شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه تابناک

اجتماعی وب‌گاه تابناک

یک بهله پرنده شکاری که به دلیل آسیب دیدگی به یکی از مغازه‌های محله یافت آباد رفته و موجب وحشت کسبه شده بود، از سوی آتش‌نشانان زنده‌گیری شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، با ارائه توصیه هایی از موتورسواران خواست هنگام تردد با موتور، موارد ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه فعلا تب دنگی کنترل شده است، گفت: تب دنگی در صورت همه‌گیری از کرونا خطرناک تر خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: عامل آتش‌سوزی عمدی جنگل‌های شهرستان خفر به 10 سال حبس محکوم شد.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا از محکومیت 53 میلیارد و 265 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: هم اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.

اتصال برق در کولر یک واحد مسکونی در منطقه پادادشهر، منجر به آتش سوزی در این خانه شد که با اعزام آتش نشانان به همراه 3 دستگاه خودرو، مهار و کنترل شد.

عکسی از مراسم عروسی اردوغان و رئیس جمهور ترکیه و همسرش را منتشر کرده است.

منظور از بیماری تب دانگ (یا تب دانگی) چیست و چه علایمی دارد؟ راه انتقال آن چیست؟ بیایید پاسخ این سوال‌ها و ابهامات دیگر درباره این بیماری را مرور کنیم.

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: فردی که با اسلحه تفنگ بادی برادر 22 ساله خود را به قتل رسانده بود برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

چگونه می‌توان از شر پشه آئدس و به دنبال آن بیماری تب دانگ مصون ماند؟ راهنمای پیشگیری از این بیماری در سفر پیش روی شماست.

دادگستری کل استان تهران به ادعای درخواست رشوه برای اعطای پست در شهرداری تهران واکنش نشان داد و دستور بررسی و صحت‌سنجی ادعاهای مطرح شده را صادر کرد.

فرمانده انتظامی داراب استان فارس گفت: یک نفر اوباش که با خودرو به هیات عزاداری در این شهرستان حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چابهار گفت: شهرستان چابهار آلوده‌ترین شهر کشور از نظر وجود پشه ناقل بیماری تب دنگی بوده و تقریباً در تمام شهر چابهار، مرکز دشتیاری و کنارک، پشه مستقر است.

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری یکی از اشرار محله نارمک خبر داد و گفت: از این متهم در هنگام دستگیری یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد و خیزش گرد و خاک در غرب و جنوب استان خبر داد.