شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه فرارو

ورزشی وب‌گاه فرارو

در اینکه انتخاب موسیقی بر مبنای سلیقه شخصی افراد است و شاید درباره تعریف موسیقی مناسب در فضای معین به تعریف مشخصی نرسیم، شکی نیست؛ اما اینکه قبل از شروع یک فوتبال پر هیجان برای تماشاچیان در استادیوم آواز علیرضا قربانی پخش کنیم، قطعا کج‌سلیقگی است!

عبدالکریم حسن با کسی شوخی ندارد و حالا یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داده است.

تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین مسابقه دور حذفی رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2024 به مصاف تیم ملی عراق رفت و با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید. با این پیروزی تیم ملی فوتسال افغانستان یک گام تا راهیابی به جام جهانی فوتسال فاصله دارد. در این بازی، اکبر کاظمی، فرزاد محمودی و جواد صفری هر کدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گول زد. حال افغانستان برای صعود به جام جهانی فوتسال تنها...

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پرسروصداترین اخبار فوتبال ایران در 24 ساعت گذشته بود.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

تصویری جالب از ساخت مجسمه کریستیانو رونالدو منتشر شده است.

وضعیت الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شده، برای اعزام به رقابت‌های گزینشی المپیک با ابهام مواجه شده است.

شب گذشته پرسپولیس در اراک با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام حذفی حذف شد. یکی از ضربات از دست رفته پرسپولیس پنالتی وحید امیری بود.

شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های 2024 به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.

دو بازیکن مطرح و فراموش‌نشدنی پرسپولیس با حضور در استودیو به ضبط آهنگ اختصاصی این باشگاه کمک کردند.

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کار‌های انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل 25-2024 تکمیل شده است.

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.

پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد.

مشخص نیست ممنوعیتی که گریبان زنان علاقه‌مند به فوتبال در اراک را گرفته، چه زمانی برداشته شود؛ ولی این پرسش ذهن بسیاری را درگیر کرده که چطور، با فرض انجام یک اشتباه از سوی یک فرد، تنبیهی گروهی در نظر گرفته می‌شود که مانع از حضور دیگر زنان اراکی در ورزشگاه می‌شود؟ آیا در این زمینه نمی‌شد برخورد بهتری با زنان شود و آن‌ها را در این برهه از علاقه‌ای که به حضور در ورزشگاه نشان داده بودند،...

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، اعلام کرد دین رحمت و مهربان را برگزیده و مسلمان شده است.