شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

برای درمان بیمارانی که به خون و فرآورده‌های آن نیاز دارند لازم است از افراد داوطلب، خون گرفته شود و پس از طی مراحل مختلف به مصرف بیماران برسد.

تحقیقات جدید نشان می دهد که رژیم غذایی غنی از سویا ممکن است برای بچه ها مفید باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: عامل آتش‌سوزی عمدی جنگل‌های شهرستان خفر به 10 سال حبس محکوم شد.

عزاداران حسینی سراسر ایران زمین را به خیمه بزرگ عاشقان سالار شهیدان تبدیل کرده اند. آداب و رسوم خاص عزاداری در مناطق مختلف کشورمان آمیخته با فرهنگ و جغرافیای خاص آن محیط است.

ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت یکی از اشرار محله نارمک را که با قدرتنمایی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کرده بود، بازداشت کردند.

مردم زنجان عصر امروز (یکشنبه 24 تیرماه) با اجتماع عظیم در یوم‌العباس، بار دیگر بر حقانیت شور و شعور حسینی خود مُهر تایید زدند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، از بهسازی محیط، آموزش مردم و آگاهی بخشی عمومی به عنوان مهم ترین راه های مقابله با پشه آئدس و تب دنگی نام برد.

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس استان تهران، از آماده‌باش اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای از حمله پهپادی سنگین به مرکز فرماندهی لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و خیزش گرد و خاک در غرب و جنوب استان خبر داد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز در اطلاعیه‌ای درگیری فیزیکی بین ماموران انتظامی با اتباع خارجی در منطقه هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ را تکذیب کرد.

مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: تمامی برنج‌های وارداتی به کشور که از مبادی قانونی وارد می‌شوند در هنگام ترخیص از نظر ایمنی، سلامت و وضعیت تراریختگی ارزیابی می شوند.

هواشناسی مازندران از احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و جاری شدن سیلاب در ارتفاعات مازندران خبر داد و در اطلاعیه اعلام کرد که اقشار مردم استان به ویژه گردشگران هشدارها در این رابطه را جدی بگیرند.

رئیس پلیس فتای پایتخت از کلاهبرداری پیامکی با عنوان جریمه راهور خبر داد و گفت: این پیامک‌ها از شماره‌های ناشناس ارسال می‌شوند و کاربر را به یک سایت مشکوک و جعلی هدایت می‌کنند.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در فرودگاه امام خمینی (ره)، خبر داد.