شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

از آنجا که افراد با سطح درآمد گوناگون، سبد مصرفی متفاوتی دارند و میزان رشد قیمت کالاها نیز با یکدیگر یکسان نیست، نرخ تورم در دهک‌های هزینه‌ای متفاوت است.

بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.

آئین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور داری، علی خطیر مدیرعامل تیم استقلال و رضا درویش مدیرعامل تیم پرسپولیس و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی در سالن اجتماعات وزارت اقتصاد و امور دارایی برگزار شد. در این بغل گرفتن یک مرد توسط احسان خاندوزی،...

اسنپ 599 سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه پزشکی نوین» به مدت 3 ماه رایگان کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری گفت: بر اساس طرح مذکور، تنها حساب غیرتجاری 5 دهم درصد از کل جمعیت کشور که بالاترین تراکنش‌ها را داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز هشتم اردیبهشت 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل 1402 صفر 885 میلیون تومان اعلام شده است.

حاجی‌دلیگانی در واکنش به نامه رییس سازمان برنامه و بودجه برای برداشت 3 هزار میلیارد تومان از صندوق تامین خسارات بدنی تصریح می‌کند: من نامه را دیدم، ولی نتیجه نداشت. این نامه در کمیسیون هم مطرح شد و بحث‌های زیادی هم راجع به آن صورت گرفت، ولی به نتیجه مشخصی نرسید.

در 18 مارس، برند اکسید چری اعلام کرد که پرچمدار جدید شاسی‌بلند تمام الکتریکی Exlantix ET پیش فروش خود را از 15 آوریل در چین آغاز می‌کند.

علیرضا میرغفاری گفت: ساختار سه‌جانبه در دولتهای مختلف نقض شده است اما مسئله این است که باید برای قدرتمند کردن و واقعی‌تر کردنِ این ساختار تلاش کنیم. باید قدمی رو به جلو داشته باشیم نه اینکه هر روز یک قدم از حقوقِ خود عقب‌تر برویم؛ در واقع نباید فرصتِ چانه‌زنی را واگذار کرد.

بر اساس شنیده‌ها شرکت بهمن دیزل برای تولید و عرضه یک کامیونت 3.8 تنی برنامه‌ریزی کرده و بنا دارد این بار به سراغ تولید و عرضه کامیونت 3.8 تن برود. با این اقدام عملا سبد محصولات تجاری نسبتا سبک، سنگین و کشنده در اختیار بهمن دیزل خواهد بود و چنانچه این پروژه با موفقیت انجام شود، بهمن دیزل قطعه دیگری از پازل تناژ باربری ایران را کامل کرده است. این محصول می‌توان پاسخ مناسبی برای بازار بارهایی...

حسن حسن‌خانی، کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با دانشجو گفت: بعد از خروج ترامپ از برجام، اقتصاد ایران تحت تاثیر اخبار مثبت و منفی سیاسی قرار گرفت، این موضوع تا همین اواخر هم ادامه داشت. عملیات نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم صهیونیستی، نقطه پایانی بر تاثیرگذاری اخبار منفی سیاسی و امنیتی بر اقتصاد کشورمان بود. عملا بعد از این اتفاق، معادلات ژئوپلتیک تغییر کرد و قدرت نظامی ایران هم نمایان شد....

مرتضی افقه گفت: من تصور نمی‌کنم بانک مرکزی و حتی همین مجلس که حالا منتقد شده است، بتوانند کاری بیش از آنچه تاکنون دیده‌ایم انجام دهند و مانند سابق نرخ ارز در ایران متأثر از عوامل خارجی خواهد بود و هرچه به انتخابات آمریکا نزدیک می‌شویم هم محور نرخ ارز صعودی می‌شود.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

چری در جریان نمایشگاه خودرو پکن 2024، از اکسید E08 به عنوان یک MPV انرژی جدید رونمایی کرد. این خودرو که به احتمال زیاد تماما الکتریکی خواهد بود، بخشی از سری اکسلانتیکس خواهد بود.

قیمت طلا در بازار جهانی تقریبا بدون تغییر، روی عدد 2 هزار و 338 دلار ایستاد.