شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی آنروا: آوارگان در نوار غزه نمی‌توانند مکان‌های امنی برای نقل مکان پیدا کنند.

رئیس پیشین میز ایران در سازمان سیا: سه قدرت بزرگ تجدیدنظر طلب، ایران، چین و روسیه با همکاری یکدیگر نفوذ خودشان را در جهان گسترش داده‌اند.

همه ما با جواد خیابانی آشنا هستیم؛ مجری و گزارشگر محبوب فوتبال؛ ویدیویی از حرف‌های جواد خیابانی با بچه‌های صد سال آینده را در این بخش ببینید.

ژاپن برای رفاه و سلامت شهروندان مراکز خنک کننده را در برخی از شهرها ایجاد کرده است. بزرگترین تامین کننده برق ژاپن با شروع موج جدید گرما و افزایش تقاضا حجم تولید برق در نیروگاه‌ها را افزایش داده تا نیاز شهروندان را تامین کند.

سیمین کاظمی: از بعد از شهریور 1401 که اعتراضاتی در ایران به بهانه درگذشت مهسا امینی صورت گرفت، موجی از اخراج اساتید دانشگاه در کشور آغاز شده است. هرچند که این اخراج‌ها گاهی در غالب تعلیق، قطع حقوق، عدم تبدیل وضعیت و یا بازنشستگی اجباری صورت می‌گیرد تا اخراج نامیده نشود، اما تعدادشان آن‌قدر زیاد بوده و هست که می‌توان یکی از مهم‌ترین چالش‌های وزارت علوم را همین اخراج اساتید دانست خصوصا...

دانش‌آموزان امروز بعد از اعلام نمرات امتحانات نهایی به مدت 48 ساعت فرصت ارائه درخواست بررسی مجدد (اعتراض) دارند. در صورت ثبت درخواست، برگه برای تصحیح در اختیار مصحح چهارم قرار می‌گیرد.

در این ویدئو، عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری در بازار وکیل شیراز به سراغ یک موزیسین رفت و آهنگ سلطان قلب‌ها را درخواست کرد.

واکنش ها به انتخابات فرانسه را ببینید. این اتفاق خوشحالی چپ ها، اعتراض راست‌های افراطی و استعفای نخست وزیر را به همراه داشته است و ظاهرا در آستانه بازی های المپیک عدم اعتماد سرمایه‌گذاران را به همراه خواهد داشت.

شاخص‌کل بورس با رشد 88 هزار واحدی و 2127 میلیارد تومان ورود حقیقی رکورد جدیدی ثبت کرد، صندوق سهامی ETF سرو و اهرمی نارنج با %10 بیشترین رشد را به ثبت رساندند.

خواف از جمله مهمترین زیستگاه‌های این پرنده زیبا در کشور به شمار می‌رود که متخلفان دستگیر شده به طمع زنده گیری و قاچاق آن در عرصه‌های طبیعی این شهرستان اقدام به نصب تله کرده بودند.

موثرترین اقدام برای پیشگیری از بیماری‌های مشترک، اجرای برنامه‌های مدون توسط ادارات و سازمان‌های درگیر برای مبارزه با این گروه از بیماری‌ها است و لازم است این طرح‌ها و برنامه‌ها بی‌وقفه ادامه یابند.

در این ویدئو یک آشپز خیابانی پاکستانی را می‌بینید که یک املت با تخم مرغ و گوشت و فلفل در خیابان‌های لاهور آماده می‌کند.

در ضربات پنالتی انگلیس 5-3 پیروز شد تا راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. کول پالمر، جود بلینگام، بوکایو ساکا، ایوان تونی و ترنت الکساندر آرنولد همه ضربات انگلیس را تبدیل به گل کردند. فابین شار، ژردان شکیری و زکی آمدونی برای سوئیس گل زدند و ضربه مانوئل آکانجی هدر رفت.

سخت کوشی همیشه منجر به موفقیت نمی شود، اما مؤلفه ای است که به شما امکان می دهد به اهداف زیادی برسید. به هر حال، این روش استفاده از منابع در جهت مثبت است. همانطور که می گویند، سخت کوشی اولین قدم برای رسیدن به چیزی است، اما هوشمندانه کار کردن شما را به جایی که می خواهید برسید، می رساند.

امروز در اطراف شعب اخذ رای اقدام به نصب بنر یا پوستر کرده بودند که بلافاصله توسط کمیته امحاء ستاد انتخابات پاکسازی شدند؛ همچنین گاهی گزارشها شامل نواقص فنی میشده که در اسرع وقت برطرف شدند، به عنوان مثال در برخی شعب دستگاه احراز هویت با مشکل مواجه شد که بلافاصله در حداقل زمان ممکن جایگزینی انجام شد.

نخود سبز منبع بسیار خوبی از ویتامینها، مانند ویتامین K، منگنز، فیبر رژیمی، ویتامین B، مس، فسفر و اسید فولیک است، در این بخش شما را با فواید نخود فرنگی برای حافظه و ذهن آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.