شنبه 6 مرداد 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

«آیا این یمن است؟ این سوریه است؟ این عراق است؟ نه، این کانادا است. بیدار شو کانادا! شما تحت محاصره هستید.»

طی روزهای اخیر عباس عبدی، تحلیلگر سیاسی و حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان و چندی دیگر از چهره های سیاسی درباره عزل و نصب های غیرقانونی در دولت سیزدهم هشدار داده و اطلاع رسانی کردند.

شرکت‌های جیکاب اند کو و بوگاتی، طراحی خودرو و ساعت را به طرز بی‌نقصی ادغام کرده‌اند و در نتیجه، ساعت مچی خلق شده که نماد نوآوری، صنعتگری و تجمل است. توربیون بوگاتی که تنها در 150 نسخه عرضه می‌شود، با تجسم زیبایی و برتری مهندسی، عصری جدید را برای بوگاتی رقم می‌زند.

برای مقابله با کمال‌گرایی در کودکان باید نشانه‌های آن را بشناسید. پس از آن، می‌توانید برای حل این مشکل اقدام کنید. در این مقاله، هرآنچه باید درباره‌ی کمال‌گرا شدن کودک بدانید را می‌خوانید.

سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیئت دولت سیزدهم پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وقت بازنشستگی و خداحافظی با 3 گوشی دیگر سامسونگ فرا رسیده است. گوشی‌هایی که تا همین چند سال پیش، پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ بودند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محورهای غربی ادامه داد: در بزرگراه های شیخ فضل الله نوری، یادگار امام، شهید آبشناسان و شهید همت ترافیک نیمه سنگین است.

تفاوت قابل‌توجه در وضعیت بارش و ذخایر آبی استان‌های مختلف، نشان دهنده نابرابری در توزیع منابع آب در سطح کشور است؛ این نابرابری، لزوم اتخاذ رویکرد‌های متفاوت در مدیریت منابع آب برای مناطق مختلف را برجسته می‌کند.

با برنامه Bananabin، کاربران مک می‌توانند در هنگام پرشدن سطل زباله‌شان، مگس‌هایی را مشاهده کنند که دور آیکون آن پرواز می‌کنند.

زمین‌های فروخته‌شده در سراسر شهرداری، عمدتاً در مناطق توسعه‌یافته پراکنده هستند. گوتن در ارائه قطعات زمین با تخفیف در سوئد تنها نیست. در جنوب سوئد، شهرداری هیلته کمپین مشابهی را در اوایل امسال راه‌اندازی کرد و 54 قطعه زمین را به همان قیمت فروخت.

برخی افراد از حقوق روبات‌ها صحبت می‌کنند، موضوعی که اگر به طور رسمی پذیرفته شود، می‌تواند پیامدهای جدی داشته باشد و حتی به وضع قوانینی برای مجازات نقض حقوق روبات‌ها منجر شود.

نتا ال ئی وی به تک موتور الکتریکی 227 اسب بخاری مرتبط با محور عقب مجهز شده که 310 نیوتن متر نیز گشتاور دارد. نتا ال ئی وی طی 7.6 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. باتری 68 کیلووات ساعت انرژی مورد نیاز پیشرانه را تامین می کند.

عکس هایی از جواد خیابانی مجری و گزارشگر صدا و سیما را ملاحظه نمایید.

حتما شما هم خبر تلخ فوت ضحی دختر 8 ساله نکایی یا کودک 6 ساله دزفولی رو شنیدین که به خاطر سگ گزیدگی فوت کردن!

فروشگاه های ژاپنی پوست هندوانه می فروشند. معمولا مردم برای ترشی از پوست هندوانه استفاده می‌کنند.