سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیاسی خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین الملل گفت: ایران بافت مذهبی و اجتماعی خاصی دارد و بنابراین ایده تحریک مردم برای ایجاد هرگونه ناآرامی در جهت تجزیه کشور عملیاتی نمی‌شود.

وزیر امور خارجه گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیشرفت روزافزون و آینده‌ی درخشان آن با همت بلند و انسجام ملی همه ایرانیان رقم خواهد خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین این نیرو در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور اقدام به نمایش اقتدار دریایی می‌کند.

نهضت ملی شدن نفت در روز‌هایی شکل گرفت که ایران بزرگترین تولیدکننده نفت خاورمیانه بود و حرکت مصدق در آن دوره برای کوتاه کردن دست استعمار در جهت حفظ منابع منافع کشور بود.

منصوری گفت: هیچ اقدام مشخصی برای مهار وضعیت غزه نه تنها به صراحت مطرح نمی‌شود بلکه عملی هم انجام نشده است.

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی این شورا خبر داد.

به تازگی تصویری از قاب شبکه خبر منتشر شده که در زیرنویس آن ادعا شده فردی به نام دکتر رضا جباری در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به پیروزی رسیده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن را شدیدا محکوم کرد.

رئیس جمهور اهمال در تامین امنیت غذایی جامعه را تخلف و خسارت غیرقابل جبران تلقی کرد.

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان دیدار کرد.

سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی حوزه‌های انتخابیه خبر داد.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد.

در آستانه حلول سال نو خورشیدی، فرمانده کل ارتش ایران دل‌نوشته‌ای برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرز‌های ایران اسلامی منتشر کرد.

رایزن حقوق بشر نمایندگی ایران در سازمان ملل در ژنو گزارش ادعایی جاوید رحمان را یک طرفه و گمراه کننده خواند و سازوکار نظارتی بر حقوق بشر ایران را غیرقابل توجیه و مغرضانه برشمرد.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر این که تمرکزی جدی برای رفع همه نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در سال آینده انجام شود، گفت: همه دستگاه‌ها موظفند تمام امکانات برای رفاه و تسهیل سفر هموطنان را فراهم کنند.

رئیس ستاد امنیت انتخابات گفت: دشمنان به ایادی خود آموزش داده بودند در روز‌های قبل از انتخابات با گودبرداری فیبر‌های نوری را از زمین خارج و در روز انتخابات آنها را قطع کنند.