شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

رئیس جمهوری منتخب مردم محرومیت‌زدایی و فقرزدایی از جامعه را از جمله اولویت‌های دولت جدید عنوان کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با ارائه توصیه هایی از موتورسواران خواست هنگام تردد با موتور، موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش کامل پلیس راهور برای تامین ایمنی ترافیکی عزادارای‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

رییس دیوان عالی کشور گفت: برگزاری دوره آموزشی برای قضات جوان در دادسراها ضروری است و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد.

سازمان گردشگری ملل متحد در جدیدترین آمار منتشر شده، شمار گردشگران بین‌المللی ورودی به ایران را در سه ماه نخست سال 2024 اعلام کرد.

نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC)، گفت که ایران به مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر متعهد است و نقش مهمی در پیگیری این موضوع‌ها دارد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره حواشی پیش آمده در جلسه امروز شورا توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری نسبت به کمبود معلم در سال تحصیلی جدید هشدار داد و سه پیشنهاد را برای عبور از این بحران ارائه کرد.

ایستگاه سنجش کیفی هوای قصرشیرین عدد شاخص 500 وضعیت قهوه‌ای یعنی خطرناک و بحرانی وضعیت هوا را نشان می‌دهد و مرزنشینان این شهرستان علاوه بر تحمل گرمای طاقت فرسای تیرماه این منطقه گرمسیری با گرد و غبار و وضعیت بحرانی هوا نیز دست و پنجه نرم می‌کنند.

فرمانده انتظامی داراب استان فارس گفت: یک نفر اوباش که با خودرو به هیات عزاداری در این شهرستان حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در پی افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا در خلیج‌فارس هشدار زرد صادر کرد.

طبق آمار مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی هواشناسی، میانگین پهنه‌ای بارش در گیلان به عنوان پربارش ترین استان کشور از مهر ماه پارسال تاکنون بیش‌از 110 میلی متر کمتر از حد نرمال بوده است.

سازمان اورژانس استان تهران، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در آماده باش کامل قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکز درمانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند در روز پنج‌شنبه 28 تیرماه 1403 تعطیل است.