب‌گاه گسترش

بر اساس تحلیل گزارش آمار ارائه شده توسط مرکز آمار ایران، میانگین قیمت مسکن در شهر تهران در طول ماه بهمن امسال نسبت به دیماه، با یک افزایش 3.3 درصدی روبرو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

العربیه انگلیسی مروری بر کشورهایی داشته که به‌رغم درخواست‌های فزاینده برای آتش‌بس، به ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی ادامه داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا چهارشنبه (اول فروردین) به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در همه نقاط کشور بارش پراکنده پیش‌بینی شده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از روزها و ساعت‌ها چانه زنی 3 گروه نمایندگان جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت نهایتاً در سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران در سال آینده، 35.3 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از امروز در تهران و البرز کسانی که بیش از 3 سابقه سرقت دارند، با پابند الکترونیکی کنترل می‌شوند. از امروز در تهران و البرز کسانی که بیش از 3 سابقه سرقت دارند، با پابند الکترونیکی کنترل می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد بن سلمان ولیعهد و نخست‌وزیر عربستان سعودی انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس‌جمهوری روسیه را تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.4 ریشتر در شهرستان سرخه در استان سمنان به وقوع پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌سایت «هلس‌شات» با تاکید بر این‌که کاهش قرارگیری در معرض نورخورشید در زمستان می‌تواند خطر ابتلا به استخوان درد را افزایش دهد، جایگزین‌هایی برای آن برشمرده است، در این اینفوگرافیک پنج میوه خشک سرشار از ویتامین دی را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه گسترش

شب عید، استفاده از آجیل‌ها به عنوان تنقلات محبوب و متنوع بسیار رایج است. آجیل‌ها در این شب به عنوان یکی از خوراکی‌های سنتی و پرطرفدار ارائه می‌شوند و در میان خانواده‌ها و میهمانان به عنوان ماده غذایی مهمی به حساب می‌آیند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با تصویب شورای عالی کار، حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 نسبت به سال1402، به میزان 35.3 درصد افزایش یافت. با تصویب شورای عالی کار، حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 نسبت به سال1402، به میزان 35.3 درصد افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشیدن زیاد آب و هیدراته نگه‌داشتن بدن، سلامت کلی بدن را بهبود می‌بخشد و به حفظ سطح انرژی کمک می‌کند. هیدراته بودن به مبارزه با مِه مغزی، دفع سموم از طریق ادرار، حفظ دمای مناسب بدن از طریق تعریق، حفظ سلامت مفاصل و حتی کاهش وزن کمک می‌کند. در مقابل، کم‌آبی مزمن می‌تواند منجر به مشکلات گوارشی، سنگ کلیه و فشار خون بالا شود. 1. غذاهای آبرسان بخورید

وب‌گاه گسترش

در نهایت با تصویب شورای عالی کار، حداقل دستمزد کارگران در سال 1403 اعلام د که بر ان اساس حقوق نسبت به سال1402، به میزان 35.3 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس اقتصادی توضیح داد که یکی از نقاط ضعف مهم بانک مرکزی، اعلان سیاست قبل از تهیه تمامی تدابیر لازم برای اجرای آن است. او اظهار داشت: در پایان سال، شاهد نرخ 62 هزار تومانی ارز بودیم، اما به طور کلی، سال جاری به عنوان پایدارترین سال ارزی در دوره شش سال گذشته برای کشور بوده است.