سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رییس‌جمهور در نشست مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز گفت: تاسیس رژیم صهیونیستی، یک پروژه استعماری بوده تا سلطه و نفوذ غرب در منطقه ما حفظ شود.

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات در اطلاعیه‌ای از نامزدهایی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، خواست شکایت مستند خود را اعلام نمایند.

استانداران سراسر کشور با انتشار بیانیه و پیام‌هایی از حضور آگاهانه و هوشمندانه ملت بزرگ ایران در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای دیگر در 11 اسفند قدردانی کردند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: کسانی که از روند انتخابات شکایت دارند، می‌توانند تا 17 اسفند برای شورای نگهبان مستندات خود را ارسال کنند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان و سفیر عربستان در ایران با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

«محمدرضا باهنر» از حضور و مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند تشکر کرد.

نایب رییس مجلس با قدردانی از حضور مردم در انتخابات، گفت: امیدوارم با هماهنگی و همدلی بتوانیم قدردان اعتماد مردم در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت و حرکت جهت تحقق بیانیه گام دوم باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی از مردم بابت حضور در انتخابات 11 اسفند تشکر و تاکید کرد: مردم پیامی بزرگ به داخل و خارج صادر کردند که حامی این انقلاب الهی هستند.

رییس‌جمهور، وزیر کشور را مأمور کرد به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده و ضمن سرکشی به مناطق سیل‌زده و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های امدادرسان، جهت تسریع در امدادرسانی دستورات لازم را صادر کند.

مشارکت پرشور مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان از شکست دشمن در پیشبرد پروژه تحریم انتخابات نشان داشت؛ پروژه‌ای که از مدت‌ها پیش با تاکتیک‌های گوناگون رسانه‌ای اجرایی شده‌بود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، جزییاتی از نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در شهر تهران اعلام کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از تلاش فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند، هوایی و دریایی و سازمان‌ها و نهادهای کشوری و لشکری در تامین امنیت انتخابات قدردانی کرد.

رییس‌جمهور گفت: بدخواهان ایران، همه توان خود را بسیج کرده بودند، تا انتخابات بی‌رونق برگزار شود، اما حضور پر از ایمان و امید مردم فهیم و موقع‌شناس، «نه بزرگ» به جبهه ضدبشری استکبار بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.