سه‌شنبه 29 اسفند 1402

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «اسرائیل هیوم» فاش کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصمیمی مبنی‌بر کنار گذاشتن بنی گانتس از مذاکرات جاری در قطر برای مبادله اسرا گرفته است.

وحیدی گفت: در سال آینده تلاش داریم تا تشویق و تنبیه و همچنین افزایش جرایم رانندگی را اعمال کنیم.

آن طور که اخبار منتشر شده نشان می دهد همزمان با واردات خودروهای برقی برای ناوگان حمل و نقل عمومی، برخی از شرکت های واردکننده نیز ثبت سفارش برای واردات خودروهای برقی را آغاز کرده اند.

پیام تبریک پاشینیان به پوتین در شرایطی منتشر شد که تنش‌ها میان مسکو و ایروان به‌ویژه بعد از آنکه کنترل قره‌باغ دوباره در اختیار جمهوری آذربایجان قرار گرفت، نمود بیشتری یافت.

در لوگوی جدید گوگل به مناسبت سال نو از چند حیوان که در یک حیاط پر از گل دور هم جمع شده‌اند و منتظر آمدن بهار هستند استفاده شده است.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا برای گفتگو درباره آتش بس در غزه و ارسال کمک های بشردوستانه به ساکنان آن، به عربستان و مصر سفر خواهد کرد.

«پل طبیعت» تهران امشب به مناسبت سال جدید ساعت 23:00 نورافشانی می‌شود.

سرویس‌های اطلاعاتی آلمان هشدار دادند ارتش روسیه برای تشدید احتمالی درگیری با غرب آماده می‌شود و دیگر نمی‌توان گفت که روسیه به کشورهای بالتیک یا فنلاند و ناتو حمله نمی‌کند.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 21 حوزه با رقابت برای 44 کرسی از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: دامداران، دام‌های خود را به دور از حاشیه رودخانه ها، دهانه مسیل ها، نقاط مرتفع، فضای باز و در مناطق امن نگهداری کنند.

براساس اظهارات شریفی مقدم، علی‌رغم کمبودهای شدید پرستار در کشور، استخدام این افراد با مشکل مواجه است و فارغ‌التحصیلان انگیزه لازم را برای کار ندارند.

برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران 28 درصد افزایش در بخش مترو، 26 درصد افزایش در بخش اتوبوس و 45 درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

شاخص عددی کیفیت هوای تهران روز سه‌شنبه 29 اسفند 1402: در پایتخت روی عدد 75 است و هوا در وضعیت قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.

چند علت برای کم واریز شدن سود سهام عدالت وجود دارد که احتمالا شامل همه سهامداران نمی‌شود.