سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اقتصادی

اقتصادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه بارشی به نسبت قوی و کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دمای هوا در استان خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

دستگاههای دولتی مکلف به بارگزاری بخشنامه ها و مقررات تجاری و اقتصادی حداقل 2 هفته قبل از موعد اجرا در درگاه ملی قوانین و مقررات شدند.

خبرگزاری تسنیم

کل اموال مازاد واگذار شده بانک‌ها تا قبل از سال 1400 در حدود 54 هزار میلیارد تومان بود و در دو سال و نیم اخیر بیش از 77 هزار میلیارد تومان اموال مازاد بانک‌ها واگذار شده است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس طرح جدید خزانه داری کل کشور از هر منبعی درآمد ارزی وصول شود اعم از این که این منابع مربوط به درآمد شرکت‌های دولتی باید یا درآمد‌های عمومی خود دولت، باید گردش خزانه داشته باشد تا شفافیت انضباط مالی وجود داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس امارهای سازمان سرمایه گذاری خارجی تا روز 28 اسفند ماه حدود5.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب - معتبر ثبت شده که در 7 سال اخیر یک رکورد محسوب میشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درحال حاضر با وجود 23 میلیارد و 180 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده در سد‌های کشور، 47 درصد ظرفیت مخازن سد‌ها پُر شده و 53 درصد این ظرفیت خالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: اگر عملکردها درست بود در شش ماهه دوم سال 1402 قیمت خودرو در کشور 27 درصد افزایش پیدا نمی‌کرد. سال 1402 تمام شد اما گام مثبتی در مسیر تعدیل بازار خودرو مشاهده نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین در سخنانی تاکید کرد، تلاش‌های ناتو برای گسترش نفوذ خود بعید است ثبات را در منطقه قفقاز افزایش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز 7 بهمن 1402 با افزایش 20 درصدی حقوق صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی برای سال 1403 موافقت کردند، اما این افزایش حقوق از چه زمانی اعمال خواهد شد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه «کشکان» باعث مسدودشدن راه ارتباطی و قطع آب آشامیدنی پنج روستا از توابع شهرستان معمولان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر ارمنستان و دبیر کل ناتو درباره مسائل مربوط به همکاری ارمنستان و ناتو مذاکره کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فیسکر، سازنده خودرو‌های برقی در آمریکا اعلام کرد که برای 6 ماه تولید خودرو را متوقف خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلستیک از مرغوب‌ترین اجناس و بهترین فناوری‌های جنرال‌موتورز استفاده می‌کند تا نام کادیلاک را بار دیگر به اوج برساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران به بجنورد به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و کاهش دید در فرودگاه مقصد به فرودگاه مهرآباد تهران بازگشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور حضور ایران و روسیه در سازمان‌های منطقه‌ای مهم نظیر شانگهای و بریکس و همچنین تلاش برای عملی شدن توافقات صورت گرفته بین دو کشور از جمله احداث خط‌آهن رشت - آستارا را زمینه‌های مناسبی برای تقویت همکاری‌های فیمابین به ویژه ارتقای روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.

وب‌گاه الف

در حالی که دولت سیزدهم وارث 240 هزار واحد مسکن مهر تکمیل نشده از دولت قبل است، تاکنون 124 هزار واحد (معادل بیش از نیمی از آنها) در کل کشور به بهره‌برداری رسیده است.