سه‌شنبه 29 اسفند 1402

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

بارش تگرگ‌هایی به بزرگی توپ بیسبال در بخش‌هایی از مکزیک خساراتی برجای گذاشت. ویدئو و عکس‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تگرگ به اندازه توپ بیسبال به خودرو‌ها برخورد کرده و شیشه‌های جلو را می‌شکند.

از بعدازظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی به غرب کشور بارش در شمال غرب استان‌های مرزی واقع در غرب، جنوب غرب و در ارتفاعات البرز مرکزی آغاز می‌شود.

در این ویدئو، ماکت بسیار واقعی یک موتور توربوجت در حال کار را مشاهده می نمایید.

‌آرامستان شهر ماخاچکالا، مرکز جمهوری داغستان، از جمله مکان‌هایی است که بسیار سالم مانده و سنگ‌هایی با نام شهرهای تبریز، اردبیل، سراب، خامنه، خلخال، زنجان و همچنین همدان، قزوین و کرمانشاه دارد.

در این ویدئو یک استاد مشهور ترکیه را می‌بینید که یکی از خوشمزه‌ترین دونر کباب‌های استانبول را آماده و سرو می‌کند.

مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی الاتحاد، در نشست خبری پیش از بازی درخصوص بنزما گفت: بنزما در تمرینات اخیر احساس درد داشت و ما منتظر بودیم که او با سپری کردن دوران نقاهت به خوبی پیشرفت کند و حضور او در برابر الهلال بسیار بعید است.

در این ویدئو، مخترعانی که اختراعشان زندگی‌شان را گرفت را مشاهده می‌نمایید.

35 قهرمانی مستر المپیا بر روی یک صحنه؛ با حضور هادی چوپان، رونی کلمن و آرنولد

سد کرج روی رودخانه کرج در 25 کیلومتری شمال شهر کرج واقع شده است. این سد یکی از منابع مهم تأمین آب شهروندان تهرانی است. با وجود بارش برف و بارندگی‌های اخیر، اما حال سد کرج خوب نیست و به نوعی آب ندارد.

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس با اشاره به آغاز جلسات شورای عالی کار برای تعیین مزد سال 1403 کارگران گفت: هر ساله پایان سال بر اساس ماده 41 قانون کار شورای عالی کار نسبت به تعیین حداقل مزد کارگران کشور تصمیم‌گیری می‌کند.

در مراسم اسکار امسال سنجاق قرمز کوچکی روی لباس برخی اهالی هالیوود دیده شد که معنایش فراتر از یک سنجاق سینه شیک بود.

برای تحویل سال درب‌های بهشت زهرا (س) از 4 صبح باز است و همچنین در شب‌های قدر بهشت زهرا (س) تا صبح باز است و برنامه‌ها در قطعات مختلف کاملاً مردمی خواهد بود و فعالیت شهرداری صرفاً فراهم کردن شرایط برای حضور شهروندان است.

سرهنگ بهمن گرجیان: دو دانش آموز 14ساله و 16 ساله به دلیل درگیری لفظی در مدرسه راهنمایی واقع در منطقه ترمینال یاسوج درگیر می‌شوند.

بزرگراه دوگاز در منطقه 21 که در دو فاز طراحی شده و سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز و فاز نخست آن در سال آینده تحویل داده می شود.

BMW این خودرو هنری را در لس آنجلس رونمایی کرده است. اینجا ترکیبی جذاب از خلاقیت هنرمند آفریقای جنوبی «استر ماهلانگو» را با فناوری باواریائی ها مشاهده می کنیم. به عبارت دیگر یک i5 کاملاً جدید که به عنوان یک بوم نقاشی عمل می کند.

امیررضا معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت.