سه‌شنبه 29 اسفند 1402

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

رئیس جمهور اهمال در تامین امنیت غذایی جامعه را تخلف و خسارت غیرقابل جبران تلقی نموده و تاکید کرد: سوداگری و سوءاستفاده در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست و لازم است سوداگرانی که به خاطر سودجویی با جان مردم بازی می‌کنند، به دست قانون سپرده شوند تا برخورد سختی با آن‌ها شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: 8 حوزه انتخابیه از جمله تهران به صورت تمام الکترونیک خواهد بود.

طحان نظیف از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه (31 استان) خبر داد.

پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به امروز با 207 هزار و 323 پروژه عمرانی و حدود 307 میلیون فعالیت غیرعمرانی در عرصه محرومیت‌زدایی در کل کشور به خدمت‌رسانی پرداخته است.

رئیس جمهور صاحبان فکر و اندیشه و استعداد‌های برتر را سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور دانست و گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: قاطعیت قوه قضاییه در مبارزه با فساد به ویژه مفسدین اقتصادی در عین حمایت از تولیدکنندگان قابل تقدیر و پسندیده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور بخش اول قانون بودجه سال 1403 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد.

معاون رئیس جمهور با اعلام آمادگی وزارتخانه‌های مختلف برای تشکیل جلسات کارشناسی و تخصصی با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: تشکیل جلسات مشترک تا قبل از آغاز رسمی مجلس دوازدهم، می‌تواند در آشنا ساختن بیشتر نمایندگان با عملکرد دولت مردمی و وضعیت کشور کمک کند و در اظهار نظر دقیق آنان پیرامون مسائل کشور، ارائه پیشنهادات و راهکار‌های عملی در بهبود امور موثر باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهم‌ترین حلقه‌های زنجیره استقلال کشور است که باید از همه ارکان وزارت نفت و شرکت ملی نفت برای این اقدام بزرگ و بی‌سابقه در تاریخ کشور قدردانی کرد.

جدیدترین استفتا از رهبر انقلاب و جواب ایشان درباره حکم خواندن نماز مغرب قبل از افطار کردن، منتشر شده است.

سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در 81 حوزه انتخابیه دیگر خبر داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همت و عزم جدی مجلس برای کاهش زمان خدمت سربازی نشان داد، بن بست‌ها و سخت‌ترین موانع با رایزنی و تفاهم حل شدنی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد از فعالان کسب و کار‌های دیجیتال خواست با شناخت مسائل و مشکلات و ارائه راهکار‌های حل آن‌ها در ارائه خدمات به مردم و ارتقای کیفیت زندگی آن‌ها نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف 150 هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.