شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزشی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) فراجا گفت: در هفته‌های اخیر چند متهم را دستگیر کردیم که بابت اقدامات کلاهبردارانه در زمینه کنکور بالغ بر 100 هزار تتر رمز ارز دریافت کرده بودند.

«نتایج آزمون احتمالا هفته آینده اعلام می‌شود و از سه برابر ظرفیت افراد معرفی شده، حدود 28 هزار نفر جذب و کار اداری و تشکیل پرونده آن‌ها در اداره کل انجام و به حوزه‌های ارزیابی تکمیلی برای تعیین60 درصد نمره داوطلبان معرفی می‌شوند.»

از مرداد امسال تعداد زیادی از استادان دانشگاه از اخراج خودشان خبر دادند، حالا رئیس دانشگاه تهران گفته که حداقل در این دانشگاه استاد اخراجی نداشتیم و حاضر هست با کسانی‌که مدعی اخراج شدن هستند مناظره کند، دعوتی که دو تن از اساتید اخراج شده دانشگاه تهران آن را پذیرفتند، حالا قرار است این مناظره برگزار شود تا طرفین استدلال‌های خود را بیان کنند.

دبستان عدل، دبستانی که در دل رشته کوه‌های زاگرس و در روستایی دور افتاده در شهرستان «معمولان» لرستان جای دارد.

حداقل و حداکثر میزان شهریه مدارس غیردولتی بر اساس 6 شاخص که در ماده 15 و 16 قانون تاسیس مدارس غیرانتفاعی آمده، مشخص می‌شود.

طی دو سال اخیر اخراج، تهدید، اجبار به استعفا و تعلیق استادان دانشگاه بارها خبرساز شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان اسفند حقوق عقب مانده یک ماه دیگر را هم به نیروهای حق التدریس پرداخت کنیم؛ گفت: تلاش ما این است که تا پایان سال تحصیلی تمام معوقات نیروهای حق التدریس هم تسویه شود.

بارش برف مدارس برخی استان‌ها را تعطیل کرد.

آن روز شاید گمان نمی کردم که از آن جلسات به ظاهر ساده، خبرنگاران و روزنامه نگاران آینده روزنامه خبرجنوب و سایر رسانه های استان و جنوب کشور رشد پیدا کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: شرایط اعتراض نسبت به رتبه و اینکه معلمان در چه مقاطعی می‌توانند تقاضای رتبه جدید کنند، در آیین نامه جدید تعیین می‌شود.

سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب حدود 72 هزار معلم، شرایط عمومی و اختصاصی برای شرکت در این آزمون را اعلام کرد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: سهم سوابق تحصیلی در کنکور سال 1403 به 50 درصد تأثیر قطعی رسیده است، این سوابق تحصیلی مربوط به دروس پایه دوازدهم است که سهم دروس عمومی 28 درصد و دروس تخصصی 22 درصد است.

ایسنا نوشت: طبق آیین‌نامه مربوط به شهریه کودکستان‌ها اعم از مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی، این مراکز باید برای یک دوره یک ساله از ابتدای مهر تا خرداد سال بعد از والدین شهریه دریافت کنند اما در صورت لزوم می‌توانند طبق ضوابط تعیین شده خدمات تربیتی خود را به صورت فصلی، ماهیانه و یا ساعتی و با رعایت سقف ظرفیت اسمی کودکستان، به متقاضیان ارائه کنند.

تسنیم نوشت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام کارگزینی معلمانی که بعد از رسیدگی به اعتراضات، ارتقای رتبه داشتند به‌تدریج تا پایان امسال صادر می‌شود.

فارس نوشت: وزیر آموزش و پرورش طی احکام جداگانه‌ای «دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی»، «دستیار وزیر در امر مردمی سازی وزارت آموزش و پرورش» و «مشاور وزیر و دبیر کارگروه ملی نوجوان» را منصوب کرد.

ایسنا نوشت: دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص اختلال روزهای اخیر در فرآیند انتخاب واحد، اطلاعیه‌ای صادر کرد.