جمعه 30 شهریور 1403

آتالانتا 2-3 فیورنتینا: قهرمان لیگ اروپا سوم نشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آتالانتا 2-3 فیورنتینا: قهرمان لیگ اروپا سوم نشد!

آتالانتا در بازی عقب‌مانده سری آ مقابل فیورنتینا 3-2 شکست خورد تا رتبه سوم لیگ ایتالیا را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه همه لیگهای اروپایی پایان یافته و حتی لیگ قهرمانان هم دیشب به عنوان آخرین تورنمنت تقویم فوتبال اروپا با پیروزی رئال مادرید در فینال ومبلی و قهرمانی این تیم به پایان رسید امروز یک بازی از سری آ در ایتالیا انجام شد.

بازی آتالانتا و فیورنتینا یک بازی عقب‌مانده از هفته بیست و نهم فوتبال ایتالیا بود و قرار بود در هفته‌های پایانی انجام بشود ولی با توجه به اینکه آتالانتا در فینال لیگ اروپا به میدان رفته و فیورنتینا در فینال لیگ کنفرانس حضور داشت بازی دو تیم به امروز منتقل شد.

آتالانتا به عنوان قهرمان لیگ اروپا پیش از این صعودش به فصل بعد لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود. شاگردان گاسپرینی پیش از این بازی 69 امتیازی بوده و قرار گرفتن‌شان در رتبه چهارم قطعی بود ولی اگر امروز مقابل فیورنتینا به پیروزی می‌رسیدند 72 امتیازی می‌شده و رتبه سوم را از یوونتوس می‌گرفتند.

اما شاگردان گاسپرینی که در خانه خود به مصاف فیورنتینا رفته بودند 3-2 شکست خوردند. بلوتی در دقیقه 6 برای فیورنتینا گلزنی کرد ولی لوکمن، ستاره فینال لیگ اروپا، در دقیقه 12 کار را به تساوی کشاند.

نیکلاس گونزالس در دقیقه 19 تیر دیگری به قلب آتالانتا شلیک کرد تا فیورنتینا دوباره پیش بیفتد اسکالوینی در دقیقه 32 برای آتالانتا گلزنی کرد تا شاگردان گاسپرینی بار دیگر کار به تساوی بکشند ولی در دقیقه 45+1 بلوتی برای فیورنتینا دبل کرد تا نیمه اول با برتری 3-2 نایب‌قهرمان لیگ کنفرانس به پایان برسد. بازی در نهایت با همین نتیجه به سود فیورنتینا به پایان رسید.

به این ترتیب در پایان رسمی سری آ آتالانتا با 69 امتیاز پشت سر یوونتوس در رتبه چهارم ایستاد و فیورنتینا 60 امتیازی شد تا در رتبه هشتم قرار گرفته و به فصل آینده لیگ کنفرانس صعود کند.

آتالانتا 2-3 فیورنتینا: قهرمان لیگ اروپا سوم نشد! 2
آتالانتا 2-3 فیورنتینا: قهرمان لیگ اروپا سوم نشد! 3
آتالانتا 2-3 فیورنتینا: قهرمان لیگ اروپا سوم نشد! 4