سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور پایتخت از کاهش 22 درصدی تصادفات در 4 ماه اخیر خبر داد و گفت: 47 درصد از فوتی‌ها ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران است.

شیری گفت: با بهره‌برداری جایگاه سوخت محله مشیریه، کمبود‌های این حوزه برطرف می شود و توزیع سوخت در منطقه 15 تسهیل خواهد یافت.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از آغاز تور‌های گردشگری پیاده در اول فروردین 1403 خبرداد و گفت: مردم برای اطلاع از زمان این تور‌ها می‌توانند با سامانه 137 تماس بگیرند.

حداقل حقوق کارگران برای سال 1403 در نشست شورای عالی کار با 35.3 درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین خبر داد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: امکان استعلام تاریخچه پلاک، دریافت کروکی الکترونیکی و استعلام تخلفات حوزه حجاب در برنامه کاربردی پلیس من فراهم شد.

عضو شورای عالی کار گفت: پیشنهاد جامعه کارگری برای دستمزد 1403 مبلغ 22 میلیون و 800 هزار تومان است که انتظار می‌رود دولت با 75 درصد آن موافقت کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران خبرداد.

ملاقات مجازی رئیس کل دادگستری استان تهران با زندانیان در آخرین روز کاری سال جاری سبب آزادی هشت نفر از زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده شد.

محمودی از آماده باش بیش از 12 هزار امدادگر هلال احمر در روزهای پیش رو خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تحقق هدف‌گذاری اجرای آسفالت و اصلاح تقاطع‌های ناقص پایتخت در سال 1402 خبر داد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فعالیت شاتل سرویس گردشگری در نوروز 1403 خبر داد.

«پل طبیعت» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به مناسبت سال‌نو سه‌شنبه 29 اسفند ماه، ساعت 23:00 نورافشانی ویژه خواهد شد.

دبیر ستاد حقوق بشر طی سخنانی در جریان نشست شورای حقوق بشر درباره به‌اصطلاح هیئت حقیقت‌یاب گفت: گزارش این هیئت مشروعیت‌بخشی به ادعا‌های بی‌اساسی است که مکررا در رسانه‌های ضد ایرانی مطرح شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت 5 سارق خشن و اعتراف متهمان به 100 فقره سرقت خبر داد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک اراذل و اوباش سابقه دار که با سلاح گرم موجب بی نظمی در شرق تهران شده بود، خبر داد.