شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomix و فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مؤمن تبریز را به دلیل نداشتن مجوز‌های بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد. در این اطلاعیه همچنین محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفابخش)،...

خبرگزاری تسنیم

عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به خدمات غیرمستمر به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو تصریح کرد: دفتر امور خانواده و بانوان معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور نسبت به ثبت اطلاعات کودکان واجد شرایط دریافت شیرخشک در سامانه سلامت وزارت بهداشت (جهت دریافت شیرخشک رایگان) اقدام می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

خوابگاه متأهلی سرای حکیم ویژه 120 نفر از دانشجویان متأهل دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

وب‌گاه فرارو

مهدی عباسی درخصوص وضعیت ساخت و ساز‌های صورت گرفته در اطراف باغ گیاه‌شناسی با بیان اینکه باید تدبیری اندیشیده شود که آسیبی به باغ وارد نشود، خاطرنشان کرد: البته به این معنا نیست که تعاونی واحد‌های آپارتمانی خود را نسازد؛ تعاونی می‌تواند واحد‌ها را بسازد و تعهدات خود را براساس پروانه انجام دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر علوم درباره برگزاری کنکور نوبت اول امسال و همچنین نرسیدن دانش‌آموزان یک منطقه سیل‌زده به جلسه آزمون توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشرفت ایران در عرصه پزشکی از جهت خودکفایی در تولید 99 درصد داروها در داخل، بی‌نیازی به خارج در عرصه پیوندهای چشم، کبد، درمان بیماری‌های واگیر و غیرواگیر، تولید 40 درصدی تجهیزات پزشکی و غیره سبب شده به یکی از قطب‌های علمی و پزشکی در منطقه و جهان تبدیل شود.

وب‌گاه فرارو

محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهر‌هایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهر‌های شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال 1377 خودش را بازنشسته کرد و در سال 1378 عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از رتبه هفدهم ایران در زمینه هوش مصنوعی در جهان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان تهران گفت: یک دستگاه خودرو پراید به‌دلیل فرونشست ناشی از نشتی آب در سلطان‌آباد به زمین فرورفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

گوشه‌ای از اقدامات این باند را در فیلم ببینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید جلال الدین محمدیان خواننده از اهمیت توجه به نوگرایی و جوانگرایی در جامعه گفت.