شنبه 8 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

در جریان تمرینات پرسپولیس عبدالکریم حسن باعث شکستگی دست گلر جوان این تیم شد.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در واکنش به بالا رفتن میانگین سنی بالای لیگ برتر معتقد است مربیان را نمی‌توان به استفاده از بازیکنان جوان مجبور کرد.

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

کادر سرپرستی کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک پاریس به دلیل قوانین برگزارکنندگان این دوره بازی‌ها نسبت به دوره گذشته کاهش محسوسی خواهد داشت که متاثر از کاهش تعداد ورزشکاران است.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی آلومینیوم برابر پرسپولیس شگفتی جام حذفی بود، گفت: تعویض های اوسمار روی نتیجه به دست آمده تاثیر داشت و امیدوارم از این بازی درس گرفته باشد.

عملکرد برخی آزادکاران ایران در قرقیزستان به دلیل ضعف بدنی انتقاد برانگیز بود؛ این موضوع در آستانه بازی‌های المپیک می‌تواند هشداری جدی برای کشتی آزاد کشورمان باشد.

تیم فوتبال آلومینیوم با پیروزی برابر پرسپولیس آمار خوبی را برابر این تیم به ثبت رساند تا همچنان عنوان «گربه سیاه» پرسپولیس برآزنده این تیم باشد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

یکی از گزینه‌های داخلی باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی فرهاد مجیدی بود که سرمربی سابق باشگاه تراکتور ضمن تشکر از مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: من حتم دارم این شکست به موقع بود و شاید با از دست رفتن جام حذفی حالا جام قهرمانی لیگ برتر برای پرسپولیس از اهمیت بیشتری برخوردار شد.

شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس بسیار کم است و باید در لیگ ملت‌های 2024 به عنوان آخرین تورنمنت برای کسب سهمیه، عملکردی متفاوت داشته باشد و در اکثر مسابقاتش برنده از زمین خارج شود.