شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کل بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هوکا وان وان (انگلیسی: Hoka One One) شرکت تجهیزات ورزشی آمریکایی است، که درسال 2009 توسط نیکلاس مرمود و ژان لوک دیارد، کارمندان سابق سالومون تاسیس شد آنها به دنبال طراحی کفشی بودند که امکان دویدن سریعتر در سراشیبی را فراهم کند و مدلی با زیره بزرگی ایجاد کردند که بالشتک بیشتری نسبت به سایر کفش های دویدن در آن زمان داشت. نام این کفش ها از عبارت زبان مائوری به معنای «پرواز کردن» گرفته...

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی ماهشهر: 15 واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی، مهر و موم شدند و برای 27 واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلمی قدیمی از مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در فضای مجازی بازنشر شده است. پزشکیان در این مصاحبه گفت: «مجتهدین و بزرگان ما وقتی مریض می شوند سریع به اروپا می روند، چرا برای اقتصاد بیمار، صنعت، بانکداری و کشاورزی به سراغ اروپا نمی روید! روز به روز وضع کشور داره بدتر میشه ولی حاضر نیستن دست از این مدیریت و راه غلط بردارند.» اظهارات پزشکان را می‌بینید و می‌شنوید./ viral vids

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس کمیته فلسطین، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی شد و گفت: روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی باید قطع شده و سفارتخانه‌های آنها در کشورهای مختلف تعطیل شود.

وب‌گاه الف

عملیات وعده‌صادق نتایج چشمگیر نظامی را برای ایران به همراه داشته است. نفوذ موشک‌های ایرانی و اصابت آنها به اهداف، خود نشان‌دهنده وجود ضعف‌های جدی در سامانه‌های پدافند موشکی رژیم‌صهیونیستی است که در حملات احتمالی بعدی ایران می‌تواند از این نقاط ضعف برای واردآوردن خسارات جدی به رژیم‌صهیونیستی استفاده کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه پاکستان در اطلاعیه‌ای اظهار داشت «محمد شهباز شریف» نخست‌وزیر این کشور برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد پیرامون همکاری جهانی، رشد و انرژی که در ریاض برگزار می‌شود، عازم عربستان شده است. بر اساس این اطلاعیه، سفر شهباز شریف در پی دعوت «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی و «کلاس شواب» بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره مجمع جهانی اقتصاد صورت...

خبرگزاری تسنیم

افزایش تعداد تعطیلات آخر هفته اگرچه مورد اتفاق دولت و مجلس قرار دارد اما حالا رایزنی ها و اختلاف نظرها بر سر تعیین روز آن است که در کنار جمعه، پنجشنبه تعطیل باشد یا شنبه؟

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت رئیسی که وعده راه اندازی «گشت ارشاد مدیران» را داده بود این روزها مدافع سرسخت «گشت ارشاد حجاب» شده است و گویا آن وعده انتخاباتی به سرنوشت دیگر وعده های رئیسی دچار شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تسلا سایبرتراک یک خودروی تمام الکتریکی در سبک وانت است که توسط تسلا طراحی و ساخته می‌شود. سایبرتراک در سه مدل با رنج‌ها و شتاب‌های مختلف عرضه می‌شود. گران‌ترین نسخه این خودرو دارای سه موتور است و با هربار شارژ 800 کیلومتر دوام می‌آورد. این نسخه همچنین دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت برابر با 2.9 ثانیه است. این خودرو همچنین در دو حالت چهارچرخ متحرک و محور عقب عرضه می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس روابط بین‌الملل سفر رئیس جمهور به پاکستان را نمایش اقتدار ایران خواند، گفت: دولت جدید پاکستان نیز علاقه‌مند بود در کنار حکومتی و نظامی دیده شود که بیشترین زحمات را برای ملت فلسطین متحمل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت 30 میلیون تومان برای فروش گذاشته است.