شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صمت از تجارت و صنعتگران ایران دعوت کرد از فرصت‌های اقتصادی در بازار آفریقا بهره‌مند شوند.

روابط عمومی بانک مرکزی با تشریح اقدامات این بانک برای کنترل نقدینگی، از کاهش قدرت خلق پول بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز خبر داد.

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به صحبت های رهبری گفت: تولید صادراتی زیر بار دستورالعمل های بانک مرکزی له شد؛ بانک مرکزی بگوید نتیجه صدور گواهی 30 درصدی چه بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: در طول فعالیت دولت مردمی سیزدهم در این استان حدود 200 هزار فرصت جدید شغلی ایجاد شده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 31 سنت معادل 0.35 درصد افزایش به 89 دلار و 32 سنت رسید.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.03 درصد افزایش به 2330 دلار و 7 سنت رسید.

قیمت هر گرم طلا امروز - ششم اردیبهشت - در بازار طلای تهران با 16 هزار تومان کاهش قیمت به نرخ سه میلیون و 530 هزار و 900 تومان رسید و سکه طرح جدید نیز کاهش 130 هزار تومانی را تجربه کرد.

بانک مرکزی در واکنش به ادعای یک روزنامه مبنی بر موقتی بودن کنترل رشد نقدینگی، از اشراف سیاستگذار پولی در مدیریت این شاخص موثر بر تورم خبر داد.

به همت ستاد اجرایی فرمان امام 35 هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

در سال 1402 بیش از 72 هزار دستگاه خودروی فرسوده اسقاط شده است و این امر منجر به جلوگیری از اتلاف 666 میلیون لیتر بنزین در طول یک سال شده است.

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست؛ روز یک‌شنبه (9 اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.

در معاملات امروز (6 اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.

سرپرست گمرک استان ایلام گفت: در سال جاری 218 هزار تن کالا از مرز مهران به عراق صادر شده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.‌