شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت خبر داد.

در این ویدئو یک کشاورز روستایی بنگلادشی یک روش ساده برای تکثیر درخت کاج در خانه را آموزش می‌دهد.

فیم سینمایی «مست عشق» با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در شروع اکران خود موفق به شکستن رکورد فروش روزانه در سینمای ایران شد.

در این ویدئو، بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری از زبان خودش بشنوید.

وضعیت عجیب خودروهای به شدت گران قیمتی مانند پاگانی، رولز - رویس، مرسدس جی کلاس، لامبورگینی و...

علت دقیق وحشت بزرگ گوسفندان در سال 1888 هنوز مثل یک راز سر به مهر باقی مانده است. در یک شب رازآمیز، ده‌ها هزار گوسفند در منطقه‌ای به وسعت 520 کیلومتر مربع انگار ناگهان تا حد مرگ ترسیده بودند.

تجهیز البسه و خودروهای پلیس به دوربین در قانون برنامه هفتم پیش‌بینی و تصویب شده است. در همین راستا، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعلام کرد: دولت اعتبار لازم را در ردیف تجهیزات و فن‌آوری فراجا پیش‌بینی کرده است.

علاوه بر آن مسجد جامع عباسی و مسجد و بازار علیقلی آقا هم وضع بهتری ندارد. ترک‌ها و شکاف‌های بزرگ بر سقف و دیوار مسجدها دیده می‌شود.

محققان دریافتند که این تمرین شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا درگیر خوداندیشی عمدی و سازنده شوند، نسبت به پاسخ‌های خود در درگیری‌ها و تعارضات منصف‌تر و آگاه‌تر شده و درک بهتری از نحوه هدایت چنین موقعیت‌هایی در آینده داشته باشند.

این فیلم که از کلاس درس در یک دانشگاه ضبط شده نشان می‌دهد که مغز فرد آسیب دیده چه تفاوت‌های چشمگیری با مغز فرد سالم دارد.

دوسین ترکیبی از سیاه دانه (تخمه ریحان) و عسل طبیعی است.

بازیکنان تیم استقلال پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی هفته بیست و چهارم از سر گرفتند.

اردوغان رئیس جمهور ترکیه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز (دوشنبه) تلفنی با هم گفت وگو کردند.

حضور دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت شب گذشته گروه موسیقی لُری «تال» مورد توجه حاضرین در سالن قرار گرفت. علیرضا بیرانوند با حضور در کنسرت گروه تال به سرپرستی «فرج علیپور» حمایت همه جانبه خود را از همشهری هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود. فرج علیپور هنگام معرفی «علیرضا بیرانوند» در سالن میلاد نمایشگاه...

از زمان به صدا درآمدن سوت پایان فینال سوپرجام عربستان بین الهلال و الاتحاد، اتفاقی که برای عبدالرزاق حمدالله، بازیکن الاتحاد، پیش آمد در عربستان جنجالی بزرگ ایجاد کرده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساختمان‌ها و تجهیزات پایانه سابق جمع‌آوری می‌شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.