شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

نمی‌دانم خدا چه حکمتی را مقدر کرده بود که من چند ساعت قبل از شهادت حبیب موقعی که او زیر آتش خمپاره‌ها، با تیمم آخرین نمازش را می‌خواند دلم گواهی دهد که دیگر حبیب باز نمی‌گردد.

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال نون خ5، از مصدومیت سعید آقاخانی کارگردان و بازیگر سریال و عدم توقف کار با وجود آسیب‌دیدگی او نوشت.

مردم استان مرکزی چهار هزار معلم را برای طرح معلم ماندگار معرفی کردند.

سلمی نمین در مراسم رونمایی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی‌رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده‌ای به دلیل بخل‌ورزی آن را ثروت خودشان می‌پندارند.

اختلاف میان عموهای فیتیله‌ای با مجید قناد (عمو قناد) که به بیش از یک دهه پیش برمی گردد، این روزها با یک گفت و گوی تلویزبونی در فضای رسانه تازه شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و بانویی اهل کشور روسیه هستند که اکنون سالها از زندگی ایشان در جامعه ایران و در کنار خانواده های ایرانی می گذرد.

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای حضور در بخش مجازی سی وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت 1403 فرصت دارد نسبت به ثبت‌نام در این بخش اقدام کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 472 معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

فراخوان ششمین دوره دوسالانه بین المللی «کارتون کتاب» با هدف ارایه نگاه هنرمندان ملی و بین المللی در حوزه‌های کتاب و کتابخوانی منتشر شد.

ترتیل صفحه 226 سوره سوره هود با قرائت استاد پرهیزگار (جزء دوازدهم)

درمیان امام زادگان، شخصیت های بزرگی وجود دارند؛ اما درباره هیچ یک از آنها نقل نشده و حداقل به ما نرسیده که زیارتش با زیارت سیدالشهدا برابری کند. و این فضیلت تنها مختص حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است.