شنبه 6 مرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

یک بهله پرنده شکاری که به دلیل آسیب دیدگی به یکی از مغازه‌های محله یافت آباد رفته و موجب وحشت کسبه شده بود، از سوی آتش‌نشانان زنده‌گیری شد.

سه نفر در اثر شلیک گلوله در ایالت بادن - وورتمبرگ آلمان کشته شده و دو تن دیگر شدیداً زخمی شده اند. احتمال می‌رود که نزاع فامیلی دلیل این قتل باشد.

طبق آمار مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی هواشناسی، میانگین پهنه‌ای بارش در گیلان به عنوان پربارش ترین استان کشور از مهر ماه پارسال تاکنون بیش‌از 110 میلی متر کمتر از حد نرمال بوده است.

در منطقه ای به شعاع حدود 100 کیلومتری مرکز تهران کنونی، به لحاظ آماری در هر سده دو زمین‌لرزه با بزرگای بین 6 تا 7 قابل انتظار است. آنچه در توسعه ناپایدار تهران به ویژه در شش دهه اخیر رخ داده است، منجر به ایجاد پهنه‌ای شهری با تاب‌آوری پائین - بین 10 تا 20% و گاه کمتر - با جمعیت انبوه شده که آسیب به زیرساخت‌های حیاتی‌اش در یک زمین‌لرزه شدید در شهرهای تهران و کرج به آسیبی در ابعاد ملی...

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از امشب تا پایان عاشورای حسینی، تردد وسایل نقلیه سنگین در معابر تهران تا ساعت 24 ممنوع است.

قوه قضاییه به ادعای اخذ رشوه در ازای اعطای پست در شهرداری تهران واکنش نشان داد.

ادارات استان مرکزی 28 تیرماه (پنجشنبه) تعطیل شد.

تب دِنگی چیست و احتمال ابتلای مسافران چه قدر است؟

هواشناسی مازندران از احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و جاری شدن سیلاب در ارتفاعات مازندران خبر داد.

دادستان تهران گفت: تمامی اموال و اراضی دستگاه‌های اجرایی استان تا پایان مهرماه سال جاری باید سنددار شوند.

پلیس درباره پیامک‌های جعلی جریمه رانندگی هشدار داد.

چمران در پاسخ به سوالی درخصوص هفت ساله شدن شوراها در دوره ششم نیز گفت: من در این خصوص نظری ندارم ولی روش و راه موضوع چون یک بار پیش‌تر رفته‌ایم با توجه به تماس‌هایی که از شهرهای مختلف گرفته می‌شد توضیح دادم این موضوع تمایل بنده نیست و من می‌خواهم این دوره زودتر هم تمام شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دادگستری گفت: مبالغ جدید جزای نقدی جرایم از تاریخ 7 مرداد لازم الاجراست.

عضو شورای شهر تهران گفت: «جدا از شعارهای نمایشی شهر به عطاری دانا نیاز دارد که در سکوت و بدون هیاهوی بی حاصل تلاش کند و دائم در هوس جای دیگری نباشد.»

رئیس دیوان عالی کشور گفت: پرونده‌های طلاق در شعب خانواده نباید معطل بماند و در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تصحیح اوراق امتحانات نهایی در رتبه بندی معلمان لحاظ می‌شود.