سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

کاربرانی که هنوز برای دریافت اینترنت عیدانه دولت اقدام نکرده‌اند تا پایان امروز (29 اسفند) فرصت دارند با ثبت نام و انجام مراحل گفته از این هدیه برخوردار شوند.

فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد و یکطرفه شدن این محور برای تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فومن از مصدوم شدن یک دامدار توسط پلنگ در منطقه حیدرآلات این شهرستان خبر داد و گفت: جوان مصدوم در بیمارستان بستری است.

هیپوگلیسمی یا همان افت قند خون یکی از دلایل شایع سردرد در ماه رمضان است.

فرزند خردسال و از او هم بیشتر، فرزند نوجوان ما، همواره می‌خواهد، می‌خواهد و می‌خواهد. به خاطر داشته باشید که با تهدید، اصرار و پرخاش ِ آنها بیش از حد همدلی و همدردی نکنید.

کارشناس تغذیه با اشاره به فواید روزه‌داری برای بدن، اظهارکرد: باید دقت کنیم در این ماه مبارک خوراکی‌ها و تغذیه خود را مراقبت و کنترل کنیم.

استاد تغذیه دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نسبت به افزایش وزن روزه داران به دنبال مصرف زولبیا و بامیه در ساعات افطار تا سحر هشدار داد.

مواد غذایی سالم تاثیر بسزایی در سلامت شما دارند، اما باید در مصرف آن‌ها تعادل را رعایت کنید، زیرا مصرف بیش از حد برخی مواد غذایی برای بدن بسیار مضر هستند.

برخی شواهد معتبر وجود دارد که از رابطه بین مصرف ماست و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 حمایت می کند، اما این شواهد محدود است.

رییس پلیس راه البرز گفت: جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به علت ریزش کوه تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند. ملی شدن صنعت نفت عکس العمل مردم در قبال سالها غارت و تحقیر ملت ایران بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از رد رشوه 64 سکه بهار آزادی و 500 دلار توسط ماموران وظیفه‌شناس پلیس مراغه خبر داد و گفت: این رشوه در جریان بررسی پرونده یک شبکه کلاهبرداری میلیاردی به ماموران آگاهی این شهرستان پیشنهاد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

رئیس سازمان هلال احمر گفت: کسانی که بیماری حاد و بیماری مزمن دارند؛ بهتر است خود را به مناطق امن‌تر برساند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.