شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عصر پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن (ع) حاضر شد و در جمع مردم سخنرانی کرد./ مهر

آخرین پادشاه مصر، پس از 72 سال غیبت، از کاخ خانوادگی خود در المنتزه دیدن کرد.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: «آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده است.»

در این ویدئو، حرکت فوق العاده کنار خط حسین طیبی و به ثمر رساندن گلی به نام لیانگشان پو را ببینید.

در این ویدئو یک پدر و پسر روستایی هندی را می بینید که به پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری می پردازند.

به گفته مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، آستانه مجموع مبالغ برداشت از درگاه های پرداخت غیرحضوری، از همه حسابهای سپرده غیرتجاری متعلق به مشتری حقیقی در هر مؤسسه اعتباری را، به دو برابر یعنی تا 200 میلیون تومان به صورت روزانه؛ و یک میلیارد تومان به صورت ماهانه، مجاز کرد.

ترجمه رباعیات خیام فیتزجرالد در همان سال انتشارِ «در باب منشاء انواع» چارلز داروین به روشنای نشر رسید، و این دو کتاب در کنار هم فضای فکری بریتانیای اواخر عصر ویکتوریا را آینگی می‌کنند. از آن پس، این اثر، در سنجش با حجم اندک‌اش، بیش از هر اثر دیگری ازجمله کتاب مقدس و آثار شکسپیر وارد زبان رایج روز شده است.

برای خرید گوشی بهتر است بزرگ‌ترین بازار موبایل آنلاین یعنی دیجی کالا را انتخاب کنید تا در کم‌ترین زمان، به بررسی سخت‌افزار و قیمت موبایل‌های مختلف بپردازید و در نهایت، محصول مورد نظر خود را بخرید.

وضعیت بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی همین است. کاهش ارزش پول ملی و بالا رفتن نرخ ارز باعث شده است که بسیاری از کاسبان نتوانند به میزان قبل سود کنند.

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای اختصاصی سی ان ان از شرکت آمبرا اسپیس (Umbra Space)، به نظر نمی‌رسد که هیچ آسیب گسترده‌ای به پایگاه هوایی‌ای که گفته می‌شود هدف حمله نظامی رژیم اسرائیل بوده، وارد نشده است.

لیگ برتر ایران 1402-1403 | هفته: 24 | استادیوم شهید وطنی

دوج وایپر یک خودروی ورزشی است که از موتوری قدرتمند بهره می‌برد. در ویدئوی زیر می‌بینید که چطور یک راننده با این خودرو در خیابان تصادف می‌کند.

امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده به‌خاطر اقدام نیروی هوافضای سپاه در حمله موشکی پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی دسته‌گل و پیام تبریک ارسال کرد.

روز جمعه زنان طرفدار تیم تراکتورسازی توانستند برای اولین بار وارد ورزشگاه شوند. آنها پس از باخت سنگین تیم محبوبشان مقابل ذوب آهن، هنگامی که برای گرفتن وسایل خود به امانات رجوع می‌کنند با اتاق خالی مواجه می‌شوند. وسایل تعداد زیادی از آنها به سرقت رفته بود.

متهمانی که 21 فروردین در بزرگراه صدر زورگیری کرده بودند بعد از دستگیری امروز برای بازسازی صحنه جرم به بزرگراه صدر آمدند.