شنبه 6 مرداد 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

لحظه ترور را دوباره ببینیم وقتی گلوله‌ای از کنار گوشش رد شد. او یک‌بار سرش را کمی به راست چرخاند و پس از آن به سرعت سرش را دوباره به چپ چرخاند.

در این ویدئو یک سرآشپز مصری با دو تا مرغ متوسط، 4 قاشق غذاخوری روغن، 1 عدد پیاز متوسط، 2 عدد سیر له شده، 2 قاشق غذاخوری آب لیمو، 1 قاشق چایخوری پوست لیمو، 3 قاشق غذاخوری ماست، 2 عدد سیب زمینی، 1 هویج و نمک و فلفل این مرغ خوشمزه را درست می‌کند.

در این ویدئو، چه افرادی بیشتر در معرض مشکلات آرتروز هستند را مشاهده می‌نمایید.

در این ویدئو یک آشپز مصری با مواد اولیه شامل: یک و نیم کیلو بادمجان، 500 گرم گوشت چرخ کرده، 1 عدد پیاز، فلفل دلمه‌ای نصف پیمانه، نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه، 1 قاشق چایخوری گشنیز، نصف قاشق چای خوری زیره و آویشن، رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری و 1 قاشق غذاخوری سیر له شده این غذا را درست می‌کند.

در پی عدم حضور کافی بازیکنان خارجی در برخی از تیم‌های لیگ برتری در فصل گذشته، سهمیه این تیم‌ها در فصل جدید با کاهش روبرو شده است.

مدیران در دنیای امروز با چالش‌های متعددی از جمله برقراری ارتباط موثر با تیم، ارزیابی عملکرد، استخدام افراد مناسب، مدیریت تعارض و حفظ کارکنان کلیدی روبرو هستند. در این مقاله، به بررسی این چالش‌ها و ارائه راهکارهایی برای غلبه بر آنها می‌پردازیم.

دختر ابراهیم رئیسی از دیدارش با مسعود پزشکیان و دخترش زهرا روایت کرد.

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با بیان اینکه با قانون جدید مسکن جلوی انتشار آگهی‌های جعلی را...

پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی هفته جاری در محور‌های مواصلاتی استان را اعلام کرد.

خودروی استخراج بومی این کشور موسوم به کایتو 2(Kaituo 2) در حال حاضر مجموعه‌ای از آزمایشات دریایی را با موفقیت به پایان رسانده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: به دلیل همکاری نکردن برخی از بانک در پرداخت تسهیلات مشکل وام ازدواج جوانان همچنان پابرجا است.

از امروز کمپ تابستانی سان ولی میزبان افراد سرشناس دنیای تکنولوژی، ازجمله تیم کوک و بیل گیتس و سم آلتمن است.

دستگاه پلنتزما (Plantzma) از پلاسمای با دمای پایین برای تقویت انعطاف‌پذیری محصول و غنی‌سازی آب آبیاری استفاده می‌کند که منجر به بهبود عملکرد و رشد گیاهان سالم‌تر می‌شود.

عباس عبدی نوشت: آقای پزشکیان می‌تواند با نادیده گرفتن اقلیت تندرو بقیه اصولگرایان را در چینش کابینه مشارکت دهد و نوعی وفاق ملی را به نمایش بگذارد.

امشب در ورزشگاه المپیک برلین، فینال یورو 2024 بین دو تیم مدعی اسپانیا و انگلیس برگزار می‌شود. اسپانیا که در این دوره از رقابت‌ها درخششی خیره کننده داشته، به دنبال ثبت رکورد جدیدی در تعداد قهرمانی‌ها و انگلیس نیز در پی کسب اولین عنوان قهرمانی خود در این تورنمنت معتبر است.

نشست نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با «مسعود پزشکیان»، رئیس جمهور منتخب بعد از ظهر شنبه (23 تیر 1403) در سالن اجلاس سران برگزار شد./ ایرنا