سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

برخی کارشناسان اعتقاد دارند نرخ واقعی کنونی دلار در بازار آزاد نباید بیش از 55 هزار تومان باشد

عضو کارگری شورای عالی کار از ترک جلسه این شورا توسط نمایندگان کارگری بدون توافق درخصوص نرخ افزایش حداقل مزد سال 1403 خبر داد.

تکلیف مزد کارگران برای سال آینده در بامداد روز سه شنبه با 35.3 درصد افزایش مشخص شد.

سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد.

بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته در مسیر نزولی حرکت کرد؛ به طوری که خودروها با کاهش 5 تا 10 میلیون تومانی قیمت‌ها مواجه شدند.

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال 99 در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی 7.5 میلیارد دلار، رشد اقتصادی 4.2 درصد بود. در حالی‌که امسال با شرایط سهل صادرات نفت، درآمد نفتی بیش از 30 میلیارد دلار بود.

قیمت سیگارهای آزادی و بهمن در سال 1363 اعلام شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست دستمزد شورای عالی کار از ارسال لایحه اصلاح مواد 41 و 167 قانون کار به مجلس پس از تعطیلات عید با قید فوریت خبر داد.

فهرست اسامی همکاران کشیک بانک‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، به منظور خدمت‌رسانی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان بانکداری الکترونیک در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال 1403 اعلام شد.

سازمان امور مالیاتی در خصوص افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 9 درصد به 10 درصد اطلاعیه صادر کرد.

نشست دستمزد شورای عالی کار هم اکنون با حضور وزیر کار و نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی در حال برگزاری است و زمزمه‌ها از نزدیک شدن دیدگاه‌ها و تعیین رقم دستمزد کارگران در نشست امشب حکایت دارد.

نحوه تعیین حداقل حقوق از سال بعد عوض می شود.

در سال‌های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده‌اند.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی تهران، ضمن تاکید بر اینکه تامین قطعات خودروهای چینی اعم از وارداتی و مونتاژی، از مهمترین و بزرگترین چالش‌های صنعت لوازم یدکی خودروها است به موضوعاتی نظیر افزایش قیمت نرخ ارز، وارداتی بودن بخش عمده‌ای از قطعات و مواد اولیه و تورم به عنوان شاخص‌هایی نام برد که اگر در سال جدید چاره‌ای برای آن‌ها اندیشیده نشود، صنف قطعات یدکی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده، نسل جدید آلفارومئو جیولیا در سال 2026 و با پلتفرم برقی دوج چارجر عرضه خواهد شد.

مدیرعامل بایننس افزایش قیمت بیت‌کوین را بالای 80 هزار دلار پیش‌بینی کرد.