شنبه 6 مرداد 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: جنایات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا تشدید و تلاش‌های بین‌المللی برای آتش‌بس را به شکست کشانده است.

رییس‌جمهور منتخب در تماس تلفنی رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن گفت: یمن به شکل عملی وارد میدان حمایت از فلسطینیان شده است که این امر در تاریخ ماندگار خواهد شد.

رییس‌جمهور منتخب گفت: رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده و زمان همدلی برای حل مشکلات و پیشرفت کشور است.

رییس سازمان بازرسی کشور، وزیر صمت و وزیر نفت به صورت جداگانه با رییس‌جمهور منتخب دیدار و گفتگو کردند.

رییس جمهور منتخب در دیدار با فرماندهان عالی سپاه بر اهمیت همکاری و همراهی همه نهادها و ارکان نظام در مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نظام برای آبادانی کشور، رفع مشکلات و تامین مطالبات مردم تاکید کرد.

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با رییس‌جمهور منتخب دیدار و گفتگو کرد.

فرماندهان ارشد نظامی در دیدار با رئیس جمهور منتخب تأکید کردند که جمهوری اسلامی ایران به ویژه پس از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در بهترین شرایط اقتدار و امنیت قرار دارد.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی علیه‌السلام با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

رئیس جمهور منتخب گفت: یقین دارم آباد کردن کشور و مملکت با اختلاف و رویارویی ممکن نیست.

تصاویری از نبرد سنگین و خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) با تروریست‌ها در 50 روز اخیر منتشر شد.

سرپرست ریاست جمهوری، تشکیل «کارگروه پیگیری اجرای اصول اقتصادی قانون اساسی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

مواضع رئیس جمهور منتخب نشان از واقع گرایی در سیاست خارجی است و به طور جد باید پیگیری شده و در اجرا نیز امتداد پیدا کنند.

روایتی تصویری از ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) بر تیم‌های وارد کننده دستگاه استارلینک را مشاهده می‌کنید.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی با هوشمندی، راهبری صحیح سیاست خارجی و با همراهی شرکای راهبردی توانست بر یکجانبه گرایی فائق شود و شرایط در دنیا به گونه‌ای رقم خورد که امروز آمریکایی‌ها در ضعیف‌ترین نقطه قرار گرفته‌اند.

محمد مخبر و مسعود پزشکیان ظهر امروز در دسته عزاداری هیئت کارکنان نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور حضور یافتند.

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم با انتقاد از تعداد کم قراردادهای ارتباط صنعت اعضای هیئت علمی گفت: بخش زیادی از اعضای هیات علمی هنوز همکاری موثری با صنایع ندارند.