شنبه 8 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه گسترش

مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در محل پروژه در حال ساخت فولاد سازی و نورد پیوسته ورق گرم فولادی قروه برگزار گردید.

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت ضمن تشریح 3 برنامه اصلی این وزارتخانه برای توسعه تجارت، گفت: ما آماده تعامل هستیم و دست همکاری اقتصادی با کشورهای جهان را می‌فشاریم و برای تسهیل تجارت ایران با جهان تلاش می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شروری که در فرحزاد تهران اقدام به تیراندازی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. شروری که در فرحزاد تهران اقدام به تیراندازی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در جریان یک درگیری در محله فرحزاد اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکتهای بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه ای در 8 ماه عادی سال خبر داد.

وب‌گاه گسترش

قیمت گرم طلا به عیار 18 به مقدار 3 میلیون و 488 هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید به مقدار 41 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: یکی از اهداف مشخص ما، توجه به عواملی است که بیماری‌های دهان و دیگر بیماری ها را ایجاد می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه تراکتور به دنبال برخی اظهار نظرها بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد. باشگاه تراکتور به دنبال برخی اظهار نظرها بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، باشگاه تراکتور بیانیه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان با رتبه‌بندی در سال 1403 اعلام شد. میزان افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان با رتبه‌بندی در سال 1403 اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، رتبه‌بندی معلمان به منظور ارزیابی عملکرد آنها و تشویق به بهبود عملکرد و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس، می توان مدعی شد که در سال‌های اخیر پدیده فقر در جامعه عمق بیشتری پیدا کرده و غیرفقرا نیز به خط فقر نزدیک‌تر شده اند. چاره حل این بحران و راه مقابله با آن چیست؟ بر اساس گزارش منتشر شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس، می توان مدعی شد که در سال‌های اخیر پدیده فقر در جامعه عمق بیشتری پیدا کرده و غیرفقرا نیز به خط فقر نزدیک‌تر شده اند. چاره حل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در جریان یک درگیری در محله فرحزاد اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه گسترش

کار در منزل یکی از جذاب ترین و در حال سخت ترین مشاغلی است که می توان به آن رجوع کرد. در کنار مزایای فراوانی که دارد، سختی هایی نیز دارد. در این گزارش، به بررسی همه جانبه کسب درآمد از طریق «کار در منزل» می پردازیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک صنعتی و بازرگانی چین، شعبه استانی چینگهای، یک اداره نیروهای مسلح مردمی را در شینینگ، استان چینگهای در شمال غربی چین تأسیس کرد و به اولین بخش نیروهای مسلح مردمی برای حفاظت از مؤسسات مالی در این کشور تبدیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه گسترش

درودیان گفت: زمانی که کشور، درآمد بسیار خوبی از فروش نفت دارد، چنین امری، چندان عقلانی نخواهد بود که به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کنیم.