شنبه 6 مرداد 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

چهارصد و پنجاه و سومین شماره هفته نامه «خط حزب‌الله» با عنوان ریشه‌های قیام حسینی (ع) در بعثت نبوی (ص) منتشر شد.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد.

رئیس جمهور منتخب مردم گفت: نتیجه اختلافات و ناسازگاری‌ها، فاصله گرفتن عامه مردم از دین خواهد بود، از این رو چاره و راهکار پیشبرد امور و تحقق اهداف ما تقویت وحدت، انسجام و رواداری است.

قالیباف از «بریکس‌پی» به‌عنوان سیستم پولی و بانکی مستقل از سیستم‌های بین‌المللی نام می‌برد و عنوان می‌دارد که کشورها از طریق آن می‌توانند تبادلات مالی پولی و تجاری را با یکدیگر انجام دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام یکجانبه و سیاسی کنگره آمریکا در قرار دادن نام کشور کوبا در فهرست کشورهای به اصطلاح حامی تروریسم را محکوم کرد.

رییس جمهور منتخب کشورمان سخنران مراسم شب عاشورای حرم امام راحل خواهد بود.

سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمهور منتخب در اجتماع عزاداران نهاد ریاست جمهوری حضور یافته و همراه با آنان در عزای اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش سوگواری کردند.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: امروز آمریکایی‌ها در ضعیف‌ترین نقطه قرار گرفته‌اند و در معادلات بین‌المللی دیگر حرف اول را نمی‌زنند و در زمینه تحریم نیز به هیچ عنوان قدرت گذشته را ندارند.

سعید آجورلو در تحلیلی پیرامون انتخابات 15 تیر با رویکرد جامعه شناسی سیاسی از دو نوع استان اکثریتی و قطبی بر اساس آرای نامزدها نام برده است.

در روزهایی که برخی به دنبال خاتمی سازی از پزشکیان بوده و برخی دیگر تمایل دارند از او بنی‌صدری دیگر ساخته و کشور را دچار انسداد سیاسی کنند، رئیس‌جمهور باید هوشمندانه و با ظرافت عمل کند.

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان طی مبحث "انحطاط متحجرانه؛ انعطاف‌پذیری متفکرانه" در هیئت میثاق با شهدا، دانشگاه امام صادق (ع).

جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند.

کارشناس مسائل آمریکا: حادثه تیراندازی به ترامپ شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات را افزایش می‌دهد.