شنبه 6 مرداد 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

آیین سنتی چوب‌بازی در ایام عزاداری ماه محرم در برخی از محله‌های شهر دزفول در استان خوزستان در دهه نخست ماه محرم اجرا می‌شود. این مراسم نمادی از صحنه جنگ است که به‌صورت نمایشی همراه با طبل، دهل، صدای شیپور و سرنا در جلو تکایا و در محله‌های عزاداری انجام می‌شود. در این مراسم عده‌ای از مردان به دو گروه تقسیم می‌شوند و با چوب، سپر و شمشیر و زره با یکدیگر به مبارزه نمایشی می‌پردازند./ ایسنا

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارشان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به عزاداری پرداختند./ ایسنا

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی مدیترانه‌ای سرشار از میوه‌ها، سبزیجات، غلات و چربی‌های مفید و مغذی است که به مدیریت وزن، محافظت از قلب و پیشگیری از دیابت کمک می‌کند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت «آنروا» در نوار غزه گفت: این اقدام یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

وب‌گاه عصر ایران

جواد آقایی‌پور، مهاجم 24 ساله و پدیده فصل گذشته استقلال خوزستان، پس از کش و قوس‌های فراوان و جدال با تیم‌های متعدد، با عقد قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.

وب‌گاه عصر ایران

یک مقام ارشد در اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) در خصوص دلایل سوءقصد به جان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین این کشور گفت که تحقیقات هنوز در مراحل اولیه است و انگیزه‌های ضارب شناسایی نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

محدودیت‌های تامین برق با افزایش گرمایش زمین بدون شک برای کشوری همچون ایران که به توسعه صنعتی نیاز دارد، یک مانع جدی برای رشد و توسعه اقتصادی خواهد بود. گرمایش زمین و تغییرات اقلیمی در آینده به این معناست که تعداد روزهای گرم از تعداد روزهای سرد بیشتر خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی که در بیت رهبری برگزار شد، مجری و ناظر انتخابات اخیر کنار یکدیگر نشسته بودند.

وب‌گاه عصر ایران

مشروعیت نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آینده در آمریکا موضوع داخلی این کشور است و قرار نیست ما در این مورد قضاوت کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

بایدن گفت که تیم امنیت ملی از جمله رئیس اف‌بی‌آی، وزیر امنیت ملی، دادستان کل، رئیس سرویس مخفی و مشاور امنیت ملی، او و هریس معاونش را در جریان آخرین وضعیت قرار داده‌اند و به طور مستمر به این کار ادامه خواهند داد.

وب‌گاه عصر ایران

23 سال پیش پرونده قتل عمد ناشی از اختلافات خانوادگی در دزفول تشکیل و از همان زمان تلاش برای ایجاد صلح و سازش میان این دو خانواده توسط گروه‌های مختلف دنبال شد ولی نتیجه‌ای حاصل نشد.

وب‌گاه عصر ایران

اسپانیا با درخشش ویلیامز و اویارزابال، انگلیس را شکست داد و برای چهارمین بار فاتح جام ملت‌های اروپا شد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس کارگروه بیماری های واگیردار مرکز بهداشت مهاباد: اغلب سگ گزیدگی ها مربوط به قسمت های تحتانی بدنی و هچنین مواردی شامل سر و صورت نیز بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کشور پیش از ظهر شنبه با حضور در دفتر مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

علی ربیعی، سخنگوی دولت دوازدهم با انتقاد از انتصاب‌های دقیقه نودی به رغم تذکرات مخبر، نوشت: این افراد به موانع جدی در کارآمدی نظام اداری تبدیل می‌شوند.