پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

حمل پراید با نیسان آبی در جاده کاشان سوژه شد.

50 سال پیش دختران و زنان در چارچوب برنامه سپاه دانش به خدمت سربازی فراخونده می شدند.

دادگستری استان اصفهان در پی انتشار خبر مجازات یک زوج فعال بخش گردشگری ساکن روستای مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک به اتهام نگهداری گربه، برای روشن‌شدن افکار عمومی آگهی صادر کرد.

یک قاضی در شهرستان کامیاران استان کردستان، درحکمی جالب و انسان دوستانه، متهم را بجای مجازات حبس، ملزم به تهیه اجناس و لوازم کمک آموزشی مورد نیاز دانش آموزان محروم و بی بضاعت نموده است.

ترمینال جنوب تهران جا به جا می شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت مخاطرات وضع هوا در سازمان هواشناسی کشور گفت: در پاییز امسال بارش داریم، اما مقدار آن کمتر از جمع میانگین بلندمدت خواهد بود.

سلامت روان نه تنها بر کیفیت زندگی فردی تأثیر مستقیم می‌گذارد، بلکه بر روابط اجتماعی و عملکرد جامعه نیز اثرگذار است.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان اغتشاشگر شامل عفو عمومی رهبری می‌شوند. در راس کشور حضرت آقا عفو عمومی را برای اغتشاش‌گران در نظر گرفته است که دانشجویان نیز مشمول آن هستند.

جعفر تشکری هاشمی تاکید کرد، اگر موضوع «واگذاری ون‌هایی» که وزارت کشور در اختیار شهرداری قرار داد مشخص نشود مجبور به طرح سوال می‌شویم.

13 نفر از عوامل اصلی مشروبات الکلی در همدان که باعث مسمویت 96 نفر بودند؛ دستگیر شدند.

اداره کل هواشناسی کرمان اعلام کرد که از امروز (چهارشنبه) تا اوایل هفته آینده افزایش ابر، بارش باران، بروز سیلاب و وزش باد پدیده‌های غالب جوی در سطح استان خواهد بود.

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور فهرست منابع و حذفیات آزمون سراسری سال 1404 را منتشر کرد.

سیمین کاظمی، پزشک و جامعه شناس مطرح کرد؛ سرمایه‌های پزشکی در دست عده‌ای خاص قرار گرفته که بیمارستان‌ها و دستگاه‌های پزشکی را در اختیار دارند و باقی پزشکان هم برای آنها کار می‌کنند. پزشکی نباید به عنوان یک تجارت در نظر گرفته شود. این خصوصی‌سازی‌ها اینگونه بی‌مهار و افسارگسیخته گسترش پیدا نکند و بخش دولتی باید تقویت شود.

بازداشت این افراد بر اساس گزارش‌های مردمی و با همکاری نیروهای امنیتی انجام شده است.

زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

معاون اول رئیس جمهور در نخستین جلسه «کارگروه ملی نجات دریاچه اورمیه» در دولت چهاردهم گفت: دریاچه ارومیه تنها دریاچه ای در جهان نیست که با بحران روبرو شده است، کشورهایی مختلفی با این بحران روبرو شده اند، باید مطالعه کنیم که آنها چطوراین مشکل را حل کرده اند، اینکه بگوییم نمی شود «هنر» نیست، باید «راهکار» پیشنهاد داد و مشکل را حل کنیم.