سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیروهای عملیاتی اورژانس در سراسر کشور به حال آماده باش درآمدند.

برنامه زندگی پس از زندگی طبق روال سال های گذشته، ماه رمضان امسال نیز از شبکه چهار سیما به روی آنتن می رود و زمان پخش آن نارضایتی هایی به همراه داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان تأکید کرد: باتوجه‌به صدور هشدارهای هواشناسی از هر گونه توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها خودداری شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از رد رشوه 64 سکه بهار آزادی و 500 دلار توسط ماموران وظیفه‌شناس پلیس مراغه خبر داد و گفت: این رشوه در جریان بررسی پرونده یک شبکه کلاهبرداری میلیاردی به ماموران آگاهی این شهرستان پیشنهاد شد.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها از آماده‌باش فرودگاه‌های 5 استان خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

دارندگان انواع موتورسیکلت، تا فردا 29 اسفند مهلت دارند تا از مزایای بخشودگی صد درصدی جرایم فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث استفاده کنند.

هشدار قرمز هواشناسی برای 5 استان غرب کشور حاکی از آن است که نزدیکژ‌شدن به رودخانه‌ها و سفر به این مناطق، احتمال بروز خسارت جانی در پی دارد.

معاون فنی پلیس فتا فراجا گفت: اتصال اینترنتی رایگان در اماکن عمومی یکی از ترفندهای مجرمان سایبری به منظور آلوده‌سازی گوشی تلفن همراه و دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کاربران است.

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای سال 1404 اعلام شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در تعطیلات نوروزی و زمان‌های پیک پرواز با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ های فرودگاه مهرآباد، لازم است که مسافران و همراهانشان برای مراجعه به فرودگاه از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر تاکسی فرودگاه و مترو استفاده کنند.

رییس پلیس راهور پایتخت از کاهش 22 درصدی تصادفات در 4 ماه اخیر خبر داد و گفت: 47 درصد از فوتی‌ها ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در میدان ولی عصر خبر داد و گفت: آتش نشانان یک خانواده 5 نفره را نجات دادند.

شب گذشته یک تن از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از مسافران خواست باتوجه به این شرایط صبر و حوصله داشته باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس از مردم خواست تا به هشدارهای هواشناسی درباره سامانه جدید بارشی توجه کنند.