سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سیاسی

سیاسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیشرفت روزافزون و آینده‌ی درخشان آن با همت بلند و انسجام ملی همه ایرانیان رقم خواهد خورد.

وب‌گاه عصر ایران

یک لابراتوار مجهز تولید هروئین در قزوین 60 سال پیش کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

کلپوره یکی از گیاهان دارویی بومی ایران است که برای درمان برخی از بیماری‌ها بسیار اثربخش است و در میان گیاهان دارویی تقریبا ناشناخته مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین این نیرو در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور اقدام به نمایش اقتدار دریایی می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

به عنوان یک شرکت با آهنگ سریع توسعه، نخستین محصول کراکال یک تپانچه نیمه خودکار بود و پس از آن یک تفنگ تهاجمی 5.56 میلیمتری در سال 2014 و سه سال بعد یک تفنگ تک تیرانداز توسط این شرکت معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: تمام قوانین مربوط به ایثار و شهادت، تا جایی که منابع مالی اجازه داده، اجرا شده است. وی افزود: بنیاد شهید در حوزه فرهنگی فعال‌تر شده و پرقوت‌تر از امسال در جشنواره‌ها حضور خواهد داشت. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: با توجه به منابع موجود، از تمام امکانات برای خدمت...

وب‌گاه خبر آنلاین

سایدوایندر، موشک هوابههوای کوتاهبرد بر روی F-35های ایتالیایی مصب خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی گفت: آقای رئیسی عقبه و سابقه سیاسی زیادی ندارد و در 30 - 40 سال گذشته، در امور قضایی فعالیت کرده و در جمع‌هایی چون جامعیت روحانیت مبارز، جامعه مدرسین، مجمع روحانیون مبارز و امثال آنان، که بتواند تجربه سیاسی بالایی کسب کند، نبوده و پشت او از سرمایه‌های اجتماعی ریشه‌دار خالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت پیشه در رابطه با علت مذاکره با آمریکا در شرایط انتخاباتی این کشور اظهار داشت: من معتقدم تنها چیزی که می‌تواند یک مذاکره را 8 ماه قبل از انتخابات آمریکا توجیه کند این است که ایران یک ساز و کار با دولت بایدن شکل داده باشد تا مانع بازگشت سیاست فشار حداکثری علیه ایران شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران مطرح کرد: انگلیسی‌ها سال‌های سال نفت و منابع غنی سرزمین ما را به غارت بردند. در جریان جنگ جهانی بیش از 9 میلیون نفر از مردم ما کشته شدند در صورتی که ما بی طرف بودیم.

وب‌گاه عصر ایران

شیفت‌های طولانی، فشار کاری زیاد و فقدان استقلال کاری باعث می‌شود تا پرستاری شغلی طاقت‌فرسا محسوب شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا در واکنش به ادعای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل تهران تاکید کرده است؛ چگونه چنین موضوعی از دید تیزبین نهادهای نظارتی دور مانده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران طی یک گزارش 4 سوال مهم از امام جمعه موقت تهران پرسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نهضت ملی شدن نفت در روز‌هایی شکل گرفت که ایران بزرگترین تولیدکننده نفت خاورمیانه بود و حرکت مصدق در آن دوره برای کوتاه کردن دست استعمار در جهت حفظ منابع منافع کشور بود.

وب‌گاه عصر ایران

در چارچوب لایحه جدید ممنوعیت واردات اورانیوم، دولت بایدن قصد دارد 2.2 میلیارد دلار برای گسترش تاسیسات غنی سازی اورانیوم در ایالات متحده اختصاص دهد.