شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر علوم درباره برگزاری کنکور نوبت اول امسال و همچنین نرسیدن دانش‌آموزان یک منطقه سیل‌زده به جلسه آزمون توضیح داد.

گوشه‌ای از اقدامات این باند را در فیلم ببینید.

رئیس مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره اجرای طرح مطالعاتی قلیان اکسیژن در 10 استان توضیح داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

دومین جشنواره کوچ عشایر مغان جمعه 7 اردیبشهت 1403 با حضور جامعه عشایری استان های مختلف در شهر جعفرآباد منطقه مغان برگزار شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی بابلی در شهرستان آمل، گفت: این موضوع به‌عنوان مرگ مشکوک کالبدگشایی شده که درحال بررسی است.

فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، دو نفر خود را از دست دادند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه پابندهای الکترونیکی سارقان 48 ساعت شارژ نگه می‌دارد، گفت: در صورت تمام شدن شارژ پابند در کمترین زمان فرد سابقه دار دستگیر می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع 212 نقطه حادثه خیز در تهران خبر داد.

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر داد.

به گفته اهالی یک روستا در شمالغرب کشور، یک خرس وحشی عامل خسارت بر زنبوردارن روستای میرعبدلی از توابع شهر بانه شهرستان پاوه بود.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور گواهینامه رانندگی یک روزه برای افرادی که موتورسیکلت سواری می‌کنند و هنوز گواهینامه رانندگی ندارند، همچنان در حال اجرا است.

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.