سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

برخی از افراد باور‌های اشتباهی درخصوص ژنتیک که این باور‌های غلط می‌تواند زندگی و آینده خودشان و فرزندان‌شان را تحت تاثیر قرار دهد. مریم اسلامی پزشک و دکتری تخصصی ژنتیک با حضور در برنامه برمودا در شبکه نسیم در خصوص باور‌های اشتباهی که برخی از مردم در مورد ژنتیک دارند و براساس همین باور‌های اشتباه اقدام به ازدواج و فرزندآوری می‌کنند، مطالبی را بیان کرد.

کمک‌های هوایی اردن به غزه را ببینید. اردن از زمان آغاز جنگ حماس و اسرائیل، در مجموع 16 عملیات کمک رسانی هوایی را در منطقه غزه انجام داده است.

در این ویدئو فرایند برداشت میوه درخت نخل روغنی و تولید هزاران تن روغن پالم را در یک کارخانه مشهور اندونزیایی می بینید.

در پایان بازی زنیت سن پترزبورگ در جام روسیه مقابل اسپارتاک مسکو صحنه‌های خشونت آمیزی به وجود آمد. تصاویر مسابقه پخش‌کننده روسی Match TV در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و این نزاع ابتدا پس از درگیری کوئینسی پرومز مهاجم اسپارتاک با ویلمار باریوس از زنیت در وقت‌های تلف شده آغاز شد. هر دو دسته از بازیکنان با پرتاب مشت درگیر شدند و مربیان و اعضای کادرفنی نیز به داخل زمین دویدند.

این برنج نسبت به گوشت‌های آزمایشگاهی دیگر مزایایی دارد، اما برای موفقیت باید بتواند به مذاق مردم خوش بیاید.

در روز‌های اخیر ویدیویی از کنسرت آرمان گرشاسبی در حال بازنشر میلیونی در صفحات مختلف است که مربوط به اجرای قطعه بنشین تماشایت کنم می‌شود. در هنگام اجرای این اثر همخوانی مخاطبان و گریه‌های آرمان گرشاسبی کنسرت را ناتمام گذاشت، اما لحظات احساسی و جذابی خلق شد.

بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگو با «فاکس نیوز» اظهار داشت: من با بایدن تماس صریحی داشتم اما من مسوول رهبری اسرائیل هستم و اغلب اسرائیلی‌ها از من حمایت می‌کنند.

برای نظامی در زمان حاضر فیلمی را انجمن آثار و مفاخر با سازمان سینمایی بنیاد فارابی در حال بررسی و ساخت هستند که بتوانیم برای سال آینده کار پیش تولید آن را به پایان برسانیم و وارد مرحله تولید شود.

پس از آنکه در آبان ماه امسال با وجود مدیریتی تحول‌گرا در سازمان زیباسازی شهرداری تهران شاهد تغییرات ناگهانی در‌راس این سازمان بودیم، حالا پس از کمتر از 4 ماه به نظر می‌رسد مدیریت جدید نتوانسته تعامل مناسبی با فعالین حوزه داشته باشد.

در فاصله کوتاه تا دربی پایتخت، اردوی استقلال درگیر حواشی زیادی شده است. مشکلات مالی و سخت افزاری ادامه دار صدای بازیکنان و کادرفنی را در آورده و این مسئله در تمرین امروز با عدم حضور در تمرین توسط دو بازیکن موجی جدید را از نارضایتی نزد اعضای استقلال ایجاد کرد.

شهاب حسینی به همراه همسرش در اکران خصوصی فیلم خودش در پردیس چارسو تهران حضور یافت.

کریستیانو رونالدو: من نمی‌توانم قول بدهم که این رفتارها را متوقف کنم و آنها را تکرار نکنم، زیرا من انسان هستم و هیچ انسانی کامل نیست و مرتکب خطا می‌شود.

استقلال و پرسپولیس در تاریخ دربی، 11 بار در جریان مسابقات باشگاه‌های تهران، جام تخت جمشید، جام حذفی، لیگ آزادگان و لیگ برتر در اسفندماه برابر هم قرار گرفته‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا در جدیدترین گاف خود در جمع مردم پنسیلوانیا، از آن‌ها خواست به او رأی دهند تا راهی کنگره شود.