پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

پنج شنبه (19 مهر) در گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود همچنین در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان و... افزایش ابر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در شمال شرق کشور افزایش وزش باد رخ می‌دهد.

70 سال پیش خبر ازدواج ام کلثوم خواننده بزرگ مصری در رسانه‌ها منتشر شد.

آیا وزارت امور خارجه در جریان این سفر و طرح واگذاری زمین به افغان‌ها در چابهار هست؟

یک دستگاه موتورسیکلت برقی در شهر شنژن چین منفجر شد. راننده با وجود سوختگی‌های متعدد جان سالم به در برد. در نهایت مردم شعله‌های آتش موتور در خیابان را خاموش کردند.

از ترجمه تازه‌ی چهار متن ژاپنی، نحوه سربریدن آیینی سامورایی که در دوره اِدوُ و بعد از آن رایج بوده، فاش شده است.

«پس از پایان مهلت خوداظهاری موضوع تبصره (1) این ماده، دستگاه‌های اجرایی مکلفند خدمات خود از قبیل افتتاح حساب بانکی و صدور دسته چک، خدمات ناشی از اعمال سیاست‌های حمایتی، یارانه‌ای و کمک معیشتی، تعویض پلاک خودرو، و... صرفاً با اخذ کد ملی و بر اساس کد پستی یا شرح نشانی یکتای درج‌شده مربوط به اقامتگاه اصلی آنان در سامانه املاک و اسکان کشور ارائه کنند.

مهدی بابایی با بیان اینکه 11 بیمارستان در بین 129 ساختمان ناایمن قرار داشت، اظهار کرد: از این تعداد 5 بیمارستان نسبت به ایمن‌سازی اقدام کردند و از لیست ساختمان‌های بحرانی خارج شدند.

آنژیو قلب روشی است که در آن یک لوله بسیار باریک از طریق رگ پا یا دست وارد قلب می‌شود و یک ماده با کنتراست بالا تزریق می‌شود که در این صورت اگر رگی دچار گرفتگی یا تنگی شده باشد، در تصویر مشخص خواهد بود و در این شرایط پزشک آن رگ را باز می‌کند.

فعالان فضای مجازی اصولگرا از محمود احمدی نژاد انتقاد کردند.

در این ویدئو یک آشپز چینی با مواد اولیه شامل: 200 گرم برنج، 110 گرم آب، 10 گرم شکر، 2 گرم نمک، 10 گرم روغن پخت و پز و 3 گرم مخمر این نان تست را درست می کند.

این تیم در یک کشف پیشگامانه نشان داد که CheekAge می‌تواند خطر مرگ و میر را به طور قابل اعتمادی تخمین بزند. حتی زمانی که از داده‌های اپی ژنتیکی از بافت‌های مختلف برای تجزیه و تحلیل نیز استفاده شد، مشخص شد که محاسبه این ابزار جدید، قابل اتکاست.

ارده خواص فراوانی برای سلامتی و به خصوص برای کاهش وزن است. همچنین ارزش غذایی موجود در ارده کنجد بالا است و برای سلامت بدن نیز مفید است.

شرکت ترابری ریلی هیتاچی‌ریل از یک پلت‌فرم هوش مصنوعی موسوم به لبه‌ای Edge رونمایی کرده است که طیف وسیعی از محاسبات و راه‌حل‌های دیجیتالی هوش مصنوعی را در برای دارایی‌های حمل‌ونقل ارائه می‌دهد.

خوابیدن روی شکم، اگرچه ممکن است برای برخی افراد راحت باشد، اما می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای سلامتی به همراه داشته باشد. عوارض خواب شکم از دردهای مزمن گرفته تا مشکلات تنفسی، همه و همه را شامل می‌شود.

به تازگی تصاویری از گشت‌وگذار پاییزی آهو‌ها در منطقه حفاظت شده مهریز یزد منتشر شده است.

خباثت و حماقت رژیم تروریست و متجاوز صهیونیستی، در ترور ناجوانمردانه سردار نیلفروشان، بدون تردید بی پاسخ نخواهد ماند و قطعاً این اقدام جنایت‌کارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد و از این پس خواب بر چشم دشمنان اسلام حرام خواهد شد.