شنبه 8 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مرحومه (معصومه حائری) همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه شیخ فضل الله حرم بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

یک کانال عبری پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر، در دوره آینده استعفا کنند.

امکان واریز و برداشت استیبل کوین های دای (DAI) و یو اس دی سی (USDC) در شبکه آربیتروم و پالیگان، کارمزد نقل و انتقال این رمزارزها در نوبیتکس راه کاهش داد.

ثبات نسبی بازار مسکن و کاهش انتظارات تورمی باعث کساد شدن بازار بخر و بفروش‌ها شده و به گفته واسطه‌های ملکی، برای آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های اعلامی جدید عرضه می‌شوند مشتری چندانی وجود ندارد.

نشریه آلمانی دی ولت شرح مفصلی از پیش‌نویس یک پیمان صلح برای پایان دادن به جنگ بین اوکراین و روسیه بر اساس توافق‌نامه استانبول منتشر کرده که هرگز در بهار 2022 امضا نشد. این نشریه می‌نویسد: حتی با اینکه دو سال گذشته، این معامله همچنان سودآور به نظر می‌رسد.

یک دانشگاه انگلیسی طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که به دلیل مشکلات مادی مجبور به حذف رشته‌ها و اخراج کارکنان خود است.

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

مدیرعامل شرکت توانیر از امکان صادرات برق ایران به اروپا از طریق ترکیه با مشارکت شرکتهای بخش خصوصی فعال در بازارهای برق منطقه ای در 8 ماه عادی سال خبر داد.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: یکی از اهداف مشخص ما، توجه به عواملی است که بیماری‌های دهان و دیگر بیماری ها را ایجاد می‌کنند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که در جریان یک درگیری در محله فرحزاد اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بود، خبر داد.

بانک صنعتی و بازرگانی چین، شعبه استانی چینگهای، یک اداره نیروهای مسلح مردمی را در شینینگ، استان چینگهای در شمال غربی چین تأسیس کرد و به اولین بخش نیروهای مسلح مردمی برای حفاظت از مؤسسات مالی در این کشور تبدیل شد.

اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31 اردیبهشت ماه امسال آورده خود را به 180 میلیون تومان افزایش دهند.

کیا یکی دیگر از کمپانی های خودروسازی است که یک محصول تمام برقی پیشرفته را امسال به بازار عرضه خواهد کرد.