شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

برای درمان بیمارانی که به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند لازم است از افراد داوطلب، خون گرفته شود و پس از طی مراحل مختلف به مصرف بیماران برسد.

وب‌گاه تابناک

یک بهله پرنده شکاری که به دلیل آسیب دیدگی به یکی از مغازه‌های محله یافت آباد رفته و موجب وحشت کسبه شده بود، از سوی آتش‌نشانان زنده‌گیری شد.

خبرگزاری مهر

ایرانی ها و عراقی ها در عزاداری‌های ماه محرم میراث مشترک دارند، اما یکی از آیین هایی که شبیه بهم برگزار می شود مشعل گردانی است این آیین می تواند در قالب یک پرونده مشترک به ثبت جهانی برسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات جدید نشان می دهد که رژیم غذایی غنی از سویا ممکن است برای بچه ها مفید باشد.

وب‌گاه تابناک

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با ارائه توصیه هایی از موتورسواران خواست هنگام تردد با موتور، موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

خبرگزاری میزان

مراسم ورود نمادین شبه کاروان حسینی به سرزمین کربلا عصر هشتمین روز محرم 1403 با حضور اقشار مختلف مردم از شهر‌های کشور از مرکز هیئت حسینی نوش آباد به طرف خیابان امام خمینی، بلوار ایثارگران، بلوار محرم و زمین خیمه‌گاه در این شهر برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی آنروا: آوارگان در نوار غزه نمی‌توانند مکان‌های امنی برای نقل مکان پیدا کنند.

وب‌گاه تابناک

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه فعلا تب دنگی کنترل شده است، گفت: تب دنگی در صورت همه‌گیری از کرونا خطرناک تر خواهد بود.

خبرگزاری میزان

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزاری شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

وب‌گاه فرارو

پیش از ظهر امروز، یکی از کسبه محله یافت آباد با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تماس گرفته و اعلام کرد که یک پرنده شکاری وارد مغازه‌اش شده و همین موضوع نیز باعث ترس و وحشت کسبه شده است. در همین راستا نیز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، آتش نشانان ایستگاه 87 را به سمت محل حادثه واقع در یافت آباد، خیابان فاخری اعزام کرد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهوری منتخب مردم محرومیت‌زدایی و فقرزدایی از جامعه را از جمله اولویت‌های دولت جدید عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک بهله پرنده شکاری که به دلیل آسیب دیدگی به یکی از مغازه‌های محله یافت آباد رفته و موجب وحشت کسبه شده بود، از سوی آتش‌نشانان زنده‌گیری شد.

وب‌گاه تابناک

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: عامل آتش‌سوزی عمدی جنگل‌های شهرستان خفر به 10 سال حبس محکوم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه نفر در اثر شلیک گلوله در ایالت بادن - وورتمبرگ آلمان کشته شده و دو تن دیگر شدیداً زخمی شده اند. احتمال می‌رود که نزاع فامیلی دلیل این قتل باشد.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: بروز سه تصادف در جاده‌های استان مجموعاً 12 مصدوم برجای گذاشت.