شنبه 6 مرداد 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به منظور تبریک موفقیت پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، در دفتر وی حضور یافت.

فرماندهان نیرو‌های مسلح در دیدار با رئیس جمهور منتخب بر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح برای کمک به دولت جدید تاکید کردند.

رئیس جمهور منتخب در دیدار نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس تاکید کرد: وضع امروز ایران ما برازنده ما نیست. راه غلبه بر مشکلات موجود عبور از اختلافات و همکاری و همدلی برای آبادانی ایران است.

جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار و ضمن تبریک انتخاب وی توسط مردم، آمادگی این نهاد انقلابی و مردمی برای حداکثر همکاری با دولت جدید را اعلام کردند.

وزرای صمت و نفت به طور جداگانه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کردند.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

رئیس جمهور منتخب در دیدار جمعی از نمایندگان اقوام و مذاهب گفت: نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها، فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود، از این رو چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.

تعدادی از نمایندگان عضو کمیته حمایت از ایرانیان در بند خارج از کشور ظهر با حمید نوری دیدار کردند.

پیروان اباعبدالله‌الحسین (ع) در تاسوعا و عاشورا، خشم و انزجار خویش را از جنایات یزیدیان زمان در کربلای غزه فریاد خواهند زد.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی با هوشمندی و با همراهی شرکای راهبردی بر یکجانبه‌گرایی فائق آمد گفت: امروز آمریکایی‌ها در ضعیف‌ترین نقطه قرار گرفته‌اند و در معادلات بین‌المللی دیگر حرف اول را نمی‌زنند.

سرپرست ریاست جمهوری در اجتماع عزاداران نهاد ریاست جمهوری حضور یافته و همراه با آنان در عزای اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش سوگواری کرد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: با تدابیری که اندیشیده شد در کمترین فرصت و در زمان مقتضی به آرای مردم مراجعه شد و مردم نیز با حضور در صحنه، سرنوشت خودشان را رقم زدند.

رئیس و اعضای هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با حضور در دیوان محاسبات کشور، گزارشی از فعالیت‌های این شرکت را ارائه کردند و عملکرد این شرکت توسط دیوان محاسبات کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در بنیاد مستضعفان کار‌های بر جا مانده‌ای وجود دارد که باید برای آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی گفت: امروز رژیم صهیونسیتی بیش از چهل هزار زن و کودک و افراد بی‌دفاع را قتل عام کرده و هر کسی در مقابل این جنایت‌ها ساکت باشد شریک جرم صهیونیست‌ها است.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به درس‌های قیام عاشورا گفت: امروز دشمن به دنبال تحریف ارزش‌های دینی و اسلامی است و برای این موضوع نیز سرمایه‌گذاری بسیاری انجام داده و سعی در دور کردن نسل جوان از اسلام ناب محمدی دارد.