سه‌شنبه 29 اسفند 1402

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

قسمتی از خاطرات نحوه آشنایی رهبر انقلاب با سید احمد خمینی منتشر شد.

وزیر کشور گفت: نباید مسافرین ما با یک قیمت‌های افسارگسیخته مواجه باشند.

اسامی 21 حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، اعلام شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه 21 اردیبهشت با رقابت برای 44 کرسی از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

نبویان نفر اول شهر تهران شده است. بدین ترتیب فردی که با یک قهر و آشتی وارد لیست شد، توانست گوی سبقت از سایرین را برباید و دست بالا را از نظر تعداد آرا در مجلس دوازدهم داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم از نظام و انقلاب، بیزار نیستند بلکه از عملکرد برخی مدیران به شدت گله دارند و اعتمادشان آسیب دیده است و باید برای این چالش فکری کرد و نباید از عدم مشارکت بیش از 50 درصد مردم در انتخابات، غافل شویم.

یک فعال سیاسی درباره دلیل رای نیاوردن چهره‌های شاخص در این دوره از انتخابات مجلس، اظهار داشت: البته من دلیل این موضوع را نمی‌دانم اما این موضوع یکی از حُسن‌های انقلاب است. باید به این انقلاب تبریک گفت به این دلیل که این مردم هستند، به افراد قدرت می‌دهند و همین مردم با رای خود نظرشان را اعلام می‌کنند و این از افتخارات نظام محسوب می‌شود.

منتخب مردم شیراز در مجلس دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس دوازدهم مجلسی پُر چالش خواهد بود، گفت: اختلاف نظرهای داخلی حتماً وجود خواهد داشت و احتمالاً اصولگرایان مجلس دوازدهم «دو فراکسیون سیاسی» تشکیل دهند. پیش‌بینی‌ام آن است که مجلس دوازدهم سه فراکسیون سیاسی متشکل از دو فراکسیون برای اصولگرایان و یک فراکسیون برای اصلاح‌طلبان و مستقلین خواهد داشت.

به عنوان یک شرکت با آهنگ سریع توسعه، نخستین محصول کراکال یک تپانچه نیمه خودکار بود و پس از آن یک تفنگ تهاجمی 5.56 میلیمتری در سال 2014 و سه سال بعد یک تفنگ تک تیرانداز توسط این شرکت معرفی شد.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: در جریان اصولگرا آقای مهدوی کنی یا عسکراولادی فوت کردند و آقای ناطق نوری هم کنار کشید و دیگر چهره سرشناسی وجود نداشت و وزن آقای حداد عادل به اندازه مرحوم مهدوی کنی نبود بنابراین حرکت جمعی در میان اصولگرایان آغاز شد.

مجموعه تصاویری از ناو هواپیمابر مینسک از کلاس کیف نیروی دریایی اتحاد جماهیر شوروی در نزدیکی سواحل چین در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

دکتر فرشاد مؤمنی اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی گفت: اگر دستمزد کارگران را مثل آدم بالا ببرند مشکل قیمت تمام شده کالا حل شده و جلوی قاچاق گرفته می‌شود. نیروی کار در ایران استثمار شده است. یک مافیای رسانه‌ای و تبلیغاتی در ایران به دنبال تنبیه فقرا و نیازمندان است. منبع: نود اقتصادی

تصویری از شماره فوق العاده روزنامه اطلاعات در پی ارتحال حاج سید احمد خمینی (ره) را مشاهده می کنید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای پویش هلال رحمت، بیش از 700 بسته بهداشتی و 260بسته معیشتی در مناطق کمتربرخوردار استان توزیع شد.

بخش فقه و معارف رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت فرارسیدن بهار معنویت، ماه مبارک رمضان، بخشی از خاطرات زندگی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیرامون آشنایی، انس با قرآن کریم و جلسات تفسیر ایشان را مرور کرده است.

سایدوایندر، موشک هوابههوای کوتاهبرد بر روی F-35های ایتالیایی مصب خواهد شد.