شنبه 6 مرداد 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

وام ازدواج 1403 به عنوان یکی از انگیزه‌های مهم برای شروع زندگی مشترک جوانان، با شرایط و مبلغ جدید اعلام شد. جزئیات این وام و نحوه دریافت آن از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است.

حمام شیخ بهایی در اصفهان به واسطه راز گرمایش مداوم آب با استفاده از یک شمع، سال‌ها متمادی آب را گرم نگه می‌داشت بدون اینکه شمع خاموش شود. این معجزه مهندسی هنوز به طور کامل آشکار نشده است.

رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در راستای اجرای سیاست محدودسازی تخصیص ارز ترجیحی، بیش از 485 قلم کالا از شمول ارز 28500 تومانی خارج شده‌اند. این اقدام از سال گذشته آغاز شده و به تدریج اجرا می‌شود. لیست کامل این کالاها به زودی منتشر خواهد شد.

قیمت طلای 18 عیار هرگرم به 3 میلیون و 399 هزارتومان شده است. قیمت طلای 24 عیار نیز 4 میلیون 531 هزارتومان است.

پوتوی اعظم استاد استتار در روز و شکارچی در شب است این پرنده بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است. در طی روز بی حرکت بر روی شاخه های درختان می‌نشیند پرهای وی شبیه تنه درختان است که او را به خوبی استتار میکند.

آیا می‌دانید شمار امضا‌کنندگان کارزار عزل علیرضا زاکانی از 156 هزار نفر هم گذشت؟ همانطور که مستحضرید در مخالفت با اقدام اخیر شهردار تهران جناب آقای علیرضا زاکانی جهت بنای مسجدی در پارک قیطریه کارزاری به راه افتاده که تا کنون از مرز یکصد و چهل هزار امضا گذشته و این عدد مدام در حال افزایش است.

سایت مشرق‌نیوز مدعی شد علی‌اکبر رائفی‌پور در چهار بانک کشور به اسم خیریه 50 میلیارد از 48 نفر گرفته است؛ 37 میلیاردش را هم به حساب 92 نفر که اصلا معلوم نیست چه کسی هستند واریز کرده‌است. گزارش کامل مشرق نیوز را در ادامه بخوانید.

دیروز انتشار خبری درباره بازگشت پرونده قتل مهرجویی و وحیده محمدی‌فر به دادسرا در شبکه‌های مجازی سروصدا به پا کرد. «ابهامات پرونده باقی است و احتمالا شخص دیگری در قتل داریوش مهرجویی و همسرش مشارکت داشته است».

این حریر بادام رژیمی حسابی مقوی است و شما را در طولانی مدت می‌تواند سیر نگه دارد. این صبحانه به صورت گرم و سرد مورد استفاده قرار میگیرد در ادامه برای یادگیری دستور این حریر بادام رژیمی با ما همراه باشید.

رامین رضاییان: به شرافتم قسم بخورم که با جان و تمام وجود و قلبم تا آخرین روز قراردادم با استقلال در زمین مستطیل سبز می‌جنگم. رامین رضاییان در ادامه گفت: خیلی خوشحالم از این بابت که کل خانواده استقلال از من خواستند که امروز اینجا حضور داشته باشم و قرارداد امضا کنم.

کمپ ترک اعتیاد اجباری با کمک به معتادان برای ترک مواد مخدر و بازگشت به زندگی سالم، نقش حیاتی ایفا می‌کند. این مقاله به بررسی مزایا، مراحل و چالش‌های این نوع کمپ‌ها می‌پردازد و کمپ ترک اعتیاد احیاء تازه را به عنوان بهترین کمپ در تهران معرفی می‌کند.

تقی آزاد ارمکی: بعد از پیروزی، باید شروع کنند به اینکه ببینند مسائل اساسی کشور کدام است. تقی آزاد ارمکی در ادامه گفت: در رقابت مسائل اصلی کشور راست و چپ یا اصولگرایی و اصلاح‌طلبی می‌شود.

گردو پلو، یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که با برنج، گردو، مرغ یا گوشت، زعفران، پیاز، ادویه درست می‌شود.

این تارت ترکیبی فوق‌العاده از شکلات و خامه است که روی یک پایه بیسکویتی ترد قرار گرفته و هر کسی را مجذوب خود می‌کند. با این دستور پخت ساده، می‌توانید به راحتی این دسر خوشمزه را در خانه تهیه کنید و از آن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است. پشه آئدس هم اکنون کیش، بندرلنگه، هرمز و قشم را آلوده کرده است.

در طیف الکترومغناطیسی، بخش مرئی دارای رنگ های متفاوتی است که هر رنگ، انرژی یا طول موج خاص خودشو داره (مثل رنگین کمان).