شنبه 6 مرداد 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که هم اکنون 40 شهر ایران درگیر پشه آئدس هستند، گفت: تخم این پشه تا یک سال و نیم می‌تواند زنده بماند.

امیدآفرینی و آرمانگرایی کارویژه مهمی است که جامعه دانشگاهی متعهد به پیگیری دائمی آن است. به عنوان یک دانشگاهی کنشگر، دغدغه‌مند و علاقمند به پیشرفت و توسعه کشور نسبت به وضع موجود نمی‌توان بی‌تفاوت بود و برای اصلاح آن و رسیدن به وضع مطلوب ضرورت دارد مستمر تلاش کنیم.

آموزش و پرورش شهر تهران روزهای 17 و 18 تیر را برای تشکیل پرونده پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون دبیری مشخص کرد.

‌کارت شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 17 تیر ماه تا روز چهارشنبه به تاریخ 20 تیر ماه در سامانه جامع آزمون سراسری قابل دریافت است و داوطلبان باید 8 مرحله دریافت کارت را در نظر داشته باشند.

برخی از کارمندان بهزیستی می‌گویند حقوقشان با داشتن حدود 15 سال سابقه و تحصیلات کارشناسی ارشد به 11 میلیون تومان نمی رسد و این حقوق با زمان، انرژی و سختی کارشان تناسبی ندارد.

ظهر امروز، یک شنبه 27 خرداد ماه، مسعود پزشکیان در نشست پرسش و پاسخ با عنوان «زین خوان چپاول شده امید چه داری؟» که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران برگزار شده بود، به دیدار با دانشجویان رفت.

بر اساس یافته‌های سالنامه مهاجرتی ایران در سال 1401، تعداد دانشجویان ایرانی در خارج از کشور با افزایشی تقریبا 4 برابری از 17 هزار و 442 دانشجو در سال 2000 به 66 هزارو 701 دانشجو در سال 2020 رسیده است.

وزیر علوم گفت: در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری؛ با تشکل‌های دانشجویان همراهی شود تا از کاندیداهای تایید صلاحیت شده و نمایندگان آنها برای معرفی برنامه و برگزاری مناظره دعوت کنند.

رئیس پلیس فتا فراجا گفت: همزمان با آغاز فصل برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان، موضوع تبلیغات فروش یا واگذاری سؤالات امتحان نهایی در کارگروه های ویژه عملیاتی پلیس سایبری کشور در حال رصد است.

کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال 1403 منتشر شد.

با توجه به حاشیه‌های به‌وجود آمده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وجود مشکلاتی در برگزاری آزمون‌های نهایی کمیته‌ای به منظور بررسی خلاء‌های احتمالی موجود در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل می‌شود.

روز یکشنبه 6 خرداد امتحانات هماهنگ کشوری پایه نهم برای درس علوم برگزار شد اما دشواری سؤالات ارائه شده نه تنها دانش‌آموزان که اینبار معلمان را هم شوکه کرد!

برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه ششم تغییر کرد.

عضو هیئت بازرسی استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران، گفت: احتمال تعطیلی مدارس در فردا وجود ندارد و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اول صبح مشکلی برای حضور در مدارس و ادارات وجود نخواهد داشت.

خبر رسمی در رابطه با تعطیلی مدارس در روز شنبه منتشر نشده است.

بر اساس ضوابط و قوانین جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، دانشجویان این دانشگاه از عضویت در شبکه‌های مجازی غیرمجاز منع شدند و تشکیل گروه‌های دانشجویی بالای 100 نفر نیز منوط به کسب مجوز از دانشگاه شد.