سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه با بیان اینکه ارائه خدمات آسان کنسولی و حمایت کامل از شهروندان ایرانی را با جدیت ادامه خواهیم داد

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، «اتهامات بی پایه و اساس» آمریکا و انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص وضعیت دریای سرخ و یمن را رد کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک به دلیل رد صلاحیت نفر اول، به دور دوم کشیده شد.

لحظاتی از تعویض شیفت مرزبانان جان برکف نیروهای تیپ 48 فتح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرمای 30 و 40 درجه زیر صفر را ببینید.

در پی ابلاغ بخشنامه‌ای بنام ضیافت خدمت هیچ دستگاه اجرایی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی از تاریخ 24 اسفند تا 14 فروردین خالی از مدیران نباشد.

در شرایطی که حجاریان آدرس اغتشاش می‌دهد و خوئینی‌ها بر طبل حضور نیافتن مردم در انتخابات می‌کوبد، این هماهنگی خاص چه معنایی دارد؟

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا و اشغال آن و جنایات مرتکب شده توسط نظامیان این رژیم علیه کادر درمان و بیماران و مجروحان این بیمارستان را شدیدا محکوم کرد.

رئیس جمهور سوداگری و سوءاستفاده در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست و لازم است سوداگرانی که به خاطر سودجویی با جان مردم بازی می‌کنند، به دست قانون سپرده شوند تا برخورد سختی با آنها شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: 8 حوزه انتخابیه به‌صورت تمام‌الکترونیک خواهد بود.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در همه حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان به تایید شورای نگهبان رسید.