شنبه 6 مرداد 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت «آنروا» در نوار غزه گفت: این اقدام یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با پزشکیان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های صنعتی، تولیدی، معدنی و تجاری کشور ارائه کرد.

وزیر نفت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب برای وی آرزوی موفقیت کرد.

رئیس جمهور منتخب گفت: حمایت ملت یمن از فلسطینیان مظلوم همواره همچون نگینی خواهد درخشید.

فرمانده ارتش در دیدار با رئیس جمهور منتخب بر آمادگی همه‌جانبه ارتش برای همکاری و همراهی با دولت خدمتگزار در مسیر اجرای سیاست‌های کلی نظام و تامین مطالبات مردم تاکید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به منظور تبریک موفقیت پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت.

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام امشب (چهارشنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ستاد انتخابات کشور، آمار مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را به تفکیک استان های سراسر کشور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

رئیس جمهور منتخب گفت: نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود و لذا چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.

دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی با طرح این موضوع که احزاب فقط در فضای تبلیغات انتخاباتی فعالیت کردند، گفت: احزاب برای اداره کشور در انتخابات برنامه‌ای ارائه نکردند.

جمعی از وزرای دولت سیزدهم و برخی از مقامات قضایی روز یکشنبه با حضور در دفتر «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب، با او دیدار و گفت‌وگو کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام یکجانبه و سیاسی کنگره آمریکا در قرار دادن نام کشور کوبا در فهرست کشورهای به اصطلاح حامی تروریسم را محکوم کرد.

راسم عزاداری شب عاشورای حرم امام خمینی فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا با قرائت قرآن و مداحی و سخنرانی رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شود.