شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

تظاهرات کنندگان سد راه خودروی بن گویر شده و علیه او شعار داده و خواستار استعفای فوری او شدند.

سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

سردار آزمون در مسابقه درون تیمی تمرین آاس رم هتریک کرد. ویدیویی از گلزنی‌های آزمون را ببینید.

با ثبت این رقم، شرکت صبا رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که 129 هزار و 400 تن بود، عبور کرد.

شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T683 باید پیامک GT683 ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن 1517 به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

در این ویدئو، ببینید رونالدو هنگام کاشته ضربه آزاد چگونه با خو زیر لب صحبت می‌کند.

"چوچاق" یا زولنگ از جمله گیاهان دارویی با پتاسیل های ناشناخته است و دارای خواص درمانی متعددی می باشد که باید به روش صحیح مصرف شود.

دیوید کامرون که در بازدید از کشور‌های آسیای میانه در تاشکند حضور دارد، در مراسم پختن پلو ازبکی شرکت کرد. او که از عطر و طعم این غذا لذت برده بود، به آشپز‌ها گفت: من را استخدام کنید. وزیر خارجه انگلیس برای اولین بار از تمامی کشور‌های آسیای میانه بازدید می‌کند.

شهرداری طالبان با انتشار عکسی از غرفه مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای نوشت پس از سلطه این گروه بر افغانستان، این نخستین نمایشگاه محصولات داخلی در شهر چاریکار است. مین‌های مغناطیسی و بشکه‌ای طالبان، به عنوان یکی از راهبردی‌ترین سلاح‌های این گروه و همچنین عامل مرگ صدها غیرنظامی در افغانستان دانسته می‌شود.

نتایج ارزیابی برترین کارگزاری‌ها در سال 2024 از سوی فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) اعلام شد و کارگزاری مفید با کسب مقام نخست، نشان طلای بازارهای سهام را دریافت کرد.

براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این مرد روز جمعه پس از گزارش ورود یک مزاحم با نارنجک یا کمربند انفجاری به ساختمان کنسولی سفارت ایران دستگیر شد، اما پلیس هیچ ماده منفجره‌ای پیدا نکرد. یک منبع پلیس که نخواست نامش فاش شود، گفت که مظنون یک جلیقه با جیب‌های بزرگ حاوی سه نارنجک تقلبی به تن داشت.

این ویدئو که در کارخانه هواپیماسازی دولتی روسیه فیلمبرداری شده است، فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل -76» را به تصویر می‌کشد. این هواپیما برای شرایط سخت طراحی شده‌است و توانایی خیز و فرود را در فاصله کوتاه و زمین‌های ناهموار در هر گونه شرایط نامساعد جوی دارد.

عقاب ماهی‌گیر گونه‌ای از عقابهاست که اغلب شکارش آبزیان و ماهی است. این گونه از عقاب‌ها تقریبا در تمام دنیا وجود دارند و معمولا در کنار آب زندگی می‌کنند. ویدیویی از لحظه شکار ماهرانه ماهی توسط عقاب تیزچنگال را ببینید.

منوچهر هادی ویدیویی از همدم تازه‌اش پس از یکتا ناصر را منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است. این ویدیو را می‌بینید.

در این ویدئو فرآیند ساخت و مونتاژ جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو 57 در روسیه را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.

سرخپوشان ایران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.