شنبه 8 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه گسترش

گوناگون وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، رکود بازار مسکن بر بخش مسکن تأثیر منفی گذاشته است و همچنان طولانی بودن زمان صدور پروانه ساختمانی از سوی شهرداری‌ها، نگرانی و شکایت سازندگان و سازندگان انبوه را به همراه دارد.

تحریم های جدید اروپا سبب شده است تا فروشندگان گاز سود بسیاری ببرند.

بازار کار نصب دوربین مدار بسته در ایران یکی از موضوعات داغ است که برای علاقه مندان به این حوزه مطرح می شود. عوامل مختلفی روی میزان درآمد شغل نصب دوربین مدار بسته تاثیر می گذارد و آموزش نصب حرفه ای دوربین برای کسب درآمد بیشتر بسیار اهمیت دارد.

نصرالله دریابیگی گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15 روز را می‌دهد و این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند.

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک، عنوان کرد: معمولاً هر سال، درصدی حدود 25 درصد افزایش در قیمت اجاره‌ها نسبت به سال قبل رخ می‌دهد. این مسئله باعث شده است که مجلس به دولت اجازه دهد تا براساس موضوعات مرتبط با تورم، تصمیماتی را اتخاذ کند و مقدار افزایش را اعلام کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری این هفته مهمان مجلس خواهد بود.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در راستای صیانت از طبیعت و با شعار «برای زمین پاک»، پروژه «پاکسازی محیط زیست» را این‌بار در استان گیلان، اجرا کرد.

مطمعناً بسیاری از افراد مایلند با انتخاب سنگ قبر مناسب به عزیزان آسمانی خود ادای احترام کنند. انتخاب سنگ قبر یکی از پرچالش‌ترین کارهای کفن و دفن محسوب می‌شود که به دلیل ماندگاری آن تا مدت ها در معرض دید افراد قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، تعداد 6 دستگاه دامپتراک نو 100 تنی وارد معدن مس جانجا شده و تا انتهای هفته جاری 9 دستگاه دیگر نیز وارد می‌شود. بدین ترتیب عملیات استخراج این پروژه سرعت چشمگیری خواهد یافت.

فیلم "مست عشق"، کارگردانی حسن فتحی، در هفته اول اردیبهشت 1403 با تنها سه روز اکران، موفق شد به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته محسوب شود.

حسین علی رعیتی فرد گفت: دستمزد کارگر نیز مانند شاخص های دیگر در نرخ تورم موثر است و نمی توان فقط این شاخص را در افزایش تورم موثر دانست، نرخ تورم در سال 1402 به 40.5 درصد رسید در حالی که در سالهای قبل از آن 45، 46،41 درصد بود، دولت سیزدهم تلاش کرد از حجم بالای نقدینگی و پول پرقدرتی که برخی بانک ها به نرخ تورم ضریب می دادند، بکاهد و مانع از اتخاذ تصمیمی منتج به افزایش نرخ تورم شود.

در مصاحبه اخیر با نماینده منتخب مشهد در مجلس، به بررسی تأثیر افزایش دستمزد بر سطح بیکاری و اشتغال کشور پرداخته شد، موضوعی که قبلاً توسط وزیر کار مطرح شده بود.

انتخاب بین دو ابرقدرت دنیای گوشی‌های هوشمند، آیفون 14 پرو مکس و اس 23 اولترا، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. هر دو گوشی پرچمدار با مشخصات فنی چشمگیر و ویژگی‌های نوآورانه عرضه می‌شوند، اما تفاوت‌های ظریفی در عملکرد، دوربین، عمر باتری و سیستم‌عامل آن‌ها وجود دارد که می‌تواند بر تصمیم‌گیری شما تاثیر بگذارد.

در روز جمعه، 26 آوریل، قیمت جهانی طلا کاهش یافت. این کاهش به دلیل تمرکز سرمایه‌گذاران بر روی داده‌های کلیدی مربوط به تورم در ایالات متحده و نشانه‌هایی درباره مسیر نرخ بهره فدرال رزرو اتفاق افتاد. این تغییر قیمت به عنوان یک کاهش هفتگی تعیین شد.