جمعه 30 شهریور 1403

آخرین آپدیت فهرست تیم نکونام در فصل پیش‌رو / آینده آرمین و استقلال به یک مهاجم بستگی دارد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آخرین آپدیت فهرست تیم نکونام در فصل پیش‌رو / آینده آرمین و استقلال به یک مهاجم بستگی دارد

با عدم ثبت قرارداد آرمین سهرابیان در لیست استقلال، حالا آبی ها یک جای خالی در فهرست بازیکنان بزرگسال خود دارند که پر شدن آن، به جذب یک مهاجم بستگی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو نزدیک ترین نام به استقلال طی روزهای اخیر بود. مهاجم غنایی الاصل که برای تیم ملی قرقیزستان بازی می کند، مورد توجه نکونام بود و او فاصله ای تا پیوستن به جمع آبی ها نداشت اما در نهایت انتقال او شکل نگرفت تا مدیریت باشگاه برای تقویت خط حمله، به سراغ گزینه های دیگر برود.

اما تلاش استقلال برای جذب جوئل کوجو، این سوال ها را به وجود آورد که اگر هم آبی ها بتوانند مهاجم جدیدی جذب کنند، او قرار است جای چه کسی را در فهرست تیم بگیرد؟ با توجه به پر بودن لیست استقلال، اگر هم قرار به استخدام بازیکنی باشد، می بایست یک نفر از فهرست تیم کنار گذاشته شود.

در این میان، قرعه به نام یکی از مدافعان کلیدی استقلال در فصل گذشته افتاد. آرمین سهرابیان که با بدشانسی و درست به مانند هفته های پایانی فصل قبل دچار مصدومیت شد، در ابتدا و برای خالی شدن فضای سقف بودجه، قراردادش با آبی پوشان فسخ شد تا این تیم بتواند نام گوستاوو بلانکو را وارد لیست کرده و از او در بازی با استقلال خوزستان استفاده کند.

پیگیری ها نشان می دهد که آسیب دیدگی سهرابیان درست به مانند فصل قبل، باعث دوری چند هفته ای او از میادین می شود. مدافع استقلال چند بازی تیمش را از دست می دهد و به همین دلیل بود که مدیریت باشگاه تصمیم گرفت تا فعلا نام آرمین را وارد لیست تیم نکند تا کادرفنی نظر نهایی خود را درخصوص این بازیکن اعلام کند.

از آنجایی که محمدحسین مرادمند نیز به تیم بازگشته و استقلال در خط دفاعی نفرات دیگری چون ایمان سلیمی، رافائل سیلوا و سامان فلاح را دارد و روزبه چشمی نیز می تواند در خط دفاعی بازی کند، در نتیجه استقلالی ها به این نتیجه رسیدند که بهتر است اجازه جدایی را به آرمین بدهند.

پنجره تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی شب گذشته بسته شد که خبر می رسد استقلالی ها حتی به مدیربرنامه های سهرابیان اعلام کرده اند مشکلی برای جدایی و پیوستن او به تیم های خواهانش ندارند و به همین دلیل بود که احتمال پیوستن این بازیکن به سپاهان نیز مطرح شد که البته این موضوع به سرانجام نرسید.

حالا و در شرایطی که استقلال نام سهرابیان را پس از فسخ قراردادش، مجدداً ثبت نکرده، آبی پوشان یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارند ولی این موضوع مطرح می شود که فسخ یک طرفه قرارداد سهرابیان منجر به تشکیل پرونده حقوقی جدیدی برای استقلال خواهد شد یا خیر؟

البته هنوز فرضیه بازگشت سهرابیان به تیم نیز مطرح است و به نظر می رسد چنانچه مدیریت باشگاه نتواند مهاجم جدیدی جذب کند، پس از پایان مصدومیت مدافع آبی پوشان، او حتی دوباره به جمع شاگردان نکونام بازگردد و قراردادش نیز در سازمان لیگ به ثبت برسد. باید دید که استقلال قادر به جذب مهاجمی که مورد تأیید نکونام باشد، خواهد بود و یا اینکه نام سهرابیان دوباره وارد لیست خواهد شد؟

یک بار دیگر لیست استقلال در این فصل را پس از جدایی آلمدین زیلیکیچ و کنار گذاشتن آرمین سهرابیان مرور می کنیم:

* لیست بزرگسالان - یک جای خالی  1- سید حسین حسینی 2- رافائل سیلوا 3- محمدحسین مرادمند 4- سامان فلاح 5- ایمان سلیمی 6- رامین رضائیان 7- میلاد زکی پور 8- ابوالفضل جلالی 9- روزبه چشمی 10- آرش رضاوند 11- زبیر نیک‌نفس 12- مهرداد محمدی 13- علیرضا کوشکی 14- آرمان رمضانی 15- گائل کاکوتا 16- دیدیر اندونگ 17- گوستاوو بلانکو 18- محمدحسین اسلامی 19- جلال‌الدین ماشاریپوف

* لیست زیر 25 سال - بدون جای خالی 1- محمدرضا خالدآبادی 2- امیرعلی صادقی

* لیست زیر 23 سال - 6 جای خالی  1- امیرحسین نیک‌پور 2- عباس شرفی

* لیست زیر 21 سال - بدون جای خالی 1- امیرمحمد مردی 2- ضرغام سعداوی 3- مهدی بهرامی نژاد 4- ابوالفضل زمانی

آخرین آپدیت فهرست تیم نکونام در فصل پیش‌رو / آینده آرمین و استقلال به یک مهاجم بستگی دارد 2
آخرین آپدیت فهرست تیم نکونام در فصل پیش‌رو / آینده آرمین و استقلال به یک مهاجم بستگی دارد 3